goed genoegquote:Op maandag 4 september 2006 11:23 schreef klenski het volgende:
Behemoth?
Kan niet kloppen dan... heb in het vorige topic mijn 2e punt gehaald....quote:
Dat nummer van Deep Purple is Smoke on the Water, maar dat over iets anders hoorquote:Op maandag 4 september 2006 11:31 schreef klenski het volgende:
In 1971 werd de muzikale duizendpoot Frank Zappa door een fan van het podium getrokken, waarbij Zappa ernstig gewond raakte. Hoe heet de zaal en plaats waar dit gebeurde?
Nee, met de RAH kreeg men mot vanwege, eh, de "excentrieke gedragingen"quote:Op maandag 4 september 2006 11:41 schreef pyl het volgende:
Dat was de Royal Albert Hall in Londen, dacht ik.
Nee..quote:Op maandag 4 september 2006 11:48 schreef macondo het volgende:
Carnegie Hall, NY?
Yepquote:Op maandag 4 september 2006 11:49 schreef wimbo het volgende:
Ik weet alleen dat het in Londen was.
De Zappa vraag heeft een blokkade opgeworpen in de quiz.. kan niet de bedoeling zijn, of wel?quote:Op maandag 4 september 2006 13:45 schreef klenski het volgende:
Hint: het is niet de Hammersmith Odeon..
Sorry peaceman, er stond een turfje achter je naam maar had hem er nog niet bij opgeteldquote:Op maandag 4 september 2006 11:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan niet kloppen dan... heb in het vorige topic mijn 2e punt gehaald....![]()
Eensch. Kan ik mijn vraag overdragen aan een ander, of hoe zijn de regels daaromtrent? Ik moet zo namelijk weg. Jammer maar helaas...quote:Op maandag 4 september 2006 13:49 schreef macondo het volgende:
[..]
De Zappa vraag heeft een blokkade opgeworpen in de quiz.. kan niet de bedoeling zijn, of wel?
Dus het is noch de Odeon op Leicester Sq noch de Hammersmith Apollo?quote:Op maandag 4 september 2006 14:02 schreef klenski het volgende:
[..]
Eensch. Kan ik mijn vraag overdragen aan een ander, of hoe zijn de regels daaromtrent? Ik moet zo namelijk weg. Jammer maar helaas...
Geen van beiden, inderdaadquote:Op maandag 4 september 2006 14:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dus het is noch de Odeon op Leicester Sq noch de Hammersmith Apollo?
Die avond kwam pyl met het goede antwoord:quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:16 schreef Tokay het volgende:
In dezelfde categorie:
Wie was in de Verenigde Staten de eerste vrouwelijke kandidaat voor het vice-presidentschap?
Mag ik hem bij dezen - beter laat dan nooitquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Geraldine Ferraro.
Eens kijken of ik hiervoor nog een puntje krijg ...
Je zit op een rode haring; het is geen enkele Odeon.quote:Op maandag 4 september 2006 14:10 schreef Asmodian het volgende:
Is het dan misschien de Odeon op Piccadilly?
Ga je gangquote:Op maandag 4 september 2006 14:22 schreef macondo het volgende:
Nee, maar dat is ook fout. Heb het even opgezocht. Zal ik een nieuwe vraag lanceren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |