Asmodian +1quote:Op maandag 4 september 2006 14:35 schreef Asmodian het volgende:
Is het dan Gerrit-Jan Wolffensperger?
Yay!quote:Op maandag 4 september 2006 14:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Asmodian +1
Zijn vader is twee maanden voor zijn geboorte doodgeschoten.
De Gerrit van der Veenstraat in de Amsterdamse Olympiabuurt heette ooit anders. Waarom is de naam gewijzigd?quote:Op maandag 4 september 2006 14:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
En- tragisch verhaal. Maar ik heb dit nooit geweten. Zo leer ik elke dag weer iets nieuws, dank je!
Maar ik moet helaas echt weg, dus zou iemand anders een vraag kunnen stellen?Sorrie
Snuusje +1quote:Op maandag 4 september 2006 14:51 schreef Snuusje het volgende:
nee er stond een pro duits gebouw. weet alleen neit welke. is volgens mij nu een school, gerrit van der veen school
Klik onderaan op "REAGEER". Dan krijg je een groot invoerveld. Daar kun je je vraag typen.quote:Op maandag 4 september 2006 14:56 schreef Snuusje het volgende:
wow mijn eerste punt. was dat antwoord goed genoeg?
weet alleen niet hoe ik nu een vraag kan stellen enzo dat ie dik gedrukt is
Welkom Snuusjequote:Op maandag 4 september 2006 14:56 schreef Snuusje het volgende:
wow mijn eerste punt. was dat antwoord goed genoeg?
weet alleen niet hoe ik nu een vraag kan stellen enzo dat ie dik gedrukt is
Maakt nu geen bal uit, soms wordt er wel moeilijk over gedaan. Als iemand na jou 1920 had gepost en het was goed, wie was het eerst?quote:
Volgens mij staan er gewoon twee puntjes bij je naam ?quote:Op maandag 4 september 2006 15:17 schreef peaceman het volgende:
Wil degene die het nieuwe topic opent (en ook de nieuwe telling doet) even mijn puntenaantal corrigeren? Ik heb namelijk reeds 2 (!!!!) hele punten gehaald en niet slechts 1-tje..
Dank u!
het is inmiddels aangepast inderdaadquote:Op maandag 4 september 2006 15:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Volgens mij staan er gewoon twee puntjes bij je naam ?![]()
Peaceman +1quote:Op maandag 4 september 2006 15:49 schreef peaceman het volgende:
Deerhunter?
Om discussie te voorkomen heb ik er al snel die oscar er bij gezet. Denk echter niet dat het voor jou veel uitgemaakt had...quote:Volgens mij is de vraag een beetje aangepast of niet?
arghquote:Op maandag 4 september 2006 15:58 schreef macondo het volgende:
American History X Norton
Macondo +1quote:Op maandag 4 september 2006 15:58 schreef macondo het volgende:
American History X Norton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |