Niet gehoordquote:Op maandag 4 september 2006 03:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
"Ik weet dat ik niet op mn best ben nu maar om dan zo te schrikken ..."waar ging dit over?
Marcel deed alsof hij schrok toen hij Monique zag zitten.quote:Op maandag 4 september 2006 03:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
"Ik weet dat ik niet op mn best ben nu maar om dan zo te schrikken ..."waar ging dit over?
sorryquote:
marcel kwam langslopen en deed alsof hij schrok van haarquote:Op maandag 4 september 2006 03:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Marcel liep de gang in waar Thijn en Mo op de grond zaten en deed of ie heel erg schrok.quote:Op maandag 4 september 2006 03:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
marcel liet haar schrikken ,of probeerde hetquote:Op maandag 4 september 2006 03:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ach je kent het verhaal, ze is bang voor wat er dan, en vooral hoe, het word uitgezonden en hoe het dan thuis opgevat wordt...quote:Op maandag 4 september 2006 03:27 schreef toxikon het volgende:
het zal toch niet dat moniek ook verliefd aan het worden is op tijn? ik vind dat ze er wel erg over inzit als er niets aan de hand is
Denk het niet...quote:Op maandag 4 september 2006 03:27 schreef toxikon het volgende:
het zal toch niet dat moniek ook verliefd aan het worden is op tijn? ik vind dat ze er wel erg over inzit als er niets aan de hand is
Jouwe was zowiezo eerder, omdat je meer oldbie bentquote:Op maandag 4 september 2006 03:28 schreef latevogel het volgende:
[..]
sorry![]()
ik weet ff echt niet welke eerder was haha
ja maar haar man kent haar toch,en het is nou niet de eerste bb dus het is wel bekend wat voor effecten er ontstaan in het huisquote:Op maandag 4 september 2006 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ach je kent het verhaal, ze is bang voor wat er dan, en vooral hoe, het word uitgezonden en hoe het dan thuis opgevat wordt...
jep, dat is wel slecht gecast, weinig neuqbaars in dat huis. behalve dan sem en micheline, maar micheline wil niet zei zequote:Op maandag 4 september 2006 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ach je kent het verhaal, ze is bang voor wat er dan, en vooral hoe, het word uitgezonden en hoe het dan thuis opgevat wordt...
Ik heb haar ook horen vertellen dat als een slippertje een relatie verstoord, je dan niet echt van elkaar houdtquote:Op maandag 4 september 2006 03:31 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja maar haar man kent haar toch,en het is nou niet de eerste bb dus het is wel bekend wat voor effecten er ontstaan in het huis
En hij gelijk Tandpastaquote:Op maandag 4 september 2006 03:44 schreef Dropkick het volgende:
Rik tegen E10:Wat is dat voor zaadvlek op je trui?
En hij lult zichzelf weer tegen aan de ene kant vind ik dat fijn aan de andere kant vind ik dat weer niet fijn.quote:Op maandag 4 september 2006 03:51 schreef toxikon het volgende:
E10 ziet dingen die er niet zijn , welke relatie met saartje?
quote:Op maandag 4 september 2006 03:53 schreef latevogel het volgende:
ik kan zo bij Marlies gaan liggen en niemand maakt zich druk zegt Thijn
volgens mij gaan een paar fokkers stijgen dan hier![]()
Daar zou een topic van moeten komenquote:
dan rook ik er nog eentje met ze meequote:Op maandag 4 september 2006 03:57 schreef Canisfire het volgende:
Ooh god nu zeggen Rik en E-10 ook al dat ze er nog 1tje roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |