wat lijkt ze toch op hilde ...quote:Op maandag 4 september 2006 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB040922.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Snoet123 het volgende:
[afbeelding]
Hier vind ik haar toch echt wel op Hilde lijken hoor
Ik wil je best je zin geven hoorquote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Snoet123 het volgende:
[afbeelding]
Ja ik ook. Hilde is de dikkere, ingezakte versie van haar.quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Snoet123 het volgende:
[afbeelding]
Hilde verteld pas geleden nog dat zij 7 jaar geleden nog dezelfde maat kleding aankon als Milicaquote:Op maandag 4 september 2006 13:13 schreef scanman01 het volgende:
Maar wie weet was Hilde van rond de 60 kilo en 20 jaar jonger ook wel een lekkere meid
De grootste overeenkomst is het asociale gedragquote:Op maandag 4 september 2006 13:15 schreef druide het volgende:
[..]
Ja ik ook. Hilde is de dikkere, ingezakte versie van haar.
grappig zei mijn vader ook altijd tegen me (niet dat ik het daar mee eens was) maar vond het altijd wel leuk om te horenquote:Op maandag 4 september 2006 13:24 schreef scanman01 het volgende:
Marcia komt eraan lopen. Egbert: "Lekker ding"
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB040932.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb steeds een rode spikkellijn om die foto's van jou in beeld. Net alsof de foto verkleind is omdat ie te groot was voor FOK. Dat is alleen niet zo, heel vreemd.quote:
zegt mijn man ook altijd, en nu doet mijn zoon het dus ookquote:Op maandag 4 september 2006 13:24 schreef scanman01 het volgende:
Marcia komt eraan lopen. Egbert: "Lekker ding"
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB040932.jpg]afbeelding][/URL]
Ik denk toch dat hij iets te groot was. Ik capture met Snaggit en heb nog niet gevonden of ik er een vast formaat in kan voeren. Ik heb wel automatische opslag en het gaat toch wel vrij snel maar af en toe iets te groot.quote:Op maandag 4 september 2006 13:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb steeds een rode spikkellijn om die foto's van jou in beeld. Net alsof de foto verkleind is omdat ie te groot was voor FOK. Dat is alleen niet zo, heel vreemd.
Op eigenschappen kun je de grootte zien en volgens mij zijn ze 578 breed. Dat is dus goed volgens mij.quote:Op maandag 4 september 2006 13:34 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik denk toch dat hij iets te groot was. Ik capture met Snaggit en heb nog niet gevonden of ik er een vast formaat in kan voeren. Ik heb wel automatische opslag en het gaat toch wel vrij snel maar af en toe iets te groot.
he, Derek Bolt is er ook bij?quote:Op maandag 4 september 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB040927.jpg]afbeelding][/URL]
Gaat er vanavond al iemand door die deur?quote:De Tuin is niets zonder veel groen. Mooie sierbomen, zacht gras en planten in hippe bloempotten zorgen voor het ware buitengevoel. Dat wordt nog eens versterkt door een levensgrote print van een bos op de deur. Het lijkt net of je door de deur heen een prachtig bos in kan stappen…
Maar niets is natuurlijk minder waar. De Bewoners zijn uiteraard blij met de mooie Tuin en de buitenlucht, maar ze zitten nog steeds opgesloten. Wie door de bosdeuren naar buiten stapt, gaat definitief het Huis uit!
Misschien allemaal wel Kunnen we snel door naar BB7quote:Op maandag 4 september 2006 13:43 schreef frankium het volgende:
[..]
Gaat er vanavond al iemand door die deur?
Volgende week maandag denk ik. Als bekend is wie er exit moet.quote:Op maandag 4 september 2006 13:43 schreef frankium het volgende:
[..]
Gaat er vanavond al iemand door die deur?
De originele foto is 601 pixels groot. Klik er maar eens op en dan eigenschappen.quote:Op maandag 4 september 2006 13:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op eigenschappen kun je de grootte zien en volgens mij zijn ze 578 breed. Dat is dus goed volgens mij.
Je hebt gelijk. Daar ligt het probleem dus.quote:Op maandag 4 september 2006 13:48 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
De originele foto is 601 pixels groot. Klik er maar eens op en dan eigenschappen.
Ja iets te groot maar meestal wel juist. Je leert wel gokken.quote:Op maandag 4 september 2006 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Daar ligt het probleem dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |