wat lijkt ze toch op hilde ...quote:Op maandag 4 september 2006 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB040922.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Snoet123 het volgende:
[afbeelding]
Hier vind ik haar toch echt wel op Hilde lijken hoor
Ik wil je best je zin geven hoorquote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Snoet123 het volgende:
[afbeelding]
Ja ik ook. Hilde is de dikkere, ingezakte versie van haar.quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Snoet123 het volgende:
[afbeelding]
Hilde verteld pas geleden nog dat zij 7 jaar geleden nog dezelfde maat kleding aankon als Milicaquote:Op maandag 4 september 2006 13:13 schreef scanman01 het volgende:
Maar wie weet was Hilde van rond de 60 kilo en 20 jaar jonger ook wel een lekkere meid
De grootste overeenkomst is het asociale gedragquote:Op maandag 4 september 2006 13:15 schreef druide het volgende:
[..]
Ja ik ook. Hilde is de dikkere, ingezakte versie van haar.
grappig zei mijn vader ook altijd tegen me (niet dat ik het daar mee eens was) maar vond het altijd wel leuk om te horenquote:Op maandag 4 september 2006 13:24 schreef scanman01 het volgende:
Marcia komt eraan lopen. Egbert: "Lekker ding"
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB040932.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb steeds een rode spikkellijn om die foto's van jou in beeld. Net alsof de foto verkleind is omdat ie te groot was voor FOK. Dat is alleen niet zo, heel vreemd.quote:
zegt mijn man ook altijd, en nu doet mijn zoon het dus ookquote:Op maandag 4 september 2006 13:24 schreef scanman01 het volgende:
Marcia komt eraan lopen. Egbert: "Lekker ding"
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB040932.jpg]afbeelding][/URL]
Ik denk toch dat hij iets te groot was. Ik capture met Snaggit en heb nog niet gevonden of ik er een vast formaat in kan voeren. Ik heb wel automatische opslag en het gaat toch wel vrij snel maar af en toe iets te groot.quote:Op maandag 4 september 2006 13:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb steeds een rode spikkellijn om die foto's van jou in beeld. Net alsof de foto verkleind is omdat ie te groot was voor FOK. Dat is alleen niet zo, heel vreemd.
Op eigenschappen kun je de grootte zien en volgens mij zijn ze 578 breed. Dat is dus goed volgens mij.quote:Op maandag 4 september 2006 13:34 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik denk toch dat hij iets te groot was. Ik capture met Snaggit en heb nog niet gevonden of ik er een vast formaat in kan voeren. Ik heb wel automatische opslag en het gaat toch wel vrij snel maar af en toe iets te groot.
he, Derek Bolt is er ook bij?quote:Op maandag 4 september 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB040927.jpg]afbeelding][/URL]
Gaat er vanavond al iemand door die deur?quote:De Tuin is niets zonder veel groen. Mooie sierbomen, zacht gras en planten in hippe bloempotten zorgen voor het ware buitengevoel. Dat wordt nog eens versterkt door een levensgrote print van een bos op de deur. Het lijkt net of je door de deur heen een prachtig bos in kan stappen…
Maar niets is natuurlijk minder waar. De Bewoners zijn uiteraard blij met de mooie Tuin en de buitenlucht, maar ze zitten nog steeds opgesloten. Wie door de bosdeuren naar buiten stapt, gaat definitief het Huis uit!
Misschien allemaal wel Kunnen we snel door naar BB7quote:Op maandag 4 september 2006 13:43 schreef frankium het volgende:
[..]
Gaat er vanavond al iemand door die deur?
Volgende week maandag denk ik. Als bekend is wie er exit moet.quote:Op maandag 4 september 2006 13:43 schreef frankium het volgende:
[..]
Gaat er vanavond al iemand door die deur?
De originele foto is 601 pixels groot. Klik er maar eens op en dan eigenschappen.quote:Op maandag 4 september 2006 13:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op eigenschappen kun je de grootte zien en volgens mij zijn ze 578 breed. Dat is dus goed volgens mij.
Je hebt gelijk. Daar ligt het probleem dus.quote:Op maandag 4 september 2006 13:48 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
De originele foto is 601 pixels groot. Klik er maar eens op en dan eigenschappen.
Ja iets te groot maar meestal wel juist. Je leert wel gokken.quote:Op maandag 4 september 2006 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Daar ligt het probleem dus.
Denk dat de meerderheid zo is de uitzondering daar gelaten.quote:Op maandag 4 september 2006 13:49 schreef scanman01 het volgende:
Rik: "Als ik iemand afzuig in een steegje heb ik toch ook seks met hem gehad!"
Hij bevestigt helaas veel vooroordelen die mensen hebben over homo's
Dan ken ik zeker alleen de uitzonderingenquote:Op maandag 4 september 2006 13:54 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Denk dat de meerderheid zo is de uitzondering daar gelaten.
Of die zijn er niet open over. Geld denk ik vooral voor alleenstaande homo's, hun uitgaanscultuur is toch iets anders dan van de gemiddelde Hetero.quote:Op maandag 4 september 2006 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ken ik zeker alleen de uitzonderingen
Dat hij minimaal 70x seks heeft gehad (zal wel véél meer zijn denk ik) vind ik al idioot veel. Maar met vooroordelen bevestigen bedoel ik ook meer. Hij praat super 'verwijfd', is kapper, gedraagt zich ook als een vrouw, doet mee aan de gay parade (als travestiet nota bene), zuigt mannen af in steegjes en ga zo maar door. Vind ik wel heel erg het standaard beeld wat veel mensen van homo's hebben. De homo's die ik ken zijn geen van allen zo. Jammer dat ze er niet een keer een type als Roeland Fernhout inzetten ofzo. Dan krijgen kijkers een keer een ander beeld.quote:Op maandag 4 september 2006 14:03 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Of die zijn er niet open over. Geld denk ik vooral voor alleenstaande homo's, hun uitgaanscultuur is toch iets anders dan van de gemiddelde Hetero.
Dat vind ik heel onaardig. -10 fan voor Tijn.quote:Op maandag 4 september 2006 14:04 schreef bbfakir het volgende:
Tege Hilda; Wat zie je er toch verrot uit.![]()
[afbeelding]
Is hij homo dan!?!?! nooit geweten...quote:Op maandag 4 september 2006 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hij minimaal 70x seks heeft gehad (zal wel véél meer zijn denk ik) vind ik al idioot veel. Maar met vooroordelen bevestigen bedoel ik ook meer. Hij praat super 'verwijfd', is kapper, gedraagt zich ook als een vrouw, doet mee aan de gay parade (als travestiet nota bene), zuigt mannen af in steegjes en ga zo maar door. Vind ik wel heel erg het standaard beeld wat veel mensen van homo's hebben. De homo's die ik ken zijn geen van allen zo. Jammer dat ze er niet een keer een type als Roeland Fernhout inzetten ofzo. Dan krijgen kijkers een keer een ander beeld.
Nee hoor, hij is kapper.quote:Op maandag 4 september 2006 14:20 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Is hij homo dan!?!?! nooit geweten...
Deze laatste conclusie begrijp ik niet helemaalquote:Op maandag 4 september 2006 14:26 schreef natronic het volgende:
op de talpa site
Etienne vertelde dat het op het scherm vermeld werd dat ze niet op Marlies en Semih konden stemmen dat ie daar op dat moment van schrok en dat ie toen over ging op optie 2
MANDY 4 SEPTEMBER 2006 13:57
Dus dat zou moeten betekenen dat E10 volgens de regels genomineerd is.
Zo zielig zijn ze wel ja. Alles verloopt toch volgens het script van Hummie dus laat je niet paaien om te gaan sms'n dat heeft geen enkele zin.quote:Op maandag 4 september 2006 14:26 schreef natronic het volgende:
op de talpa site
Etienne vertelde dat het op het scherm vermeld werd dat ze niet op Marlies en Semih konden stemmen dat ie daar op dat moment van schrok en dat ie toen over ging op optie 2
MANDY 4 SEPTEMBER 2006 13:57
Dus dat zou moeten betekenen dat E10 volgens de regels genomineerd is.
Je mag niet over de nominaties praten tot na de live uitzending.quote:Op maandag 4 september 2006 14:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze laatste conclusie begrijp ik niet helemaal![]()
Ah okquote:Op maandag 4 september 2006 14:32 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Je mag niet over de nominaties praten tot na de live uitzending.
Ze mogen tot de live uitzending niet over de nominaties praten.quote:Op maandag 4 september 2006 14:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze laatste conclusie begrijp ik niet helemaal![]()
En daarbij mag je toch ook niet praten over wat er in de dagboekkamer was gebeurd?quote:Op maandag 4 september 2006 14:32 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Je mag niet over de nominaties praten tot na de live uitzending.
Wel leuk dat BB weer genadeloos door de mand valt met hun je mag niet op die en die stemmen.quote:Op maandag 4 september 2006 14:34 schreef miraculeus het volgende:
[..]
En daarbij mag je toch ook niet praten over wat er in de dagboekkamer was gebeurd?
Op zijn hoogst heeft het het effect gehad dat alle anderen zich nu niet hierop hebben kunnen voorbereiden door met zijn allen iemand anders te kiezen..quote:Op maandag 4 september 2006 14:39 schreef natronic het volgende:
Zou het iig niet helemaal eerlijk vinden als je met voorkennis mag stemmen. Wat voor een nut heeft het dan gehad dat Semih en Marlies er niet over mochten praten
tuurlijk maakt dat wel uit.quote:Op maandag 4 september 2006 14:38 schreef rickfcdb het volgende:
Ook al wordt E10 genomineerd die gaat er echt nog niet uit, hij is 1 van de hoofdrolspelers in deze BB of dit nu in positieve of negatieve zin is maakt niets uit.
kunnen ze niet allebij optieven?quote:Op maandag 4 september 2006 14:49 schreef natronic het volgende:
Ik voorzie een strijd tussen Egbert en Hilde. Een van de twee zal er waarschijnlijk uit moeten
dat bedoel ik te zeggen ook al kots je hem uit het blijft enige amusements waarde hebben. Alleen mensen die ja en amen zeggen zijn voor mij niet interessant.quote:Op maandag 4 september 2006 14:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk maakt dat wel uit.
Zonder E10 zijn er ook wel ergernissen, maar is het leuker voor de kijker
Boeiende hoofdrol dan. Iedere keer als ie zijn ware aard laat zien gaan de streams bij hem weg. Ik denk eerder dat ze met hem in hun maag zitten.quote:Op maandag 4 september 2006 14:38 schreef rickfcdb het volgende:
Ook al wordt E10 genomineerd die gaat er echt nog niet uit, hij is 1 van de hoofdrolspelers in deze BB of dit nu in positieve of negatieve zin is maakt niets uit.
Hoezo?quote:Op maandag 4 september 2006 14:36 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Wel leuk dat BB weer genadeloos door de mand valt met hun je mag niet op die en die stemmen.
Die is niet boeiend praat alleen met Zijn vaste clubje. En met E10 zullen ze niet in hun maag zitten als hij te veel praatjes heeft roepen ze hem in de DB kamer wel tot de orde.quote:Op maandag 4 september 2006 14:56 schreef natronic het volgende:
Ik voorzie meer ergenis met Jeroen die vaak van die sneaky opmerkingen maakt
Waardoor dan? Marlies heeft toch een joker. En als dit al bekend was dan heeft E10 niets verkeerd gezegd hij heeft namelijk niet gezegd wie hij genomineerd heeft.quote:Op maandag 4 september 2006 15:08 schreef Lyza het volgende:
[..]
Het is logisch omdat Semih en Marlies al genomineerd staan.
Marlies kan de joker inzetten op moment dat de nominaties bekend worden gemaakt. Dat zal dus vanavond tijdens de live zijn. Ze HOEFT de joker niet in te zetten. Logisch dat de bewoners niet op Semih en Marlies mochten stemmen, want dat was dan een zinloze stem geweest.quote:Op maandag 4 september 2006 15:13 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Waardoor dan? Marlies heeft toch een joker. En als dit al bekend was dan heeft E10 niets verkeerd gezegd hij heeft namelijk niet gezegd wie hij genomineerd heeft.
Dat was in één van de eerste dagen met dat ontbijt. Semih was de derde die binnenging en stond toen genomineerd en Marlies las een brief uit de dagboekkamer wat niet mocht. Daardoor staan die twee al genomineerd. Dit was bij de kijker wel bekend maar niet bij de bewoners.quote:Op maandag 4 september 2006 15:13 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Waardoor dan? Marlies heeft toch een joker. En als dit al bekend was dan heeft E10 niets verkeerd gezegd hij heeft namelijk niet gezegd wie hij genomineerd heeft.
Marlies kan toch alleen de joker inzetten als ze door de bewoners genomineerd wordt toch niet als ze vanwege een sanctie is genomineerd?quote:Op maandag 4 september 2006 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies kan de joker inzetten op moment dat de nominaties bekend worden gemaakt. Dat zal dus vanavond tijdens de live zijn. Ze HOEFT de joker niet in te zetten. Logisch dat de bewoners niet op Semih en Marlies mochten stemmen, want dat was dan een zinloze stem geweest.
Er mocht totaal niet over het nomineren gesproken worden, dus ook niet dat ze niet op Marlies en Semih mochten stemmen. Dát heeft Etienne dus verkeerd gedaan.
Nee, Janine is vervelend en zorgt wel voor amusement.quote:Op maandag 4 september 2006 14:55 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
dat bedoel ik te zeggen ook al kots je hem uit het blijft enige amusements waarde hebben. Alleen mensen die ja en amen zeggen zijn voor mij niet interessant.
Hij hoeft van mij niet te winnen maar laat hem voorlopig maar zitten.
ik heb nog nooit aan een persoon eerder zon grote hekel gehad als E10. hij moet er idd uit, maar wat je zegt, nu nog niet.quote:Op maandag 4 september 2006 14:55 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
dat bedoel ik te zeggen ook al kots je hem uit het blijft enige amusements waarde hebben. Alleen mensen die ja en amen zeggen zijn voor mij niet interessant.
Hij hoeft van mij niet te winnen maar laat hem voorlopig maar zitten.
Dat heb ik nog nooit gehoord. Volgens mij kan Marlies gewoon de joker inzetten hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 15:17 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Marlies kan toch alleen de joker inzetten als ze door de bewoners genomineerd wordt toch niet als ze vanwege een sanctie is genomineerd?
Bij mij niet meer leedvermaak. janine past zich teveel aan. Hoop dat Marlies of semih mee weg mag.quote:Op maandag 4 september 2006 15:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, Janine is vervelend en zorgt wel voor amusement.
E10 zorgt alleen maar voor ergernis
Zoiets heb ik idd ook ergens gehoord. In de brief de toen bij de jokers zat stond dat je hem kon inzetten als je door andere bewoners genomineerd was. Maar toch denk ik dat ze hem wel mag gaan gebruiken op een of andere manierquote:Op maandag 4 september 2006 15:17 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Marlies kan toch alleen de joker inzetten als ze door de bewoners genomineerd wordt toch niet als ze vanwege een sanctie is genomineerd?
Denk dat ze naar huis mag typisch BB haar kluis is leeg dus sparen ze weer 30.000 euri uit.quote:Op maandag 4 september 2006 15:23 schreef n1ek het volgende:
[..]
Zoiets heb ik idd ook ergens gehoord. In de brief de toen bij de jokers zat stond dat je hem kon inzetten als je door andere bewoners genomineerd was. Maar toch denk ik dat ze hem wel mag gaan gebruiken op een of andere manier![]()
ze moeten de ramen zeemen. Echt stres bestendig zijn ze daar nietquote:Op maandag 4 september 2006 15:23 schreef toxikon het volgende:
ik zet net de streams aan, wat is er aan de hand dat ze lopen te poetsen als gekken?
Heeft hij sinds vannacht de reden is mij echter onbekend.quote:Op maandag 4 september 2006 15:26 schreef demins het volgende:
War heeft E10 eigenlijk? RSI-armpje van het rukken?
Of is hret alleern zeemvermijding![]()
hahahaquote:Op maandag 4 september 2006 15:26 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
ze moeten de ramen zeemen. Echt stres bestendig zijn ze daar niet
Je kan de joker gebruiken op het moment dat je genomineerd staat. Aangezien Semih en marlies genomineerd staan, kunnen ze de joker dus gebruiken.quote:Op maandag 4 september 2006 15:23 schreef n1ek het volgende:
[..]
Zoiets heb ik idd ook ergens gehoord. In de brief de toen bij de jokers zat stond dat je hem kon inzetten als je door andere bewoners genomineerd was. Maar toch denk ik dat ze hem wel mag gaan gebruiken op een of andere manier![]()
hij was voor BB over een tenttouwtje gevallen op zijn schouder. mr Macho heeft toen niet rustig aangedaan en de boel overbelast.quote:Op maandag 4 september 2006 15:27 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Heeft hij sinds vannacht de reden is mij echter onbekend.
Heeft dat domme blondje voor arts gestudeerd? Of heeft ze rontgen ogen?quote:Op maandag 4 september 2006 15:28 schreef n1ek het volgende:
@ E10s arm
Reden is dat ie voor BB er ooit op gevallen is en er nu last van kreeg ofzo. Monique had er naar gekeken en zei dat het er niet echt goed uitzag dus nu loopt ie met zon mooie mitella te klooie
ja hij heeft staan kijken hoe een ander aan het werk was, is zeer vermoeiend met een overbelaste schouderquote:Op maandag 4 september 2006 15:30 schreef natronic het volgende:
heeft die dikke überhaupt al iets in het huis gedaan behalve roken en zuipen ?
bedoelde Hildequote:Op maandag 4 september 2006 15:32 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja hij heeft staan kijken hoe een ander aan het werk was, is zeer vermoeiend met een overbelaste schouder![]()
Zeg dan ouwe dikke, weten we ook waar je het over hebt. Die heeft inderdaad verder niets gedaan.quote:
oopsquote:
Ik weet het niet, scanman. Ik heb ook gehoord dat de jokers alleen kunnen worden gebruikt als je door je medebewoners bent genomineerd.quote:Op maandag 4 september 2006 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kan de joker gebruiken op het moment dat je genomineerd staat. Aangezien Semih en marlies genomineerd staan, kunnen ze de joker dus gebruiken.
Er waren mensen die schreven dat Egbert vorige week volgens Bridget ook niets aan de joker had gehad en dat daarom Marlies en Semih er dus ook niets aan hebben. Dat is dus niet zo. Egbert had vorige week niets aan dejoker gehad omdat hij niet genomineerd stond.
Als dat zo is, zou het zwaar lullig zijn. Dan kan ze er volgende week uitvliegen zonder dat ze de joker heeft kunnen gebruiken. Lijkt me heel erg onlogisch eigenlijk.quote:Op maandag 4 september 2006 15:35 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet het niet, scanman. Ik heb ook gehoord dat de jokers alleen kunnen worden gebruikt als je door je medebewoners bent genomineerd.![]()
Ze heeft wel meer verborgen talenten.quote:Op maandag 4 september 2006 15:31 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Heeft dat domme blondje voor arts gestudeerd? Of heeft ze rontgen ogen?
Het lot hoeft niet logisch te zijn! Bij een harde BB hoort ook pech.quote:Op maandag 4 september 2006 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat zo is, zou het zwaar lullig zijn. Dan kan ze er volgende week uitvliegen zonder dat ze de joker heeft kunnen gebruiken. Lijkt me heel erg onlogisch eigenlijk.
quote:Op maandag 4 september 2006 15:40 schreef toxikon het volgende:
hey een blanke tina t. op cam 1
Dit stond in de streamverslagen van 20 augustus:quote:Op maandag 4 september 2006 15:42 schreef demins het volgende:
[..]
Het lot hoeft niet logisch te zijn! Bij een harde BB hoort ook pech.![]()
Hier haperen ze ookquote:Op maandag 4 september 2006 15:47 schreef BONG4002 het volgende:
Bij mij lopen de streams soms weer vast
OMGquote:Op maandag 4 september 2006 15:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap001 2006-09-04, 15_39_45.jpg]afbeelding][/URL]
Dan weet ik ook niet hoe ik er bij komquote:Op maandag 4 september 2006 15:48 schreef Gert het volgende:
Op mediawatchers zijn de door BB genoemde spelregels mbt de jokers te vinden.
Er staat m.i. nérgens expliciet vermeld dat je per se door bewoners genomineerd moet zijn.
Het lijkt me dus dat Marlies de joker gewoon mag gebruiken.
De regels:
1 = Joker kan pas worden ingezet op het moment dat je weet dat je genomineerd staat.
2 = Je hoeft je joker niet te gebruiken, je mag hem bewaren.
3 = BB bepaalt wanneer onderhandeld mag worden over de jokers.
4 = Bij handel tussen bewoners gaat het geld niet uit de prijzenpot, maar in de kluis van de bewoner.
5 = De joker mag niet worden weggegeven, alleen maar worden verkocht.
Als een deelnemer met een joker wordt weggestemd, bepaalt Big Brother wat er met de joker wordt gedaan.
De joker die niet is gebruikt is geldig tot er nog zes bewoners in het huis zijn.
Wanneer een genomineerde bewoner besluit een joker in te zetten moet dat als volgt gebruiken. Na bekendmaking van de uitslag van de nominaties vraagt BB of de genomineerden hun joker willen inzetten. De bewoner die de joker gebruikt moet iemand anders uitkiezen die in zijn plaats genomineerd moet worden. Je mag niet iemand uitkiezen die al genomineerd staat.
De nederlandse Britney Spearsquote:Op maandag 4 september 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB040941.jpg]afbeelding][/URL]
Waren meer mensen die dat dachten, waarschijnlijk door Bridget's uitspraak vorige week dat Egbert de joker sowieso niet had kunnen gebruiken omdat hij niet was genomineerd. Daarmee bedoelde ze natuurlijk niet dat hij niet door zijn medebewoners was genomineerd, maar wel dat er helemaal geen sprake was van een nominatie!quote:Op maandag 4 september 2006 15:58 schreef demins het volgende:
[..]
Dan weet ik ook niet hoe ik er bij kom![]()
Dat zou het goed kunnen zijn geweest!quote:Op maandag 4 september 2006 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waren meer mensen die dat dachten, waarschijnlijk door Bridget's uitspraak vorige week dat Egbert de joker sowieso niet had kunnen gebruiken omdat hij niet was genomineerd. Daarmee bedoelde ze natuurlijk niet dat hij niet door zijn medebewoners was genomineerd, maar wel dat er helemaal geen sprake was van een nominatie!
Vermoedelijk wilde ze dit eigenlijk in een later stadium doen, bijvoorbeeld oktober ofzo.quote:Op maandag 4 september 2006 16:13 schreef scanman01 het volgende:
Dus er ligt vanavond een hele zooi schuim/sneeuw in de tuin. Dat is dan weer minder![]()
Misschien een opdracht ja. Maar hopelijk is die puinzooi snel weer weg.quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef n1ek het volgende:
Ze weten de datum wel, en geen hond die gelooft dat het 4 september sneeuwt dus wat kan het nut van die sneeuw zijn behalve een opdracht of aprčs ski party of iets dergelijks.
quote:Maar er is iets met dit stukje buitenlucht. Naast de sneeuw is er namelijk nog iets met de Tuin…
En! Bridget spreekt vanavond voor het eerst met de Bewoners.
BB is hard maar als de kijkcijfers tegenvallen zijn ze niet meer zo hard. Overal om me heen hoor ik dat mensen na 2 afleveringen afgehaakt zijn met kijken naar de tv uitzending.quote:
Daar moet je je voor aanmelden.quote:Op maandag 4 september 2006 16:04 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn talpastreams zijn prima, gewoon 4 in 1, via de officiële site
quote:De Bewoners zijn uiteraard blij met de mooie Tuin en de buitenlucht, maar ze zitten nog steeds opgesloten. Wie door de bosdeuren naar buiten stapt, gaat definitief het Huis uit!
quote:Op maandag 4 september 2006 16:31 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind die tuin trouwens eng straks is Tijn er uit![]()
haha Dat gaat dan wel een prive feestje worden voor jequote:
Maar hoezo vind je dat eng dan? Wat is er eng aan de tuin?quote:Op maandag 4 september 2006 16:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daar moet je je voor aanmelden.
Ik vind die tuin trouwens eng straks is Tijn er uit![]()
[..]
Dan wordt BB voor mij wel 10x leuker ja.quote:Op maandag 4 september 2006 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
haha Dat gaat dan wel een prive feestje worden voor je
heheh verheug je er maar niet op... Tijn is inmiddels het kijkcijferkanon.. geliefd bij veel medebewoners en kijkersquote:
Omdat er op de talpa site het volgende staatquote:Op maandag 4 september 2006 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hoezo vind je dat eng dan? Wat is er eng aan de tuin?
WTF!quote:Op maandag 4 september 2006 16:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Omdat er op de talpa site het volgende staat
De Bewoners zijn uiteraard blij met de mooie Tuin en de buitenlucht, maar ze zitten nog steeds opgesloten. Wie door de bosdeuren naar buiten stapt, gaat definitief het Huis uit!
ik heb ook niets met Tijn.quote:Op maandag 4 september 2006 16:37 schreef demins het volgende:
Ik heb ook niets tegen Tijn.
Dat zijn de tuindeuren in de tuin.. waar vorig jaar het BB logo (oog) op stond..daar staan nu dus bomen (bos) op...quote:Op maandag 4 september 2006 16:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
De Bewoners zijn uiteraard blij met de mooie Tuin en de buitenlucht, maar ze zitten nog steeds opgesloten. Wie door de bosdeuren naar buiten stapt, gaat definitief het Huis uit!
Heb ik een paar uur geleden ook al uitgelegd, maar heb je dus gemist.quote:Op maandag 4 september 2006 16:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ik denk dat je er teveel achter zoekt. De bosdeuren zij de deuren waar vorig jaar het oog op zat die open gingen als er een bewoner weg moestquote:Op maandag 4 september 2006 16:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Aah ze maken het weeer spannender dan het is .quote:Op maandag 4 september 2006 16:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat zijn de tuindeuren in de tuin.. waar vorig jaar het BB logo (oog) op stond..daar staan nu dus bomen (bos) op...
De deur die de bewoner die weggaat (definitief!) dus door moet..
Heeft niets met de eerste die in de tuin komt te maken.. dat is misleiding
Nou, het is meer een kwestie dat sommigen niet goed lezen.quote:Op maandag 4 september 2006 16:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Aah ze maken het weeer spannender dan het is .![]()
Ja het is deze deur die je zietquote:Op maandag 4 september 2006 16:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Aah ze maken het weeer spannender dan het is .![]()
dat viel me gister avond/nacht ook al op in de slaapkamer.quote:Op maandag 4 september 2006 16:41 schreef natronic het volgende:
Het is mij trouwens wel opgevallen dat Monique regelmatig naar Tijn kijkt, dus die is er ook niet helemaal koud onder
Heb ik wel gedaanquote:Op maandag 4 september 2006 16:57 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind het raar dat niemand de vergelijking Marlies Linda heeft gemaakt.
Die stem is inderdaad iritant. Zelfs nog erger dan die van natte ali.quote:Op maandag 4 september 2006 16:56 schreef n1ek het volgende:
die Micheline denkt echt dat ze gelijk heeft met dr 21:30 live-uitzending, zet ze dr piepstem nog erger op dan normaal..
als ze aan exp. robinson meedoet wel jaquote:Op maandag 4 september 2006 16:56 schreef n1ek het volgende:
die Micheline denkt echt dat ze gelijk heeft met dr 21:30 live-uitzending, zet ze dr piepstem nog erger op dan normaal..
Dus ik ben niet de enige.quote:
Marlies? Who the fuck is Marlies? totaal nietszeggend en inhoudsloos, met Linde kon je nog wel eens lachen.quote:Op maandag 4 september 2006 16:57 schreef Canisfire het volgende:
Nietszeggend en inhoudsloos ?quote:Op maandag 4 september 2006 17:00 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Marlies? Who the fuck is Marlies? totaal nietszeggend en inhoudsloos, met Linde kon je nog wel eens lachen.
Marlies is 2x zo lang, 2x zo dun, heeft 2x zoveel IQ en is 2x zo onopvallend. Ik zie de gelijkenis niet.quote:Op maandag 4 september 2006 16:57 schreef Canisfire het volgende:
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 4 september 2006 17:08 schreef toxikon het volgende:
linda was die griet die zoop als een kerel en daarna flink hitsig werd?
Ik vind Marlies wel leuk.quote:Op maandag 4 september 2006 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Marlies is 2x zo lang, 2x zo dun, heeft 2x zoveel IQ en is 2x zo onopvallend. Ik zie de gelijkenis niet.
Maar wat zou het leuk zijn als net Marlies met heur blote bips richting camera zoude roepen dat het een HOERENFEEST was!quote:Op maandag 4 september 2006 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Marlies is 2x zo lang, 2x zo dun, heeft 2x zoveel IQ en is 2x zo onopvallend. Ik zie de gelijkenis niet.
Misschien wordt het een beest als ze gedronken heeft.quote:Op maandag 4 september 2006 17:10 schreef toxikon het volgende:
eerst volgende feestje ga ik marlies in de gaten houden dan, maar het lijkt me nou niet een linda hoor, jammer genoeg.
Is dat nou een litekken daar bij Monique ja he ?quote:
Wel apart, op zich. Je zou ze eerder bij Groep Etiënne verwachten.quote:Op maandag 4 september 2006 17:14 schreef Canisfire het volgende:
De zusjes hebben duidelijk gekozen he![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 16:30 schreef ThaSandman het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 17:47 schreef CartWOman het volgende:
Milica, zit je thuis ook met je laarzen aan op de bank?![]()
Vreemd dan dat ze met 2x zoveel IQ nog niet die kluis open kon krijgenquote:Op maandag 4 september 2006 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Schijnt op het scherm te hebben gestaan bij de nominatie. Hij vertelde het volgens iemand in de COS tegen Marcel...quote:Op maandag 4 september 2006 17:50 schreef miraculeus het volgende:
Ik val net in, heb een beetje terug gelezen, maar hoe zit dat nou met E10 die het erover had dat hij Semih en Marlies niet mag nomineren?
Daar kunnen laarzen vies zijn van het buiten lopen. Is hier (nog) niet aan de ordequote:Op maandag 4 september 2006 17:47 schreef CartWOman het volgende:
Milica, zit je thuis ook met je laarzen aan op de bank?![]()
Dat stond op het scherm in de DBK, en hij mocht daar dus niet over praten.quote:Op maandag 4 september 2006 17:50 schreef miraculeus het volgende:
Ik val net in, heb een beetje terug gelezen, maar hoe zit dat nou met E10 die het erover had dat hij Semih en Marlies niet mag nomineren?
Nee, zei Monique dat ?quote:Op maandag 4 september 2006 17:51 schreef flugeltje het volgende:
Tijn gaat aan me zitten
Hoorden jullie het ook?![]()
Dan nog Scan, zoiets doe je niet.quote:Op maandag 4 september 2006 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar kunnen laarzen vies zijn van het buiten lopen. Is hier (nog) niet aan de orde
1 dag nakend in het huis lopen.....quote:Op maandag 4 september 2006 17:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat stond op het scherm in de DBK, en hij mocht daar dus niet over praten.
Ik zeg: sanctie!!!![]()
oke, bedankt, maar er mag toch niet over gepraat worden? wat is dan de sanctie? ook genomineerd of een exit!?!?!quote:Op maandag 4 september 2006 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Schijnt op het scherm te hebben gestaan bij de nominatie. Hij vertelde het volgens iemand in de COS tegen Marcel...
Tijn zei dat ie "aan de flugel" ging zittenquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 17:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tijn zei dat ie "aan de flugel" ging zitten
quote:Op maandag 4 september 2006 17:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
1 dag nakend in het huis lopen.....![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 17:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tijn zei dat ie "aan de flugel" ging zitten
wat kijken ze allemaal bedenkelijk naar het eten.quote:Op maandag 4 september 2006 17:59 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap005 2006-09-04, 17_58_12.jpg]afbeelding][/URL]
Dat ligt er aan. Het zou ook kunnen betekenen dat Linda echt ongelķķflijk dom is.quote:Op maandag 4 september 2006 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vreemd dan dat ze met 2x zoveel IQ nog niet die kluis open kon krijgen
Hij bedoelt er vast E10 meequote:Op maandag 4 september 2006 13:41 schreef scanman01 het volgende:
Semih: "Een kutje blijft toch altijd een kutje. Tja, het komt heel lullig eruit, maar het is zo"
Chili con carne/spek, denk ik.quote:Op maandag 4 september 2006 18:02 schreef d3ntist het volgende:
[..]
wat kijken ze allemaal bedenkelijk naar het eten.
wat is die aan het maken??
Dat kan heel goed idd. Dat vonden een hoop mensen toch zķ raar (ook hier): bruine bonen met spek. Daar hadden ze nou echt nog nķķit van gehoord.quote:
norah kan mooi zingenquote:Op maandag 4 september 2006 17:59 schreef Nostalgist het volgende:
Norah Jones en Angie Stone, vindt Marlies mooi. Je leert veel kennen van de muzikale voorkeur van de mensen. Zet dat eens tegen "de vlieger " ;-)
Bruine bonen met spek en uiquote:Op maandag 4 september 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan heel goed idd. Dat vonden een hoop mensen toch zķ raar (ook hier): bruine bonen met spek. Daar hadden ze nou echt nog nķķit van gehoord.
Raar, Ik zie die vergelijking niet hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 16:57 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 18:16 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn verwoordt weer de angst om er als eerste uit te gaan.....Jeroen ziet er wel voordeel in: Je kunt als eerste zeggen wat er allemaal gebeurt.
Nou Jeroen, ik gun het je hoor !
Verder niks?quote:Op maandag 4 september 2006 18:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bruine bonen met spek en ui![]()
hakse goedkoop en keilekker!
"Thuishoren" vind ik niet zo boeiend eigenlijk. Het lijkt mij wel lekker.quote:Overigens vind ik spek niet in chili con carne thuishoren.
En dan doet hij nu net alsof hij zich de pleuris verveelt en graag naar huis wil.quote:Op maandag 4 september 2006 18:16 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn verwoordt weer de angst om er als eerste uit te gaan.....
Ze heeft iets gniepigs.quote:Op maandag 4 september 2006 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Marflies gedaan dat je haar niet leuk meer vindt dan, berney.
Dat is het dualisme in Tijn.... Wellicht dat de toenadering tot Monique hem wil laten blijven....quote:Op maandag 4 september 2006 18:18 schreef berney het volgende:
[..]
En dan doet hij nu net alsof hij zich de pleuris verveelt en graag naar huis wil.
Waar komt die vriendin van hem vandaan? Het is toch zijn ex.( is vraag voor iedereen)
Blindemannetje spelen op de A10 ??quote:Op maandag 4 september 2006 18:20 schreef toxikon het volgende:
waar is E10?
Ik mis hem niet hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 18:20 schreef toxikon het volgende:
waar is E10?
sssssssssssst zo komt ie weer op de streams (ze lezen mee)quote:Op maandag 4 september 2006 18:20 schreef toxikon het volgende:
waar is E10?
Even stilte voor de stormquote:Op maandag 4 september 2006 18:31 schreef BorTheWolf het volgende:
Zo het is wel minder druk geworden hier de laatste dagen heb ik gemerkt, al 6 min geen post in de COS.
Weet ik flugel, maar het is echt wel ingekakt de laatste dagen.quote:Op maandag 4 september 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Even stilte voor de storm
straks de reguliere en de live uitzending. Komt goed dus
quote:Op maandag 4 september 2006 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
Dat zeg ik, daar was plofkop weer.....
quote:Op maandag 4 september 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Even stilte voor de storm
straks de reguliere en de live uitzending. Komt goed dus
We zitten met stomme verbazing naar alle aktie te kijken.quote:Op maandag 4 september 2006 18:31 schreef BorTheWolf het volgende:
Zo het is wel minder druk geworden hier de laatste dagen heb ik gemerkt, al 6 min geen post in de COS.
Er gebeurt ook geen bal in het huis om ons druk over te maken.quote:Op maandag 4 september 2006 18:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Weet ik flugel, maar het is echt wel ingekakt de laatste dagen.
tja,quote:Op maandag 4 september 2006 18:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
We zitten met stomme verbazing naar alle aktie te kijken.
Er gebeurt zoveel, we vergeten gewoon te posten![]()
Een coltrui is zoooooooo kampersquote:Op maandag 4 september 2006 18:35 schreef arneaux het volgende:
Huh? E10 met een coltrui aan? Een paar dagen geleden liep hij nog te zeiken dat ze zijn coltrui hadden afgepakt.
Ligt eraan wie 'm draagtquote:Op maandag 4 september 2006 18:37 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Een coltrui is zoooooooo kampers
Not. Zon plaatje van 1 of ander goedkoop merk op zn mouw. Nee doe maar niet.quote:Op maandag 4 september 2006 18:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ligt eraan wie 'm draagt, op zich vind ik deze wel leuk.
En zie je de monden van de zusjes??quote:Op maandag 4 september 2006 18:36 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
tja,
zag je dat ?
er kwam rook van de pan af, sjesus![]()
En Milica ingenomen door Jeroen.....quote:Op maandag 4 september 2006 18:36 schreef CartWOman het volgende:
E10 is vast niet happy met deze situatie, z'n dinnetje steeds bij de andere groep...![]()
P(lofkop)quote:Op maandag 4 september 2006 18:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Not. Zon plaatje van 1 of ander goedkoop merk op zn mouw. Nee doe maar niet.
Ow... dat valt idd even tegen.quote:Op maandag 4 september 2006 18:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat voor merk dan?quote:Op maandag 4 september 2006 18:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat de kip gaar is ?quote:
Hij is onmogelijk verliefd.....quote:
Nee, dat ik er eerst iets heel raars voor BB had neergezet, maar dat was voor het drawballtopicquote:
Waarom doet ze dat niet op de wc ?quote:
Ja i know, en dat bedacht ik me nog. Hij is juist meer met monique gaan optrekken omdat mensen dan niks verwachten etc, omdat het gewoon niet kan. En nu maakt ie zich opeens druk over wat mensen wel niet denken.....beetje krom he..quote:Op maandag 4 september 2006 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij is onmogelijk verliefd.....![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 18:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja i know, en dat bedacht ik me nog. Hij is juist meer met monique gaan optrekken omdat mensen dan niks verwachten etc, omdat het gewoon niet kan. En nu maakt ie zich opeens druk over wat mensen wel niet denken.....beetje krom he..
En geīrriteerd omdat de rest moet wachten op de kip voor ze samen aan tafel kunnen, en over uren voor de spiegel staan voor de Live terwijl ze al 3 weken op tv zijn. Daarmee doelend op Hilde en Milica denk ik.quote:Op maandag 4 september 2006 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij is onmogelijk verliefd.....![]()
Andersom vast ook nietquote:Op maandag 4 september 2006 18:45 schreef Tamaartje het volgende:
Milica zou niet op Semih zn feestje willen komen als hij BB wint
Hij heeft al ergens op Fok gezegd het geen compliment te vinden dat Etienne hem geweldig vond.quote:Op maandag 4 september 2006 18:50 schreef Nostalgist het volgende:
Roel zal zich schamen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |