Precies!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:10 schreef Christine het volgende:
Nis mis met sociale wetenschappen.
Diversiteitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:28 schreef VoreG het volgende:
Volgens hoogleraren is dit trouwens de beste universiteit.
Ach ja, bij mijn vorige HBO opleiding ICT in Breda had ook iedereen zo een idee van. F**K wat is dit slecht geregeld, vreemd onderwijs etc.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:18 schreef Sjoewe het volgende:
Mja de geschiedenis faculteit van Utrecht was verkozen tot de beste van Nederland, en het eerste wat ik dacht was dat als dit de beste is, dan wil ik de slechste helemaal niet zien![]()
Ik heb daar ook eens rond gelopen en ik snap idd niet hoe ze in godsnaam de beste kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:18 schreef Sjoewe het volgende:
Mja de geschiedenis faculteit van Utrecht was verkozen tot de beste van Nederland, en het eerste wat ik dacht was dat als dit de beste is, dan wil ik de slechste helemaal niet zien![]()
AIMquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ach ja, bij mijn vorige HBO opleiding ICT in Breda had ook iedereen zo een idee van. F**K wat is dit slecht geregeld, vreemd onderwijs etc.
Echter nu ik een master opleiding volg aan de UU merk ik toch al snel dat mijn opleiding nog best wel ok was vergeleken met mijn klasgenoten die andere HBO opleidingen hebben gedaan
aim?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
AIMHeb het ook afgerond, en eigenlijk geen zak geleerd
na 1 jaar universiteit (aardwetenschappen) heb ik het idee veel meer geleerd te hebben dan 4 jaar wiskundeschuw AIM
Ik neem aan dat dat gebaseerd is op het curriculum en niet op hoe het er daar uitziet...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:41 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik heb daar ook eens rond gelopen en ik snap idd niet hoe ze in godsnaam de beste kunnen zijn.![]()
Ach het is functioneel he, zolang ik er maar nuttige dingen kan leren vind ik het best, voor het feesten ga ik de stad toch in en dan werken die bussen nog eens goed ook, tot ongeveer 12 uur, maar daar heb je weer een fiets bij het centraal voor staanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:16 schreef Asmodean het volgende:
Was er eigenlijk nog iemand bij die demonstratie op de busbaan? Ik was er zelf niet, maar eigenlijk ben ik het best met die filosofiegast eens dat de Uithof echt een waardeloos stuk beton is. Vergeleken met campussen van andere universiteiten is het helemaal een lachertje... een goede campus zou best gaaf zijn
Ik heb het niet over de toestand van de gebouwen neequote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat gebaseerd is op het curriculum en niet op hoe het er daar uitziet...
als je afstudeerd wordt je betaling direct nadat je afgestudeerd bent stopgezet. Mocht er toch nog een betaling af gaan krijg je het terug.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:19 schreef CherryLips het volgende:
misschien dat jullie het weten: als het goed is studeer ik in april af, maar ik maak gebruik van gespreide betaling van het collegegeld. moet ik dan nog in april en mei collegegeld betalen en dat later terugvorderen of hoe werkt dat? en hoe schrijf je je eigenlijk uit?.
okquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
als je afstudeerd wordt je betaling direct nadat je afgestudeerd bent stopgezet. Mocht er toch nog een betaling af gaan krijg je het terug.
(zo heb ik het ergens gelezen)
Academie voor ICT en Management. Avans, Bredaquote:
Broese, dat dacht ik al, bedankt...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Bij Broese op de Uithof in ieder geval. Ook bij de studieboekenBroese op de Minrebroederstraat trouwens.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:07 schreef Giraffe het volgende:
1ejaars cognitieve kunstmatige intelligentie hier.
Vindt iemand die stripjes achterop t ublad trouwens leuk? :x
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:07 schreef Giraffe het volgende:
2e jaars research master neurocognitieve wetenschappen Bitchquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:07 schreef Giraffe het volgende:
Ja die zijn best grappigquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:07 schreef Giraffe het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:46 schreef speknek het volgende:
nofi, maar als je wetenschappelijke opleiding onderscheid maakt tussen research en anderssoortige 'masters' is er toch iets niet helemaal goed.
Dat hele inspanningsverplichting gebeuren is sowieso grote onzin. Laat me gewoon lekker m'n hertentamens maken en tyf op met je 6 uur lange gezeur over hoe je een paper moet schrijvenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:59 schreef Christine het volgende:
Jeej, het UU-topic. Die heeft een rotschop gehad zeg.
Mag ik hier dan even klagen over de studieadviseurs van de UU? Kom je daar met je 'ik ben ziek dus ik kan mogelijk niet aan alle aanwezigheidsplichten van de werkgroepen voldoen' zegt ze: 'is het een chronische ziekte? Nee? Dan kunnen wij niks voor je doen. Bespreek het maar met je docent'. Fijn, het hele verhaal aan al mijn docenten moeten uitleggen, terwijl mij van te voren was gezegd dat zij dit aan hun konden doorgeven, zodat je niet alles steeds hoeft uit te leggen..
Had ik dit van te voren geweten, had ik misschien wel een andere universiteit overwogen. Niet dat de UU niet leuk is verder, maar die inspanningsverplichting slaat natuurlijk nergens op. Ik snap dat ze zoiets hebben ingesteld voor subsidies enzo, maar zolang IK mijn vakken haal op MIJN manier, vind ik niet dat ze moeten klagen over dat soort stomme regeltjes. En tot nog toe heb ik alles in één keer gehaald, maar kan ik gewoon niet altijd naar alle college's. Ziek zijn doe je ook niet voor je lol enzo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:03 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Dat hele inspanningsverplichting gebeuren is sowieso grote onzin. Laat me gewoon lekker m'n hertentamens maken en tyf op met je 6 uur lange gezeur over hoe je een paper moet schrijven
Aanwezigheidsplicht voor werkcolleges en bibliotheekinstructies, dat betuttelende begint me nu al de keel uit te hangen. Verheug me nu al op m'n minor aan een andere universiteit.
Heb ik ook gekozen inderdaad. Ben benieuwd of ik het trek en of het me bevalt. Zie je daarquote:Op zondag 3 december 2006 16:01 schreef Asmodean het volgende:
wetenschapsfilosofie
dat heb ik iig oa gekozen voor de derde periode, benieuwd of het leuk is
ben ik ook benieuwd naar ja, tot dan iigquote:Op zondag 3 december 2006 16:29 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Heb ik ook gekozen inderdaad. Ben benieuwd of ik het trek en of het me bevalt. Zie je daar.
ik doe beiden, aangezien ik in nog wat studiepunten wil verdienen nu ik in de eerste periode op 2 van de 3 vakken gezakt benquote:Op zondag 3 december 2006 18:54 schreef Giraffe het volgende:
Ah, ik ben toch maar voor taalfilosofie gegaan. Nouja, dan heb je vergelijkingsmateriaal
quote:Op zondag 3 december 2006 21:33 schreef star_gazer het volgende:
Mag ik trouwens even volumineus, met heel veel stukjes en gal, kotsen op de bouwput die ze 'uithof' noemen? Afgelopen vrijdag meurde de halve campus naar diarree
haha, wanneer was dat?quote:Op maandag 4 december 2006 10:22 schreef Bosbeetle het volgende:
filmpje van het kruyt gebouw
te openen in quicktime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |