Ik dacht dat zij die van Jerry Springer bedoeldequote:Op maandag 4 september 2006 09:01 schreef Roönaän het volgende:
[..]
je bedoel Steve die genoemd is in de OP?
quote:Op maandag 4 september 2006 09:02 schreef GI het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij die van Jerry Springer bedoelde
Dat is Mikequote:Op maandag 4 september 2006 09:02 schreef agRESSIV-e het volgende:
niet die steve die andere steve van amaaazing!
Testpost om te kijken of of je niet uit je nek lult.quote:Op maandag 4 september 2006 09:03 schreef Litso het volgende:
Bagger, gastslotje.
Nee ik ook niet,en dan is mn vriend Steve dood, die hyper krokojagerquote:Op maandag 4 september 2006 09:04 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
ow mén, das waar!
heul niet wakker![]()
Die had toch alleen dikke darm kanker ? Of is die ook al overleden ?quote:Op maandag 4 september 2006 09:05 schreef yvonne het volgende:
Sinterklaas is dood
quote:Op maandag 4 september 2006 09:05 schreef Roonaan het volgende:
Nou urkel nog.
De echtequote:Op maandag 4 september 2006 09:06 schreef GI het volgende:
[..]
Die had toch alleen dikke darm kanker ? Of is die ook al overleden ?
sinterklaasquote:Op maandag 4 september 2006 09:05 schreef yvonne het volgende:
Steve is dood
Mike is dood
Bob Ross is dood
Sinterklaas is dood
Zijn we nu weer bij?
Talpa is nog steeds
Voor mij zal hij altijd sinterklaas blijven.quote:Op maandag 4 september 2006 09:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
De echte
Niet de acteur.
Sinterklaas is een hoax mên!
Bambi is dood en Bambi's moeder ook!quote:
jankende BNrz die als MS patiënten 2.3 minuut rondstuntelen op hoofdpijnmuziekquote:
Lijkt me wel.quote:Op maandag 4 september 2006 09:08 schreef Roönaän het volgende:
Als sinterklaas gecremeerd wordt, gaat hij dan gewoon in de kolenoven van de stoomboot?
Ik was gister in Delft en liep langs een shoarma-bar genaamd bambi.quote:Op maandag 4 september 2006 09:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bambi is dood en Bambi's moeder ook!
Puh!
nog meerquote:Op maandag 4 september 2006 09:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Puh!
Opgegeten door Gargamel.quote:Op maandag 4 september 2006 09:09 schreef Jump het volgende:
[..]
nog meer![]()
![]()
En de smurfjes bestaan ook niet zeker,![]()
Ik heb ooit een shoarma zaak gezien die "Heidi"heettequote:Op maandag 4 september 2006 09:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik was gister in Delft en liep langs een shoarma-bar genaamd bambi..
Marga scheide die de draagkracht van het ijs getest heeftquote:Op maandag 4 september 2006 09:09 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
jankende BNrz die als MS patiënten 2.3 minuut rondstuntelen op hoofdpijnmuziek![]()
Waarom is er dan een deel 2quote:Op maandag 4 september 2006 09:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Puh!
Naïeve Belgquote:Op maandag 4 september 2006 09:09 schreef Jump het volgende:
[..]
nog meer![]()
![]()
En de smurfjes bestaan ook niet zeker,![]()
quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 09:13 schreef Litso het volgende:
De smurfen zijn verklede snorkels [afbeelding]
En die vader heet zeker toevallig ook Bambi?quote:Op maandag 4 september 2006 09:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij heeft nog een vader, en krijgt een stiefmoeder![]()
Boboquote:Op maandag 4 september 2006 09:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En die vader heet zeker toevallig ook Bambi?
quote:Op maandag 4 september 2006 09:09 schreef yvonne het volgende:
Lijkt me wel.
Zulks een onjuiste hypothese! Echter, de smurfen zitten gevangen in het lichaam van Boes Boes.quote:
Zo heten alle hertenquote:Op maandag 4 september 2006 09:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En die vader heet zeker toevallig ook Bambi?
Mooi, heel mooi!quote:Op maandag 4 september 2006 09:14 schreef Roönaän het volgende:
[..]
stoomboot gorgelt een paar minuten, en kucht dan die mijter er via de stoompijp uit
Gorgel stik pruttel kuch schraap- stilte - PLOP!
of Äpke.quote:Op maandag 4 september 2006 09:15 schreef Roönaän het volgende:
sommigen heten "biefstuk".
Helpt tegen overbevolking!quote:Op maandag 4 september 2006 09:15 schreef Robin2130 het volgende:
Er zijn er ook veel dood vandaag.
nog lang niet genoeg!quote:Op maandag 4 september 2006 09:15 schreef Robin2130 het volgende:
Er zijn er ook veel dood vandaag.
Uit welk gat kom jij?quote:Op maandag 4 september 2006 09:15 schreef Dirktator het volgende:
Heey trouwens, is het vandaag niet dierendag ofzo?
PLOP!quote:Op maandag 4 september 2006 09:16 schreef Jump het volgende:
Sleepboot bob bestaat ook niet zeker
[afbeelding]
W0000000t??? Echt waar??quote:
Die blijft echt geniaalquote:Op maandag 4 september 2006 09:16 schreef Jump het volgende:
Sleepboot bob bestaat ook niet zeker
[afbeelding]
Die heb ik laatst allemaal zitten lezen. Geniaalquote:Op maandag 4 september 2006 09:23 schreef Jump het volgende:
http://users.pandora.be/bauknecht/Jeroom/
quote:Op maandag 4 september 2006 09:23 schreef Jump het volgende:
http://users.pandora.be/bauknecht/Jeroom/
Afgezien van Steve.quote:Op maandag 4 september 2006 09:30 schreef remlof het volgende:
Leuk topic om mee wakker te worden! [afbeelding]
Met al die bulten in zn broek zou je eerder verwachten dat het de Tumoristische clown is...quote:
daar moest ik eigenlijk ook meteen aan denken ...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |