quote:
Bij de schans he?quote:Op maandag 4 september 2006 10:09 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
![]()
Gisteren trouwens uitermate gunstig gegeten in Full House
In de Veste.... (waar ook kapper Olga zit en de Ruil-Inn)quote:
Naast de schans dusquote:Op maandag 4 september 2006 10:18 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
In de Veste.... (waar ook kapper Olga zit en de Ruil-Inn)
nog nieuwer dan de bekende 6 of 7 die er al zijn?quote:Op maandag 4 september 2006 10:25 schreef Echo99 het volgende:
Van de week sprak ik met een planoloog (stedenbouwkundige etc.) die zei dat er weer wat mooie nieuwbouw projectjes aankomen![]()
Idd, naast de Schansquote:
Prijzen: boven mijn budgetquote:Op maandag 4 september 2006 10:26 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
nog nieuwer dan de bekende 6 of 7 die er al zijn?
edit: http://www.lelystad.nl/smartsite.shtml?id=51811
nog iets meer dus
Galjoen zuid voor 128k is misschien nog te doen.quote:Op maandag 4 september 2006 10:30 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Prijzen: boven mijn budget.... Maar ik ben zeer happy met mijn aankoop in de Tjalk
![]()
Ik heb nu een 6 kamer woning in de prijsklasse: geinig voor weinigquote:Op maandag 4 september 2006 10:33 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Galjoen zuid voor 128k is misschien nog te doen.
Aan de andere kant krijg je er ook servicekosten bij van veel te veel
Welke kamer ga je deze week op vakantie?quote:Op maandag 4 september 2006 10:34 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik heb nu een 6 kamer woning in de prijsklasse: geinig voor weinig
Slaapkamer, Badkamer, Huiskamer, Computerkamer..... de rest is nog niet klaar....quote:Op maandag 4 september 2006 10:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Welke kamer ga je deze week op vakantie?![]()
Laat me raden welke kamer als eerste af wasquote:Op maandag 4 september 2006 10:36 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Slaapkamer, Badkamer, Huiskamer, Computerkamer..... de rest is nog niet klaar....
quote:Op maandag 4 september 2006 10:37 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Laat me raden welke kamer als eerste af was![]()
Fok!ken is toch werken?quote:Op maandag 4 september 2006 10:44 schreef CiQNiZ het volgende:
Zoekt iemand nog een ICT-er die tijdens het werk veel Fok!t trouwens?
Je collega's heb je surf gedrag gecontroleerd?quote:Op maandag 4 september 2006 10:44 schreef CiQNiZ het volgende:
Zoekt iemand nog een ICT-er die tijdens het werk veel Fok!t trouwens?
Nee. Mijn baas houdt zich niet aan de afspraken. Dat ze niet genoeg werk voor me hebben en dat ik de laatste paar weken ineens vaak kan/moet (quote:Op maandag 4 september 2006 10:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je collega's heb je surf gedrag gecontroleerd?![]()
Thx voor de support mate... Ik zal jouw quote aanhalen mochten ze er over beginnen tijdens een sollicitatie gesprekquote:
klinkt bekend...voor de meeste in de Lely topics volgens mijquote:Op maandag 4 september 2006 10:48 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Nee. Mijn baas houdt zich niet aan de afspraken. Dat ze niet genoeg werk voor me hebben en dat ik de laatste paar weken ineens vaak kan/moet () Fok!ken is hun probleem. Niet de mijne.
Bazenquote:Op maandag 4 september 2006 10:49 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
klinkt bekend...voor de meeste in de Lely topics volgens mij
verloren ookquote:Op maandag 4 september 2006 10:50 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Bazen
Eerst allemaal beloftes doen om te zorgen dat ik mijn deadlines haal.. Daarna doen alsof er niks aan de hand isNu had ik verdomme gewoon rustig aan kunnen doen. En had ik mijzelf niet verloren in de Lelystad topics op Fok!
quote:
O nee... Je werkt in het centrum?quote:Op maandag 4 september 2006 10:52 schreef Echo99 het volgende:
[afbeelding]
Dit plaatje zie ik precies als ik vanuit mijn werk uit t raam kijk![]()
Ik woon in Lelystad.quote:Op maandag 4 september 2006 10:52 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]Als je nog een CiQNiZ tegenkomt hier ergens op Fok! zou je hem dan aan mij terug kunnen brengen?
Ha! Zonder wachtwoord, veel succes!!quote:Op maandag 4 september 2006 10:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik woon in Lelystad.Als ik em vind bij jij em kwijt. Permanent dus
![]()
wil je die typo in mijn quote even aanpassenquote:Op maandag 4 september 2006 10:54 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ha! Zonder wachtwoord, veel succes!!
Ik had hem nog niet eens gezien... Maarre... Neequote:Op maandag 4 september 2006 10:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
wil je die typo in mijn quote even aanpassen![]()
Ke, ke, ke... Deal. En nu die typo daaruitquote:Op maandag 4 september 2006 11:01 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet eens gezien... Maarre... Nee
In ruil voor het teruggeven van mijn leven, die jij niet terug wilt geven
Dank.quote:Op maandag 4 september 2006 11:03 schreef CiQNiZ het volgende:
Huppa
quote:Op maandag 4 september 2006 11:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dank.Ik leek wel een triangeljosti
![]()
Sorry hoorquote:
sterktequote:Op maandag 4 september 2006 11:11 schreef Xebber het volgende:
Ik ga weer verder straten bij mijn broer
waarom? moet ie lekker zelf doen!quote:Op maandag 4 september 2006 11:11 schreef Xebber het volgende:
Ik ga weer verder straten bij mijn broer
Yea! Voelen! Gooi je broer tegen zijn eigen voordeur ofzoquote:Op maandag 4 september 2006 11:17 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
waarom? moet ie lekker zelf doen!
laat 'm maar voelen dat ie een huis koopt (aanname)
Slechte TVP hé!quote:Op maandag 4 september 2006 11:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb gewoon een heel deel gemist.
En hardquote:Op maandag 4 september 2006 11:18 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Yea! Voelen! Gooi je broer tegen zijn eigen voordeur ofzo
Hoi. Wij hebben jou een heel deel niet gemistquote:Op maandag 4 september 2006 11:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb gewoon een heel deel gemist.
qndrequote:Op maandag 4 september 2006 11:22 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Nee. Maar in feite zit je dichtbij met de A
Nee.quote:Op maandag 4 september 2006 11:23 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
qndre
wndre
sndre
xndre
zndre
daarme is de naam wel erg raar
Allrightquote:Op maandag 4 september 2006 11:25 schreef CiQNiZ het volgende:
Doe het ff in dat andere topic
En dat was de vraag niet
quote:Op maandag 4 september 2006 11:31 schreef foksuk1981 het volgende:
mijn autokennis is nihil (en dan ben ik nog positief)....
Reza was me voorquote:Op maandag 4 september 2006 11:37 schreef CiQNiZ het volgende:
Te laat
Kom op man! Hup Lelystad enzo! Lelystedelingen moeten de punten binnenhalen!
quote:Op maandag 4 september 2006 12:00 schreef foksuk1981 het volgende:
Iemand zit aan het luchtalarm knopje
Thanks... want er komt een kolere geluid uit als je vlak onder zo'n mastje 'werkt'quote:
Die uit de jol.... de premiere.... 0320-249985quote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bij welke spareribslijn bestellen jullie altijd je voedsel?![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 12:09 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Die uit de jol.... de premiere.... 0320-249985
De hotribs zijn altijd zeer gunstig gestemd als ik ze bestelquote:
is dat die snackbar naast de pizzeria?quote:Op maandag 4 september 2006 12:09 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Die uit de jol.... de premiere.... 0320-249985
Het is niet een snackbar, het is een eetcafe.... Volgens mij zit ie naast de chineesquote:Op maandag 4 september 2006 12:16 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
is dat die snackbar naast de pizzeria?
volgens mij zat 't zo:quote:Op maandag 4 september 2006 12:19 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Het is niet een snackbar, het is een eetcafe.... Volgens mij zit ie naast de chinees...
Gesloten op maandag en dinsdag trouwens![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 12:30 schreef CiQNiZ het volgende:
Fuck... te laat... Maar pauze houden was ook belangrijk
Dat gaat hem worden.quote:Op maandag 4 september 2006 12:33 schreef CiQNiZ het volgende:
Premiere heeft de beste spareribs...
hhhaaaiiiquote:Op maandag 4 september 2006 13:04 schreef marhil het volgende:
hallo, allemaal
Tsssk, anders maak jij de prijzen even kapot door erin te vallenquote:Op maandag 4 september 2006 12:49 schreef Echo99 het volgende:
* Echo99 valt weer in de prijzen in de Quiz..
quote:Op maandag 4 september 2006 13:46 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Tsssk, anders maak jij de prijzen even kapot door erin te vallen![]()
In de koelkast bij mji op t werk. Gekregen van een klant maar t was de 2e al vandaag dus wij eten em nie op...quote:Op maandag 4 september 2006 14:29 schreef enlightenedwizza het volgende:
reden voor feest...waar is de taart!![]()
![]()
Bij ons overleeft de taart niet eens het eerste half uur dat hij binnen is niet eensquote:Op maandag 4 september 2006 14:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
In de koelkast bij mji op t werk. Gekregen van een klant maar t was de 2e al vandaag dus wij eten em nie op...
over 2 weken in de aanbieding: 4 mensen die jarig zijn in een tijdsbestek van 3 dagenquote:Op maandag 4 september 2006 14:38 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Bij ons overleeft de taart niet eens het eerste half uur dat hij binnen is niet eens
Variatie dan?quote:Op maandag 4 september 2006 14:39 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
over 2 weken in de aanbieding: 4 mensen die jarig zijn in een tijdsbestek van 3 dagen
na 2 stukken heb ik 't wel gezien
sorryquote:Op maandag 4 september 2006 14:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
De foutste opmerking van 5 topics staat op naam van Foksuk1981![]()
Shit... Hij is volgens mij bijna net zo moeilijk op te lossen als dat ie te bedenken wasquote:Op maandag 4 september 2006 19:07 schreef Echo99 het volgende:
we gaan een poging wagen..
Och erme...quote:Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef Xebber het volgende:
Mijn rug is weer helemaal naar de kloten
Wel potver Echo99! Zit je nou weer te Fok!ken? Geef je je vrouw en kind nog wel wat aandacht?quote:
Soms... Kind op bed. Vrouw effe buiten spelen. Dus ik heb even wat quality time met mijn laptopquote:Op maandag 4 september 2006 20:02 schreef Xebber het volgende:
[..]
Wel potver Echo99! Zit je nou weer te Fok!ken? Geef je je vrouw en kind nog wel wat aandacht?![]()
Buiten spelen?quote:Op maandag 4 september 2006 20:14 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Soms... Kind op bed. Vrouw effe buiten spelen. Dus ik heb even wat quality time met mijn laptop![]()
Weet je zeker dat ze niet met d'r matties hendig sjiek aan het slippen is op d'r brommert?quote:Op maandag 4 september 2006 20:48 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja, met een emmertje en een schepje enzo...![]()
Kom op Xebbie, verzin eens wat beters!quote:Op maandag 4 september 2006 22:35 schreef Xebber het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet met d'r matties hendig sjiek aan het slippen is op d'r brommert?![]()
![]()
Schizoquote:Op maandag 4 september 2006 22:36 schreef Xebber het volgende:
[..]
Kom op Xebbie, verzin eens wat beters!![]()
Jah, misschien word het vanaaf wat drukker.......quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:08 schreef Raissa het volgende:
Het is wel rustig vandaag zeg..
Dat is zooooo fout..... nou... het is dinsdag... er zal wel niemand zijn, we gooien meteen het briefje door de deur....quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:34 schreef Raissa het volgende:
Ik ben zóóóó boos...
Zit ik vol spanning op mijn crosstrainer te wachten, bellen ze niet eens aan.. Gooien ze gewoon een briefje door de brievenbus dat er niemand thuis was
Dat gaat een beetje moeilijk als dat briefje om 17:14 door de brievenbus wordt gepropt, en het telefoonnummer op dat briefje maar tot 17:00 te bereiken is...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:38 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dat is zooooo fout..... nou... het is dinsdag... er zal wel niemand zijn, we gooien meteen het briefje door de deur....
Op je strepen staan en bellen dat ze vandaag nog moeten leveren !!!!!![]()
Hmm... daar heb je een goed punt...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje moeilijk als dat briefje om 17:14 door de brievenbus wordt gepropt, en het telefoonnummer op dat briefje maar tot 17:00 te bereiken is...
Ja, en dan kan ik ze niet eens na-zwaaien want dan ben ik er niet...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:43 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Hmm... daar heb je een goed punt...![]()
Nu komen ze morgen weer een voorbijrij-poging doen?
Tnx voor de support trouwensquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:38 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dat is zooooo fout..... nou... het is dinsdag... er zal wel niemand zijn, we gooien meteen het briefje door de deur....
Op je strepen staan en bellen dat ze vandaag nog moeten leveren !!!!!![]()
Support is my middle namequote:Op dinsdag 5 september 2006 17:45 schreef Raissa het volgende:
[..]
Tnx voor de support trouwensBen écht even erg boos
Jammerquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:46 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Support is my middle name![]()
Afreageren (mits het niet met schoppen, slaan enzo is) mag altijd
Ik heb nog wel een boksbal ergens in de verhuisdozen zittenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:48 schreef Raissa het volgende:
[..]
Jammer
Daar had ik nou net even zin in![]()
Rustgevend muziekje opzetten.....quote:
Ja, die kan nu weer aan...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:52 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Rustgevend muziekje opzetten.....
Mijn bel komt zo'n beetje overal bovenuitquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:55 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, die kan nu weer aan...
Vanmiddag had ik alles angstvallig uit zodat ik de deurbel zou horen
Call mequote:Op dinsdag 5 september 2006 17:48 schreef Raissa het volgende:
[..]
Jammer
Daar had ik nou net even zin in![]()
Die is van Blondiequote:
Graaaaaaag. Veel en zwart.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:42 schreef foksuk1981 het volgende:
Goedemorgen wakker Lelystad....
Een nieuwe werkdag is begonnen..... kopje koffie erbij?
En dan zeggen ze dat sporten gezond isquote:Op woensdag 6 september 2006 09:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Graaaaaaag. Veel en zwart.![]()
Gister voor het eerst in 4 jaar in een sportschool geweest. Ik ben naar de klote![]()
het ergste is: Ik heb een jaar abo genomenquote:Op woensdag 6 september 2006 09:17 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat sporten gezond is
Waar zit dat?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:19 schreef Echo99 het volgende:
[..]
het ergste is: Ik heb een jaar abo genomen![]()
Wel een goeie sportschool trouwens dat Achmea Health Centre![]()
Naast de koploper. Grote sportschool, schoon, netjes, veel apparaten, sauna's... Echt super...quote:Op woensdag 6 september 2006 09:20 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Waar zit dat?Vriendin en ik "willen" ook
![]()
Trainen zal je kreng.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:19 schreef Echo99 het volgende:
[..]
het ergste is: Ik heb een jaar abo genomen![]()
Wel een goeie sportschool trouwens dat Achmea Health Centre![]()
Had je dat dossier nog niet aan je binnendienst collega gegevenquote:Op woensdag 6 september 2006 09:34 schreef Echo99 het volgende:
MIJN BINNENDIENST COLLEGA IS ER WEER!!!!!!!!!!! YEAH!!!!!! AL MIJN ADMINISTRATIE WEER OVER DE SCHUTTING FLIKKEREN DUS NOG MEER TIJD OM TE FOKKEN
PS: Sorry, er lag een dossier op mijn shift knop![]()
OKquote:Op woensdag 6 september 2006 09:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Naast de koploper. Grote sportschool, schoon, netjes, veel apparaten, sauna's... Echt super...
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:34 schreef Echo99 het volgende:
MIJN BINNENDIENST COLLEGA IS ER WEER!!!!!!!!!!! YEAH!!!!!! AL MIJN ADMINISTRATIE WEER OVER DE SCHUTTING FLIKKEREN DUS NOG MEER TIJD OM TE FOKKEN
ze is pas 10 minuten binnen. Ze begon al te huilen toen ze mijn kantoor zagquote:Op woensdag 6 september 2006 09:39 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Had je dat dossier nog niet aan je binnendienst collega gegeven![]()
druk aan het fokken werken zie ik alquote:Op woensdag 6 september 2006 09:34 schreef Echo99 het volgende:
Netjes kantoor hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 09:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
ze is pas 10 minuten binnen. Ze begon al te huilen toen ze mijn kantoor zag![]()
[afbeelding]
Ik heb je post even aangepastquote:Op woensdag 6 september 2006 09:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waar werken fokken jullie in godsnaam?
Je weet tochquote:Op woensdag 6 september 2006 09:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waar werken jullie in godsnaam?
Jullie FOK!en de hele dag en worden er nog eens voor betaald ook.![]()
gewoon...op m'n werkquote:Op woensdag 6 september 2006 09:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waar werken jullie in godsnaam?
Jullie FOK!en de hele dag en worden er nog eens voor betaald ook.![]()
Technisch gezien ben jij nog een ambtenaar ook of niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:54 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Je weet toch
Als je mijn stagiere bent geweest zou je toch beter moeten weten
Wat doe je?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:55 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
gewoon...op m'n werk![]()
Kan ik er iets aan doen dat ik 20 telefoontjes krijg met altijd dezelfde vraag waar ik ALTIJD 2 mins max mee bezig ben![]()
over een maand of 1-2 gelukkig een nieuwe opdracht
Toendertijd had ik nog nooit van FOK! gehoord.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:54 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Je weet toch
Als je mijn stagiere bent geweest zou je toch beter moeten weten
inkoppertje: fok!kenquote:
Goeie baanquote:Op woensdag 6 september 2006 09:59 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
inkoppertje: fok!ken
Ik ben een ingehuurde helpdesk sloerie bij een opvang voor daklozen/drugsverslaafden etc etc
Het enige dat ik hier hoor is zo'n beetje: waarom doet m'n email het niet
dan stel je die in (duurt 10 secs) en dan leg je uit dat de handleiding ook op intranet te vinden is...en vervolgens ga je verder met het typen van je bericht op Fok!
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:19 schreef Raissa het volgende:
Een zeer goede morgen deze 6 september![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:19 schreef Raissa het volgende:
Een zeer goede morgen deze 6 september![]()
je moet jezelf niet zoveel checkenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:29 schreef Echo99 het volgende:
waarom loopt het aantal views wel op en het aantal posts niet?
Briljant. Waar ga je naar toe?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:31 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
je moet jezelf niet zoveel checken
ook goeie smorgens btw![]()
![]()
![]()
ouders op vakantie, 1.5huis alleen, zelf bepalen wat ik doe![]()
over 1.5 week m'n eigen huisje verbouwen+inrichten...ik heb er zin in!
oh wacht...dat veranderd dus nietsquote:Op woensdag 6 september 2006 10:31 schreef enlightenedwizza het volgende:zelf bepalen wat ik doe![]()
Answer the questionquote:Op woensdag 6 september 2006 10:32 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
oh wacht...dat veranderd dus niets
vanquote:
Gefeli met uw woning !!!quote:Op woensdag 6 september 2006 10:37 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
van
[afbeelding]
naar
[afbeelding]
gister getekend en sleutel gekregen, meteen een emmer meegenomen omdat het aanrecht lekt![]()
gelukkig gaat die er uit
hij zei "uw"quote:Op woensdag 6 september 2006 10:48 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Gefeli met uw woning !!!
Alleen jammer natuurlijk dat het aanrecht lekt....
Mijn huisje begint langzaam echt op een huis te lijken van binnen![]()
Ik moet mijn verhuisdagboek weer es updaten...... ik zal morgen wat foto's linken.....quote:Op woensdag 6 september 2006 10:54 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
hij zei "uw"
lekkage boeit me eigenlijk geen hol, zolang de vloer maar niet drijf is
alle leidingen moet toch omgezet worden naar een andere kamer
ennuuuh....foto's! of heb je geen verhuisdagboek?
In de OP staan ToDo dingen in Lelystad.... Misschien staat daar wat tussen voor jequote:Op woensdag 6 september 2006 11:26 schreef enlightenedwizza het volgende:
nog wat spannends te beleven de komende 1.5 week? moet mezelf toch bezig houden
Nu niet meerquote:Op woensdag 6 september 2006 11:29 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
In de OP staan ToDo dingen in Lelystad.... Misschien staat daar wat tussen voor je
quote:Op maandag 4 september 2006 09:57 schreef Echo99 het volgende:
[afbeelding] deeltje 5:
kaart van lelystad
Over Lelystad
Lelystad, hoofdstad van de provincie Flevoland, ligt grotendeels in Oostelijk Flevoland. Dit is één van de vijf polders die deel uitmaken van het plan tot afsluiting en gedeeltelijke inpoldering van de Zuiderzee. Lelystad is genoemd naar de grondlegger van dit plan, dr.ir. C. Lely. Zijn plan verscheen in 1918 als wet in het staatsblad en kwam in 1919 in uitvoering.
[afbeelding]
Dhr. Cornelis Lely
Begonnen werd met de inpoldering van de Wieringermeer, gevolgd door de Noordoostpolder. Oostelijk Flevoland werd in de periode 1950-1956 door dijken omgeven en kwam in de jaren 1957-1966 tot ontwikkeling. Inmiddels was begonnen met de ontwikkeling van Zuidelijk Flevoland. De Markerwaard was het vijfde onderdeel in het plan van Lely dat was bestemd voor inpoldering.
In 1966 werd de eerste paal geslagen voor de woningbouw in Lelystad en een jaar later arriveerden de eerste bewoners. Sindsdien heeft Lelystad een enorme groei doorgemaakt. De gemeente telt nu ruim 72000 inwoners op een gebied van 76.471 hectare. In oppervlakte is Lelystad daarmee de grootste gemeente van Nederland.
Wanneer u Lelystad binnenrijdt, valt direct het gescheiden verkeerssysteem op. De hoofdwegen zijn verboden voor voetgangers en fietsers. Deze groepen hebben eigen wegen, bruggen en tunnels die hen scheiden van het autoverkeer. In de buurtstraten is het verkeer gemengd. Bromfietsen mogen alleen daar komen waar de auto ook rijdt.
Lelystad heeft een uitgebreide stadsbusdienst en goede verbindingen met Amsterdam. De toekomstige realisering van de Hanzelijn (Lelystad-Kampen) zorgt straks voor een snelle verbinding met het noorden en oosten van ons land. Rijksweg A6 geeft Lelystad een snelle en goede verbinding met de Randstad en het Noorden. Bij Lelystad ligt Lelystad Airport, een vliegveld voor zakenverkeer en sportvliegerij.
Bezienswaardigheden:
Lelystad kent een aantal toeristische attracties. Het bekendst zijn waarschijnlijk:
- De replica van het VOC-schip Batavia
- Batavia Stad
- Het Nieuw Land Erfgoedcentrum
- De Oostvaardersplassen, een groot natuurgebied met o.a. wilde konikpaarden, Heckrunderen, edelherten en diverse vogels.
- Natuurpark Lelystad met o.a. wisenten, Pater-Davidsherten, elanden en ooievaars
- Aviodrome gelegen aan de andere kant van de stad is het vliegveld Lelystad Airport te vinden. Dit vliegveld is een uitwijkvliegveld voor het zakelijk vliegverkeer van Schiphol en met de verhuizing van het Aviodrome (voorheen Aviodome) naar Lelystad, heeft Lelystad er een toeristische attractie bij.
Uitgaan:
- Mystic
- La Mar
- De Studio's
- Reflex
- Tanja's
- Full House
- Buurtkroegen in o.a. de Botter en de Kempenaar
- Underground (poppodium)
- Bowlingcentrum (naast sporthal De Koploper)
Fok!kers uit Lelystad:
AppelPerenStroop
Raissa
Milanese
marhil - Stadseiland
enlightenedwizza - Stadseiland
Xebber - Schoener
Echo99 - Landerijen
foksuk1981- Tjalk
CiQNiZ - Centrum
Mikieee1 - Punter
Daantke - Rozengaard
bbtb77 - Waterwijk
Rob_Aardbei - Kamp
Totaal inwonersaantal: 72000
Fok!historie:
Lelystad! 4e topic!
Lelystad deel 3
Het Grote Lelystad Topique! (deel 2)
Het grote Lelystad topique.
Plaatjes:
Klik hier voor wat mooie (anti-56k) plaatjes van Lelystad! (door Rob_Aardbei)
Batavia:
[afbeelding]
Bouw 7 Provinciën:
[afbeelding]
Donkervoort:
[afbeelding]
Station, Gerechtsgebouw, Raad voor de Kinderbescherming:
[afbeelding]
Het nieuwe Agora theater:
[afbeelding]
Wat is er in September 2006 te doen in Lelystad:
- Zaterdag 2 september - vanaf 20.30 uur - Intwine - Underground
- Zondag 3 september - vanaf 13.00 uur - Motorspeedway - Motorcross Circuit, Talingweg
- Zaterdag 9 september - 10.00-17.00 uur - Platen / CD / Antiek / Curiosa & Verzamelmarkt - Stadhuisplein
- Zaterdag 9 september - 10.00-17.00 uur - Luchtsportweekend - Nationaal Luchtvaart-Themapark Aviodrome
- Zondag 10 september - 10.00-17.00 uur - Luchtsportweekend - Nationaal Luchtvaart-Themapark Aviodrome
- Zaterdag 16 september - vanaf 20.30 uur - Human Alert & De Hardheid (hollandse punk & ska) - Underground
- Zondag 17 september - vanaf 13.00 uur - Ovalracing / Autospeedway - Motorcross Circuit, Talingweg
- Zaterdag 23 september - 10.00-17.00 uur - Oude Ambachtenmarkt - Winkelcentrum Lelycentre
- Zaterdag 23 september - 17.00-01.00 uur - Metalvisie Songfestival - Underground
- Van Woensdag 27 september t/m Zondag 1 oktober - CIRCUS ALTHOFF - Grasveld bij Pannekoekenrestaurant Dubbel-Op
Leuke dingen om te doen in het algemeen:
- Batavia bezoeken!
- Batavia-stad (outlet shopping)
- Zwemmen bij de Koploper
- Filmpje kijken bij Utopolis
Mooie foto's maken in Lelystad:
- De batavia
- Het natuurpark / Oostvaardersplassen
- Aviodrome
- Vanaf de brug bij de sluizen over het IJsselmeer (of richting de Batavia)
- Meneer Lely (op het Stadhuisplein)
Voor de echte Lelystedelingen in dit topic:
Mocht je je geroepen voelen om enquetes in te vullen wat betreft Lelystad:
LelyStadsPanel
GAME ON!
Anders kras jij lekker alles effe doorquote:
Ja gast ik word gek. Ik kan mijn eigen posts niet meer wijzigenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:33 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Anders kras jij lekker alles effe door![]()
Niet??? Heb je een postwijzigingsban gekregen????quote:Op woensdag 6 september 2006 11:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja gast ik word gek. Ik kan mijn eigen posts niet meer wijzigen![]()
Ik denk hetquote:Op woensdag 6 september 2006 11:35 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Niet??? Heb je een postwijzigingsban gekregen????![]()
Goed te doen hoor op de fietsquote:Op woensdag 6 september 2006 12:14 schreef enlightenedwizza het volgende:
iemand wel es bij het nationaal luchtvaart thema park geweest? denk dat ik dat es ga bezoeken...als ik vervoer kan regelen
Dan is het nog een klein stukje lopen, maar dat is goed voor de conditie !!!quote:Op woensdag 6 september 2006 13:05 schreef Xebber het volgende:
En met de bus naar Harderwijk ook volgens mij.
fietsen is wel een plan als het niet gaat hozenquote:Op woensdag 6 september 2006 13:09 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan is het nog een klein stukje lopen, maar dat is goed voor de conditie !!!
Vandaag geen regen.....quote:Op woensdag 6 september 2006 13:32 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
fietsen is wel een plan als het niet gaat hozen
de hele week amper regenquote:
Je was niet de enigequote:Op woensdag 6 september 2006 15:00 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
de hele week amper regen![]()
ik voel de volgende hittegolf alweer aankomen...liep ik vanmorgen dan met m'n dikke spijkerbroek en leren jas![]()
Zal ik morgen een taartje brengen?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:24 schreef Echo99 het volgende:
Och... Ik heb zin in taart hé!
Ik hou het bij een broodje kaas. Jij ook eet smakelijkquote:Op woensdag 6 september 2006 18:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zal ik morgen een taartje brengen?
Hahaha, thanksquote:Op donderdag 7 september 2006 12:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik hou het bij een broodje kaas. Jij ook eet smakelijk![]()
wederzijdsquote:Op donderdag 7 september 2006 12:34 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hahaha, thanks
Leuk je weer gezien te hebben
Is een jack russelquote:Op donderdag 7 september 2006 13:44 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
e hond in je FB...wat voor ras is het? lijkt wel een beetje op een beagle
Ook goedemorgen......quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:57 schreef Echo99 het volgende:
Nutteloze kick, omdat het vrijdag is en ik bijna op vakantie ga!
Morning. Ik heb bijna vakantiequote:Op vrijdag 8 september 2006 09:21 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ook goedemorgen......
Ik heb bijna weekend![]()
Bij deze...quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:24 schreef foksuk1981 het volgende:
Veel te veel happy smileys voor een vrijdag ochtend .....
F5quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:39 schreef CiQNiZ het volgende:
GoogleTopic GoogleTopic puntjes puntjes
toch?
Uitgebubbeld.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:51 schreef Raissa het volgende:
[..]
Al gedaan!
Zat even heerlijk te relaxen in het bubbelbad![]()
hamburgerquote:
Smakelijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:32 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
hamburger![]()
ik heb het gehouden bij een stokbroodje filet american, een portie kibbeling met ravigote saus en als laatste komt straks de uitknaller: een oerhollandse haring
Alsof ik op FOK! administrator wil zijnquote:
Echo is op vakantie dus het topic krijgt niet zo vaak een kickquote:Op maandag 11 september 2006 13:28 schreef Xebber het volgende:
Hé! Hoi! Het is maandag hoor!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:52 schreef Raissa het volgende:
Wel triest hoe dit topic opeens stil ligt
verhuizingquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:06 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
vakantieperiode?
schoolperiode?
wat zal het zijn?
Dat was secret option 3quote:
Nope, had geen camera (en foon-cam doe ik je niet aan)quote:Op woensdag 13 september 2006 13:19 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dat was secret option 3
Hoe staat het met de verhuizing?
Al foto's beschikbaar?
Ben weer terug van vakantie. We kunnen er weer tegenaan...quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:52 schreef Raissa het volgende:
Wel triest hoe dit topic opeens stil ligt
quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:32 schreef Echo99 het volgende:
Mogge. Ben net terug van vakantie en ben vandaag nog vrij. Dus ik kan niet zoveel posten
en niet te vergeten: waar zijn de fotos?quote:
Wij zitten nog een beetje onze vakantie naar Kroatië in twijfel te nemen... Czech Republic is een optie...quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:13 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
en niet te vergeten: waar zijn de fotos?
Dit weekend begin ik met slopen, daarna zou het er iets beter uit moeten gaan zien...foto's worden uiteraard gemaakt
Nog mensen die toevallig de eerste week in oktober naar Praag gaan?
Aan de foto's van Praag te zien ziet het er leuk uit...goedkope stad en de reis er heen is ook goed te doen (320 euro in m'n eentje voor 5dagen incl. excursies)quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:58 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Wij zitten nog een beetje onze vakantie naar Kroatië in twijfel te nemen... Czech Republic is een optie...
Praag is vet mooi! Ik was er vorig jaar, en ook in meerdere steden geweest, die ik eigenlijk stiekum nog wel iets mooier vond... Het is strontgoedkoop daar allemaal, vooral het bier en etenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:14 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Aan de foto's van Praag te zien ziet het er leuk uit...goedkope stad en de reis er heen is ook goed te doen (320 euro in m'n eentje voor 5dagen incl. excursies)
Met z'n 2en gaat het voor 299 weg
Voor mij is het meer een ontwikkelingstrip, gewoon wat zien van de wereld
En daarbij, al 2 jaar geen vakantie gehad dus mag wel weer eens.
Ik nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:20 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Praag is vet mooi! Ik was er vorig jaar, en ook in meerdere steden geweest, die ik eigenlijk stiekum nog wel iets mooier vond... Het is strontgoedkoop daar allemaal, vooral het bier en etenDus dat zit wel goed... In Praag natuurlijk allemaal toch wel (een stukkie) duurder dan de wat minder bekende steden... Ik kom regelmatig ook in Warschau (Polen), en dat is echt een verschikkelijk saaie en lelijke stad als je het vergelijkt met Praag... Alhoewel ik mij ook prima vermaak in Warschau altijd
![]()
Anayway, ik heb in "Praha" toen een toptijd gehad
Ik zou met name de kleinere dorpjes ook bezoeken, indien mogelijk... Die vind ik echt het bezoeken waard altijd... Grote steden waar ze allemaal engels terugpraten en 20Mbit ADSL hebben kennen we nu onderhand wel toch
Ik was zelfs nog wat aan de late kantquote:
Ik was overigens ook in de stad met koopavondquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:04 schreef CiQNiZ het volgende:
Heeeeeeeeeuj
Vrijdagmorgen... Katermorgen... Want gister was koopavond natuurlijk
Maarre, CiQ is back...
ofzo...
geen id wat het was, het was donkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:14 schreef Xebber het volgende:
Volgens mij noemen ze zoiets een "balkon"
Die met die rode geraniums toch?
Ik vergeet wel eens te eten. Of te roken. Maar vergeten om te slapen...quote:Op woensdag 20 september 2006 12:14 schreef Xebber het volgende:
Ik had het zo druk vannacht, dat ik er tegen achten pas achter kwam dat ik nog moest slapen
Zit alweer 5 uur op mijn werkplek maar ik slaap nog steedsquote:Op woensdag 20 september 2006 12:46 schreef enlightenedwizza het volgende:![]()
![]()
ook goeie morgen (middag)
zit alweer 4 uur op m'n werk(plek) en wakker worden wilt maar niet
gelukkig niet de enige zo te lezen
Ben net terug van vakantie dus heb weinig tijd om te slapenquote:Op woensdag 20 september 2006 14:05 schreef foksuk1981 het volgende:
Goedemiddag slapend Lelystad !!!!
fotos!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:09 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ben net terug van vakantie dus heb weinig tijd om te slapen![]()
Spanjequote:Op woensdag 20 september 2006 15:23 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
fotos!
of ben je in je achtertuin op vakantie geweest?![]()
Als je host even een gigantische blunder maakt waardoor de back-ups naar de kloten gaan en je vlak daarvoor allerlei instellingen en aanpassingen aan een forum met 28.000 members hebt gedaan, baal je zwaar. Stond opeens een back-up van 8 september opquote:Op woensdag 20 september 2006 12:28 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens te eten. Of te roken. Maar vergeten om te slapen...![]()
Klopt, we waren met zijn 6en ofzo... 2 dames, 4 kerels... Maar niet het eerste balkon boven de Etos (eigenlijk schuinboven de Etos, we zitten recht boven de boekhandel denk ik...) maar het 2e balkon... Dus 2e verdieping vanaf de begane grond. En dan niet zo'n balkon naar binnengericht maar die uitstulping...quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik was overigens ook in de stad met koopavond![]()
kom er bijna nooit.
zag wel een paar mensen zitten op een leuning ofzo boven de etos, was jij dat? in zoeen soort trappenhuis
Gelijk maar volspammen danquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:44 schreef Xebber het volgende:
Puick!
FOK! die wat aan de servers gaat kloten tijdens het weekend. Dat maakt natuurlijk niet uit, want dit topic is dan toch dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |