nee hoor dan druk ik wel ff F7 inquote:Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
vergeet hem niet door de spellingschecker heen te halen
Nog altijd een goede poule vergeleken met Praag en Thunquote:Op zondag 10 september 2006 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Pussy poule van PSV.
quote:Op zondag 10 september 2006 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Pussy poule van PSV.
Das waar.quote:Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nog altijd een goede poule vergeleken met Praag en Thun![]()
Mogen ze ook niet meet uitnodigenquote:Op zondag 10 september 2006 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
Hugo zit op dit moment al in de auto schat ik. Terecht, wat een zeur is die TBS zeg.
Niet iedereen is Luingequote:Op zondag 10 september 2006 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
Hugo zit op dit moment al in de auto schat ik. Terecht, wat een zeur is die TBS zeg.
Ja lachwekkend omdat TBS steeds bleef zeuren en de reacties van Hugo ook steeds maakten het nog wel leuk.quote:Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef toma het volgende:
haha die kop van Hugo toen hij influencie zei
Ik vond de uitzending eigelijk best leuk
Ik vond dit doorsproken tactiek over Liverpool best interessant. En dan ben ik ook nog eens een Ajacied.quote:Op zondag 10 september 2006 23:38 schreef maril het volgende:
Nou goed laat hem maar lekker achter de gordijnen PSV kampioen maken maar niet een uur op zondagavond bij mijn sportprogramma komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |