quote:
Sprookjes bos is nog steeds wel lache, die trildinges bij die dwergkoning enz.quote:Op maandag 4 september 2006 09:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
en hoe was het? Ik ben bang dat het tegenvalt als ik nu bijvoorbeeld weer het sprookjesbos zou gaan zien...toen ik klein was vond ik dat natuurlijk helemaal geweldig
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 09:18 schreef wimbo het volgende:
[..]
Sprookjes bos is nog steeds wel lache, die trildinges bij die dwergkoning enz.
Wat ook leuk is zijn de huildende kinderen die schrikken van de "nieuwe" sneeuwitje spiegel.![]()
Er ligt daar n steen in de grond die vrij hard gaat trillen, als die Dwerg "wakker"word.quote:Op maandag 4 september 2006 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
trildinges (??? wil ik dat weten?) en huilende kinderen...
leuk![]()
Ah ik associeerde een trildinges met heel iets anders, dat niet met een kinderpretpark samengaat. En Soempie ook, haar kennende..quote:Op maandag 4 september 2006 09:25 schreef wimbo het volgende:
[..]
Er ligt daar n steen in de grond die vrij hard gaat trillen, als die Dwerg "wakker"word.
quote:Op maandag 4 september 2006 09:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah ik associeerde een trildinges met heel iets anders, dat niet met een kinderpretpark samengaat. En Soempie ook, haar kennende..
Die zit ook nog met zijn haar hoofd bij de trildinges, vermoed ik..quote:Op maandag 4 september 2006 09:30 schreef Soempie het volgende:
Goed...waar blijft Chris??...hahaha
Chris is een meisjequote:Op maandag 4 september 2006 09:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Die zit ook nog met zijn hoofd bij de trildinges, vermoed ik..
Ik ben de afgelopen 2,5 jaar 3 keer geweestquote:Op maandag 4 september 2006 09:14 schreef Soempie het volgende:
en hoe was het? Ik ben bang dat het tegenvalt als ik nu bijvoorbeeld weer het sprookjesbos zou gaan zien...toen ik klein was vond ik dat natuurlijk helemaal geweldig
![]()
je woont op texel?quote:Op maandag 4 september 2006 09:51 schreef klenski het volgende:
34,50
Nee, dat zou het me waard zijn om weer van Texel af te komen..quote:
mis je niks aan...quote:Op maandag 4 september 2006 09:56 schreef klenski het volgende:
[..]
Nee, dat zou het me waard zijn om weer van Texel af te komen....waar ik overigens nog nooit geweest ben..
En er staat geen Tox-bar op Texel..quote:Op maandag 4 september 2006 09:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
mis je niks aan...
het is wel iets voor sheep
Waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen massaal naar Texel gaan.quote:
Zie je, toch!quote:
Ik ben er vorig jaar geweest, maar kon me niet herinneren dat het zoveel was.quote:Op maandag 4 september 2006 10:03 schreef Soempie het volgende:
Waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen massaal naar Texel gaan.![]()
hogerquote:Op maandag 4 september 2006 10:04 schreef klenski het volgende:
[..]
Zie je, toch!
Maar nu wordt het getalletjes raden... 33,75?
Volledig correct.quote:Op maandag 4 september 2006 10:04 schreef Soempie het volgende:
35 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |