Dat zou een plottwist, vergelijkbaar met het verhaal van Kasta's ontslag reeks en/of AnthonyZeus's MILFreeks, zijn.quote:
dat was ook zo'n klassiekerquote:Op donderdag 7 september 2006 23:46 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Dat zou een plottwist, vergelijkbaar met het verhaal van Kasta's ontslag reeks en/of AnthonyZeus's MILFreeks, zijn.
Tsjies, een lurker die een TVP plaatst op pagina 6, is dat geen compliment?![]()
dat is aan de orde geweest in dat topic hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
dat was ook zo'n klassieker
geweldig dat gewoon iemand onbewust zijn log had volgespamt. kasta huilen en dreigen en een fokker geeft hem aan bij @home.
ik vraag me nu af wie die fokker is geweest die kasta heeft laten ontslaan
ik ben ook fan van lynnequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:18 schreef Jegorex het volgende:
Voor als dit topic vanacht al vol komt met TVPtjes is hier alvast de volgende OP:
OP
FIPO
Er is al zoveel tekst dat niet alles meer in de OP past
Ze heeft al een vriendquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:30 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ik ben ook fan van lynne
heb haar al ten huwelijk gevraagd in haar gastenboek.
verwacht nog een maitlje een dezer dagen
Diane kwam er al stampvoetend over heen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:13 schreef A_L_N_F het volgende:
ik vind vogeltjesdans niet meer zo lief
[afbeelding]
Mooiste is dat niemand "weet niet" heeft gestemdquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:05 schreef PAA-053 het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Is VD al ontslagen?
Je hebt gestemd op: Who cares, 't is toch allemaal onzin
Subtiel, of niet dan?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mooiste is dat niemand "weet niet" heeft gestemdAlsof wij allemaal weten waar hij uithangt.
![]()
hmz een systeembeheerder die thuis geen pc+inet heeft? lijkt me sterk!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:09 schreef Taste het volgende:
Gaaahh! Waarom is het nu alweer weekend? Dat betekent dat we weer minimaal 2 dagen zonder update zitten. Bagger!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:18 schreef Jegorex het volgende:
Voor als dit topic vanacht al vol komt met TVPtjes is hier alvast de volgende OP:
OP
FIPO
Hij zit nu in z'n knuist te lachen denk ik.quote:Op zondag 10 september 2006 23:41 schreef MrSASO het volgende:
Ik denk dat VD niets meer gaat schrijven.
Hij is al bezig met het boek.quote:Op zondag 10 september 2006 23:41 schreef MrSASO het volgende:
Ik denk dat VD niets meer gaat schrijven.
Post 290 en nóg een tvpquote:Op maandag 11 september 2006 01:23 schreef PallominnoXIII het volgende:
tvp
Slotjequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:18 schreef Jegorex het volgende:
OP
FIPO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |