quote:trouwde met de mooie bosnimf
. Zij werd echter op hun huwelijksdag gebeten door een giftige slang waar ze op trapte. Ze stierf aan de beet.
was hierover zo diep bedroefd dat hij in de onderwereld afdaalde om de schimmen en de heerser van de onderwereld zijn droevenis te tonen en te smeken om de terugkeer van
. Met zijn muziek kreeg hij Pluto (baas over de onderwereld) zover dat
hem terug naar de aarde mocht volgen. Voorwaarde was dat hij niet naar haar zou kijken tot ze uit de dodenwereld zouden zijn. Op het laatse ogenblik keek
toch om en
verdween nu voor altijd in het schimmenrijk.
Na het verlies van zijn geliefde vrouw is hij ontroostbaar en verliest alle interesse in vrouwen. Kort daarop werd hij vermoord.
Bwennie +1quote:Op maandag 4 september 2006 03:10 schreef BwennieBren het volgende:
Orpheus en Euridice
Hee, wat doe jij in mijn gedachten?quote:Op maandag 4 september 2006 03:14 schreef MaJo het volgende:
D'artagnan is de enigfe waar ik op kan komen
Da's 1 en hij is dus eigenlijk de 4de musketierquote:Op maandag 4 september 2006 03:14 schreef wyccie het volgende:
D'Artagnan of zo?
Dit wordt wel een beetje eng hequote:Op maandag 4 september 2006 03:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, wat doe jij in mijn gedachten?
Oh ja, jij bent de kenner.quote:Op maandag 4 september 2006 03:14 schreef BwennieBren het volgende:
Persephone is getrouwd met Hades en dochter van Demeter
quote:Op maandag 4 september 2006 03:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent de kenner.
Ik zal het goed onthouden.
Ja, dat is het enige wat ik weet. De namen van die ander 4 lijken en beetje op elkaar toch? (Of de 4e was juist heel erg opvallend anders of zo.)quote:Op maandag 4 september 2006 03:15 schreef BwennieBren het volgende:
Da's 1 en hij is dus eigenlijk de 4de musketier
Het is hier echt The Twilight Zonequote:Op maandag 4 september 2006 03:17 schreef MaJo het volgende:
Jezus, wij lezen blijkbaar ook elkaars gedachtes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |