Eensch. Kan ik mijn vraag overdragen aan een ander, of hoe zijn de regels daaromtrent? Ik moet zo namelijk weg. Jammer maar helaas...quote:Op maandag 4 september 2006 13:49 schreef macondo het volgende:
[..]
De Zappa vraag heeft een blokkade opgeworpen in de quiz.. kan niet de bedoeling zijn, of wel?
Dus het is noch de Odeon op Leicester Sq noch de Hammersmith Apollo?quote:Op maandag 4 september 2006 14:02 schreef klenski het volgende:
[..]
Eensch. Kan ik mijn vraag overdragen aan een ander, of hoe zijn de regels daaromtrent? Ik moet zo namelijk weg. Jammer maar helaas...
Geen van beiden, inderdaadquote:Op maandag 4 september 2006 14:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dus het is noch de Odeon op Leicester Sq noch de Hammersmith Apollo?
Die avond kwam pyl met het goede antwoord:quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:16 schreef Tokay het volgende:
In dezelfde categorie:
Wie was in de Verenigde Staten de eerste vrouwelijke kandidaat voor het vice-presidentschap?
Mag ik hem bij dezen - beter laat dan nooitquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Geraldine Ferraro.
Eens kijken of ik hiervoor nog een puntje krijg ...
Je zit op een rode haring; het is geen enkele Odeon.quote:Op maandag 4 september 2006 14:10 schreef Asmodian het volgende:
Is het dan misschien de Odeon op Piccadilly?
Ga je gangquote:Op maandag 4 september 2006 14:22 schreef macondo het volgende:
Nee, maar dat is ook fout. Heb het even opgezocht. Zal ik een nieuwe vraag lanceren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |