HIJ IS AUTHENTIEK!!!!quote:Op maandag 4 september 2006 17:04 schreef MilkyWay het volgende:
Beloof me dat je nooit meer zult soepen/painten
quote:Op maandag 4 september 2006 17:22 schreef BigFire het volgende:
ik vind 'em wel goed. past precies met die ene voet op het dak en die andere op de voorruit![]()
als ik tijd heb maak ik er misschien ook wel eentje. em zie maak ik meteen een foto van hem
quote:Op maandag 4 september 2006 17:37 schreef Duna het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd niet echt getuigen van respect![]()
Vind jij het wel leuk dan?quote:Op maandag 4 september 2006 17:38 schreef jogy het volgende:
Mochten de TRU modjes deze niet leuk vinden dan mag ie wel naar ONZ hoor.
Of jat schaamteloos wat soeps van het internet.quote:Op maandag 4 september 2006 17:24 schreef Bep het volgende:
Maak dan een echte leuke , zo eentje met humor enzo
Ik vind het wel grappig ja. Het was een geweldige vent en op welke manier kan je hem beter eren door er om te lachen, te lachen om die heerlijke vent, niet omdat ie dood is.quote:
hear hear!quote:Op maandag 4 september 2006 17:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig ja. Het was een geweldige vent en op welke manier kan je hem beter eren door er om te lachen, te lachen om die heerlijke vent, niet omdat ie dood is.
Je was met net voorquote:
Twee handen op één buik.quote:Op maandag 4 september 2006 17:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Je was met net voor![]()
Niet omdat ik het niet leuk zou vinden maar het heeft weinig paranormaals![]()
Deze is dus écht wel grappigquote:Op maandag 4 september 2006 17:43 schreef Bill_E het volgende:
bij naderinzie: [afbeelding] van flabber
Is die dood??quote:Op maandag 4 september 2006 18:11 schreef Ordinair het volgende:
Zit hij nu op een eiland met 2pac, Elvis en Lisa 'Left Eye'?
quote:Op maandag 4 september 2006 17:43 schreef Bill_E het volgende:
bij naderinzie: [afbeelding] van flabber
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |