Is enigszins in de juiste richting, maar de route moet nog wel flink beter afgesteld.quote:Op maandag 4 september 2006 20:20 schreef Homdeck het volgende:
2livecrew?
Geert is die boerenknecht. Toch?quote:Op maandag 4 september 2006 20:21 schreef wyccie het volgende:
Wie is Geert? Ik doelde op de auteur.
Nee.quote:Op maandag 4 september 2006 20:22 schreef Neleos het volgende:
Outhere Brothers?
wyccie +1quote:Op maandag 4 september 2006 20:24 schreef wyccie het volgende:
Bobby Brown?
Vroeg je een hint voordat je het luisterde???quote:Op maandag 4 september 2006 20:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
binnen 3 seconden echt.. maar goed, dat ziet dan weer niemand.
Ja.quote:Op maandag 4 september 2006 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroeg je een hint voordat je het luisterde???
ik was een beetje sarcastischquote:Op maandag 4 september 2006 20:33 schreef wyccie het volgende:
Jawel, maar als ik het hele ding erop gooi, duurt het downloaden zo lang....
dat betekent een persoonlijke vraag he.quote:Op maandag 4 september 2006 20:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ga mijn best doen om tot 200 punten te komen
Ik geloof dat ik een beetje in die periode ben blijven hangen. Ik heb er nog zo eentje die ik helemaal te gek vind. Voor de volgende keerquote:Op maandag 4 september 2006 20:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooi liedje ja.Beetje in de periode 'Sex and Candy' volgens mij.
quote:
Ik heb singles van Take Thatquote:
Over jou? Maar dan weet jij het antwoord al.quote:Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef Homdeck het volgende:
dat betekent een persoonlijke vraag he.
Ben benieuwdquote:Op maandag 4 september 2006 20:39 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat ik een beetje in die periode ben blijven hangen. Ik heb er nog zo eentje die ik helemaal te gek vind. Voor de volgende keer
ik ben al aan de beurt geweestquote:Op maandag 4 september 2006 20:41 schreef wyccie het volgende:
Over jou? Maar dan weet jij het antwoord al.![]()
Ik heb ook een stapeltje liggen, de meeste draai ik nooit meer, maar White Town nog wel regelmatig. Maar zijn ze er niet meer dan? Singles kun je toch nog steeds kopenquote:Op maandag 4 september 2006 20:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt cool. Ik heb ook zo veel obscure singles. Jammer dat het niet meer is.
Nee, ze kruipen liever in z'n kont. Dat vind ik zelf overigens ook leuker om naar te kijken hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 20:43 schreef Homdeck het volgende:
Zal ongetwijfeld net op holland sport gezegd zijn...
Niet Grieks, wel Zuideuropees.quote:Op maandag 4 september 2006 20:44 schreef Homdeck het volgende:
Was het grieks? Paok saloniki ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |