nu kan ik hints gevenquote:Op maandag 4 september 2006 17:02 schreef Etcetera het volgende:
van welk vliegtuig was het stukje metaal afkomstig waardoor de Concorde op 25 juli 2000 neerstortte?
Jij mag dat zeggen.quote:Op maandag 4 september 2006 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
Stan....je ben een PRUTSER!
Liep hier buiten een minuut of 30 geleden nog zo'n kleine banshee te krijsen, na een paar minuten gaat dat inderdaad door merg en been heenquote:Op maandag 4 september 2006 18:43 schreef wyccie het volgende:
Shit, dit had ik dus andersom moeten vragen. Dat doe ik altijd fout!
Het zijn inderdaad geesten, en het zijn vrouwen. En een gil en dood hebben er mee te maken.
Etcetera zit het dichtst bij het juiste antwoord.
[..]
Morgen staat er 1 schaap minder in de wei.quote:Op maandag 4 september 2006 18:50 schreef Supersheep het volgende:
Liep hier buiten een minuut of 30 geleden nog zo'n kleine banshee te krijsen, na een paar minuten gaat dat inderdaad door merg en been heen. Ik ben blij dat ik het tenminste nog na kan vertellen
![]()
bedankt voor de geruststellingquote:Op maandag 4 september 2006 18:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Morgen staat er 1 schaap minder in de wei.![]()
Ja, dit forum heeft af en toe wel een motor extra nodig....quote:Op maandag 4 september 2006 18:46 schreef wyccie het volgende:
Fokker?
eindelijkquote:Op maandag 4 september 2006 18:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
DC10?
geen idee, op de bandnaam afgaande was het iemand van 100+ kilo?quote:Op maandag 4 september 2006 18:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie zong met Michael Jackson 'I Just Can't Stop Loving You', schreef met Glen Ballard 'Man In The Mirror' en werd in de jaren '90 leadzangeres van de Brand New Heavies?
dank je, dat zal de pijn zeker verminderenquote:
Jammer!quote:Op maandag 4 september 2006 19:12 schreef wyccie het volgende:
Ik ben bang dat het echt niet gaat komen, Stanley
Ik heb helegaar geen toestemming gegevenquote:Op maandag 4 september 2006 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
De foto's van de meet zijn echt heel erg leuk geworden! Kan me voorstellen dat het gezellig was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |