Volgens de site van de BBC gaat het om het enige gefilmde live-uitvoering van "DSOTM", dus je mag aannemen dat het dezelfde is als op de DVD.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:32 schreef Juan Zueco het volgende:
Vraagje: is het concert wat vannacht wordt uitgezonden op de BBC (Dark Side Of The Moon) dezelfde als op de Pulse-dvd? Het gaat om concert opnamen uit 1994.
Alvast bedankt.
J.
Nou ik niet, maar dit is wel glad allemaal zeg, zonder Waters heeft het weinig diepte. Het klinkt muzikaal wel perfecter dan als Waters er met zijn wat krakerige valse stem bij was geweest, maar hij had zulke brave arrangementen als dit nooit toegestaan. Er zit geen greintje emotie in.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:14 schreef One_conundrum het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik dark side of the moon zo saai vind, alleen Breathe, the great gig en Us and Them kunnen me bekoren. Tis zo verschrikkelijk saaaaaaaaaaaaaai. Ik vind nog steeds hoe ouder hoe beter . . .
Ik vind het wel typisch dat je de nummers eruit kiest die ik juist de saaiste van het stel vindt :/quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:14 schreef One_conundrum het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik dark side of the moon zo saai vind, alleen Breathe, the great gig en Us and Them kunnen me bekoren. Tis zo verschrikkelijk saaaaaaaaaaaaaai. Ik vind nog steeds hoe ouder hoe beter . . .
je bedoelt Money van PULSE? Man..dat is zo'n vreselijk arrangement...bijna net zo erg als hoe ze het tijdens de 88/89 tour uitvoerdenquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:44 schreef Norrage het volgende:
Ik vind vooral Time en Money van dat concert erg goed gedaan.
Ik vind er een mooie gitaarsolo inzittenquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:24 schreef Hankster het volgende:
[..]
je bedoelt Money van PULSE? Man..dat is zo'n vreselijk arrangement...bijna net zo erg als hoe ze het tijdens de 88/89 tour uitvoerden
DSOTM door Pink Floyd na Waters = muzikale perfectie
DSOTM door Waters = emotionele perfectie
en ik snap niet hoe je DSOTM saai kan vinden eerlijk gezegd; heel afwisselend maar toch een geweldig geheel; Time is imo zowiezo een van hun betere nummers (muzikaal en vooral tekstueel) en de overgang naar Breathe reprise is schitterend. Great Gig gaf me met name live echt kippevel. Money is gewoon een lekker nummer. Us and Them is een ondergewaardeerd nummer. Any Collor You Like kan mij idd niet zo boeien. Maar dan de afsluiter met Brain Damage en Eclipse
Heerlijke plaat..en ik vond de live-ervaring op Arrow echt heel erg bijzonder
Maar Money na Waters is imo echt een schande
Neen...Live8 bewees wel dat ze enkel de perfecte combi van emotie en muzikale kwaliteiten hebben wanneer ze samen op het podium staan
koop PULSE dan gewoonquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jammer genoeg heb ik dit gemist...
Waters:quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:24 schreef Norrage het volgende:
Welke complete concerten met Gilmour EN Waters zijn er eigenlijk uberhaupt beschikbaar? (CD of DVD)....Want behalve Pompeii heb ik er nog niet zoveel in mijn bezit...(En Pompeii is toch eigenlijk alleen de moeite waard vanwege Echoes..)
Dat is meer Gilmour OF Waters ...quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:11 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Waters:
The Wall (Berlin 1990)
In The Flesh
PF:
Pulse
A Delicate Sound Of Thunder
Eens!quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:58 schreef Hankster het volgende:
Maar het nummer is zo erg uit z'n verband gehaald; met name de achtergrondzangeressen zijn tenenkrommend...
Is er een DVD van Delicate Sound Of Thunder?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:11 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Waters:
The Wall (Berlin 1990)
In The Flesh
PF:
Pulse
A Delicate Sound Of Thunder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |