Das een goeie denk ikquote:Op maandag 4 september 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
Toch niet Jordan?
Denk dat dat goed isquote:
Dat wilde ik eerst ook zeggen, haha.quote:Op maandag 4 september 2006 00:07 schreef MaJo het volgende:
Angelina Jolie?
Nee schat, ze bestaat niet echt, ze is en blijft een fictief persoon hoorquote:Op maandag 4 september 2006 00:09 schreef Etcetera het volgende:
nooit geweten dat ze echt bestaaten dan zo'n achtergrond, en zo'n spel
![]()
![]()
![]()
Ze bestaat ook nietquote:Op maandag 4 september 2006 00:09 schreef Etcetera het volgende:
nooit geweten dat ze echt bestaaten dan zo'n achtergrond, en zo'n spel
![]()
![]()
![]()
of is ze nu fictiefweet het niet meer
quote:Op maandag 4 september 2006 00:09 schreef geenaam het volgende:
Mensen, ik ga even filmpje kijken. Spreek jullie morgen![]()
![]()
Wie zoek ik?quote:(October 27, 1932 – February 11, 1963) was an American poet, novelist, short story writer, and essayist. Most famous as a poet,
is also known for
, her semi-autobiographical novel detailing her struggle with clinical depression. Since her suicide,
has risen to iconic status and is considered to be one of the best poets of her generation.
quote:Ondanks al haar wonderbaarlijke en heldhaftige avonturen is Lara toch het meest bekend om haar borstomvang. Volgens de laatste berichten heeft Lara maat 75D. Haar fans menen dat de omvang in de loop der jaren op onverklaarbare manier groter en groter is geworden. Studio Core Design, die verantwoordelijk is voor haar vormgeving, zegt daarentegen dat ze even groot gebleven zijn, maar groter lijken dan vroeger doordat ze met steeds geavanceerdere software worden geprogrammeerd. Hoe het ook zij, het schijnt dat Lara's borsten in het volgende avontuur kleiner zullen zijn dan vroeger om de vrouwelijke fans niet van zich te vervreemden.
quote:Op maandag 4 september 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
Hahaha, Etcetera, je bent grappig.
Doei, geenaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |