Truste Nathanquote:Op zondag 3 september 2006 23:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Me neither.
En ik voeg me ook bij de slapenden, trouwens. Virtueel, dan, ik slaap gewoon in mijn eigen bedje, waar die andere slapenden niet in liggen. Neem ik aan. Anders zou het wel heel raar zijn...
Ja ja ja ja ja, ik ga alquote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
*Ang3l in bed stop*
Vooruit, anders heb je morgen een ochtendhumeur. Vort. Slapen en fijn van mij dromen.
Dat ligt eraan of je je wenkbrauwen epileert.quote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef rena het volgende:
Mijn wekker gaat om 8.30En ik weet niet of ik in aanmerking kom om je te zoenen
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoenen is bij kij niet geslachtsgebondenZoenen met meisjes kan ook leuk zijn
Ik was eerstquote:
Nee hoorquote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef wonderer het volgende:
Stroekie komt alleen even langs om weltrusten te zeggen?
Heb ik niet nodigquote:Op zondag 3 september 2006 23:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je je wenkbrauwen epileert.
quote:
Nou vort danquote:
Ja, de heren zijn weer erg onwillig vandaag. Tssk.quote:Op zondag 3 september 2006 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor
maar ik moest hier nog wel wat achterstallig onderhoud plegen door deze en gene in bed te stoppen![]()
*trekt nummertje 69*quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moeten jullie nu nummertjes trekken voor de volgorde wie eerst mag![]()
Nu houd ik mijn mond over dit gevoelige onderwerpquote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, de heren zijn weer erg onwillig vandaag. Tssk.
Mogen we niet tegelijk?quote:Op zondag 3 september 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moeten jullie nu nummertjes trekken voor de volgorde wie eerst mag![]()
En op mijn eigen verjaardag eis ik hem gewoon opquote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus vrijdag voor zijn verjaardag houden jullie een kissing contest met Ang3l![]()
Zoiets ja.quote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus vrijdag voor zijn verjaardag houden jullie een kissing contest met Ang3l![]()
doei wonderer, c ya soonquote:Op zondag 3 september 2006 23:53 schreef wonderer het volgende:
Hoi Burner en doei Burner, ik ga koken. Dag allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |