Ik vind hem saai en zijn fragmenten uitgekauwd en infantiel.quote:Op zondag 3 september 2006 23:17 schreef SunChaser het volgende:
Het probleem met jullie is dat HJS niet voldoet aan jullie elitaire VPRO-kliekje. Ik vind HJS zeker niet vervelend, ondanks zn grootspraak.
Ja heerlijk zonde van de studiogastquote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef Thorical het volgende:
Alsj e tv inschakeld krijg je Patty. Is het de hele avond ellende geweest?
ik vind het een leuke tv avond en iemand die met veel passie over zijn werk praat.quote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ik vind hem saai en zijn fragmenten uitgekauwd en infantiel.
Ja over zijn werk. Jammer dat ie niet van muziek houidtquote:Op zondag 3 september 2006 23:19 schreef evert het volgende:
[..]
ik vind het een leuke tv avond en iemand die met veel passie over zijn werk praat.
je hebt de sound of music gemistquote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef Thorical het volgende:
Alsj e tv inschakeld krijg je Patty. Is het de hele avond ellende geweest?
Dat kon ik de eerste 15 minuten ook wel waarderen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:19 schreef evert het volgende:
[..]
ik vind het een leuke tv avond en iemand die met veel passie over zijn werk praat.
Die werden door de moffen achtervolgdquote:Op zondag 3 september 2006 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
je hebt de sound of music gemist
misschien komt mr. Blue nu ook nog wel even langs. Om ons er aan te herinneren dat aids een hele nare nare ziekte isquote:Op zondag 3 september 2006 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die werden door de moffen achtervolgd
Welkom newbiequote:Op zondag 3 september 2006 23:28 schreef Luccide het volgende:
Hi! leuk forum hierzo! ben ik nog op tijd om mee te doen
![]()
Ja hoor.quote:Op zondag 3 september 2006 23:28 schreef Luccide het volgende:
Hi! leuk forum hierzo! ben ik nog op tijd om mee te doen
![]()
Alles beter dan Heleen van Royen met haar ejaculatiefragmentjes.quote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ik vind hem saai en zijn fragmenten uitgekauwd en infantiel.
quote:Op zondag 3 september 2006 23:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Alles beter dan Heleen van Rooyen met haar ejaculatiefragmentjes.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |