quote:Op maandag 4 september 2006 11:15 schreef brood_korst het volgende:
i dont snap your video clipske
Inderdaad, wat een lamzak is dat zeg.quote:Op maandag 4 september 2006 11:20 schreef Robinho90 het volgende:
Waarom kijk je clips van Justin TImberlake?
gastquote:
Ieeeuwurururrururuu !!!!quote:Op maandag 4 september 2006 11:41 schreef brood_korst het volgende:
[..]
gast
hoevaak moet ik het nog zeggen
De praktijken wat jij uitvoert heet Loverboy praktijken
Dat heeft niks met playen te maken
En wat is daar mis mee?quote:Op maandag 4 september 2006 11:41 schreef brood_korst het volgende:
[..]
gast
hoevaak moet ik het nog zeggen
De praktijken wat jij uitvoert heet Loverboy praktijken
Dat heeft niks met playen te maken
Like duhquote:
ohja:')quote:Op maandag 4 september 2006 11:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Like duh![]()
Players pimpen em de pan uit, broodkorsten blijven lonely in het broodzakje, aangezien niemand die lust![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 11:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Like duh![]()
Players pimpen em de pan uit, broodkorsten blijven lonely in het broodzakje, aangezien niemand die lust![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 11:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ohja:')
nouja je verneukt je imago toch zwaar als je een player/pimp bent en je luisterd justin timberlake
dat is wel erg hoog gegrepen hoorquote:Op maandag 4 september 2006 11:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij wordt steeds cooler, nog even en je evenaart mij
![]()
Kill, heb je mijn danspassen gezien?quote:Op maandag 4 september 2006 11:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ohja:')
nouja je verneukt je imago toch zwaar als je een player/pimp bent en je luisterd justin timberlake
ramp-combinatiequote:Op maandag 4 september 2006 11:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Kill, heb je mijn danspassen gezien?![]()
Ik combineer alles. Beetje fitfy hier, beetje Justin daar, beetje nawien onderin, snap je em he![]()
Whahahahahahquote:Op maandag 4 september 2006 11:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Kill, heb je mijn danspassen gezien?![]()
Ik combineer alles. Beetje fitfy hier, beetje Justin daar, beetje nawien onderin, snap je em he![]()
nou nou, dát verdient respectquote:Op maandag 4 september 2006 11:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zijn muziek is kut, maar respect voor justin.
Hij kan zijn penis in pracktisch elk vrouwmensch steken.
quote:Op maandag 4 september 2006 21:07 schreef The_Terminator het volgende:
Opgeschoond. En Nawien kappen met dat gekloot, zelfde geldt voor de TS.
en ik maar denken dat je een broodkorst was !quote:Op maandag 4 september 2006 23:49 schreef brood_korst het volgende:
k ben lam
quote:Op maandag 4 september 2006 23:36 schreef DraYtje het volgende:
nawien is gewoon een nep-player... of misschien valt ie goed in de smaak bij de koelie sma's (dames)maarja, ook dat betwijfel ik.
![]()
in de feestebrik draaien ze k3quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind em wel vet
Maar ik heb hem nog niet in de feesfebrik gehoord helaarsch
Wat een hilarische grap !!!!!quote:
Onder dwang met een mes op de keel neem ik aan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het maar niet te erg maken voordat termie boos wordt, maar ik heb maar 1x een "koelie sma" gehad. Nederlandse meisjes heb ik zeker wel 6 a 7 keer gehad![]()
Nu ook weer btw![]()
so there![]()
bedreigdquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:19 schreef brood_korst het volgende:
Loverboy praktijken, dus die arme meisjes die kunnen nu niet meer terug zonder met de dood bedrijgt te worden.
Triest hor
echt triest
quote:
Kneus, ik heb je zovaak gedissed maar je blijft terugkomen. Ik krijg medelijden dus pak ik je maar op spelfoutjesquote:Op woensdag 6 september 2006 09:39 schreef brood_korst het volgende:
[..]
![]()
Omdat je tegen onze feiten niet tegen in kunt ga je dit soort dingetjes maar doen
![]()
Wahahahaquote:Op woensdag 6 september 2006 09:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Kneus, ik heb je zovaak gedissed maar je blijft terugkomen. Ik krijg medelijden dus pak ik je maar op spelfoutjes![]()
Dat komt tenminste niet hard aan![]()
Ik lul idd heel soepel. Verder zijn 14 jarige meisjes te min voor mijquote:Op woensdag 6 september 2006 09:44 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Wahahaha
![]()
![]()
Wat een mooie praatjes heb jijJij lult wel heel soepel he, leer je dat samen met je "homies" te gebruiken op 14 jarige meisjes ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |