Het mag geenaam +1 hebben, maar dit is correct. Krantenboy strikes again!quote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef geenaam het volgende:
Sporting Braga?
Goed hoor! (Het was het laatste singletje dat ik kocht.quote:Op maandag 4 september 2006 18:32 schreef wyccie het volgende:
Bauhaus!
nee sporting bragaquote:Op maandag 4 september 2006 20:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Inter Milan
Dat commentaar erbij met die zachte g is echt geweldig. 8 meter neeeegeentiiig!!quote:Op maandag 4 september 2006 20:56 schreef geenaam het volgende:
Bob Beamon verpulverde echt het record door 55,25 centimeter verder te springen dan het oude record.
Toevallig vandaag nog gezien..quote:Op maandag 4 september 2006 20:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat commentaar erbij met die zachte g is echt geweldig. 8 meter neeeegeentiiig!!
Wilde ik eerst ook antwoorden alleen dat is de film waar hij elke dag weer opnieuw beleefd.quote:Op maandag 4 september 2006 21:01 schreef Neleos het volgende:
Groundhog Day?
Ja, weet ik, ik dacht al dat het niet goed was, maar ik kan even niks beters bedenken.quote:Op maandag 4 september 2006 21:02 schreef geenaam het volgende:
[..]
Wilde ik eerst ook antwoorden alleen dat is de film waar hij elke dag weer opnieuw beleefd.
jammerquote:Op maandag 4 september 2006 21:10 schreef wyccie het volgende:
Die persoonlijke vraag van mij gaat niet meer komen.
quote:Op maandag 4 september 2006 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
Danny Glover - Love is all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |