ja hoor, maar waarom zou je het verdunnen? dan heb je juist kans dat het gaat zakken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
want ik heb ook nog acrylverf liggen
Kun je dat eigenlijk gewoon met water verdunnen?
Verfn00b is...
die monitor en toetsenbord heb ik ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:29 schreef Slicky het volgende:
Deze heeft n maat van me gemaakt =)
[afbeelding]
Gewoon met verf muurverf, beetje verdunt enz.
Sommige mensen hebben goeie smaakquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:58 schreef toma het volgende:
[..]
die monitor en toetsenbord heb ik ook
wel vet btw
Ik heb alleen geen overheadprojector of beamer,quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:26 schreef Senax het volgende:
Je afbeelding op sheet printen, met een overheadprojector projecteren op de muur en vervolgens de grove lijnen overtekenen legt een goede basis voor je muurschildering.
]quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:41 schreef nietzman het volgende:
Heb even geen betere foto bij de hand, maar dit heb ik eens op een muur gekwatst:
[afbeelding]
Super!quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:41 schreef nietzman het volgende:
Heb even geen betere foto bij de hand, maar dit heb ik eens op een muur gekwatst:
[afbeelding]
staat er alquote:Op donderdag 7 september 2006 08:40 schreef G-string het volgende:
[..]
Super!![]()
Mag ik vragen hoe je zoiets voor elkaar hebt gekregen?![]()
tof nietz!quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:41 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Whoeps, overheen gelezen...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |