Afhankelijk van de situatie lijkt mij....quote:Op zondag 3 september 2006 22:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Mijn nichtje kreeg laatst een voorstel om naakt te poseren voor een fotograaf. Het leek haar wel leuk, maar op een gegeven moment bleek dat ze uit de kleren moest.
Wat ze niet wilde, want het zou haar carriere kunnen schaden mogelijkerwijs.
De fotograaf heeft toen voorgesteld dat ze kon poseren en dat ze dan een masker op mocht zodat ze onherkenbaar bleef. Wat ze dus goedkeurde uiteindelijk.
Vinden jullie dit een goed idee of had je het nooit gedaan?
quote:Op zondag 3 september 2006 22:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Mijn nichtje kreeg laatst een voorstel om naakt te poseren voor een fotograaf. Het leek haar wel leuk, maar op een gegeven moment bleek dat ze uit de kleren moest.
De fotograaf heeft toen voorgesteld dat ze kon poseren en dat ze dan een masker op mocht zodat ze onherkenbaar bleef. Wat ze dus goedkeurde uiteindelijk.
Naakt poserenquote:Mijn nichtje kreeg laatst een voorstel om naakt te poseren voor een fotograaf.
quote:Het leek haar wel leuk, maar op een gegeven moment bleek dat ze uit de kleren moest.
foto's?quote:Op zondag 3 september 2006 22:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Volgens mij is het redelijk normaal dat je bij naaktfotografie uit de kleren moet?quote:Mijn nichtje kreeg laatst een voorstel om naakt te poseren voor een fotograaf. Het leek haar wel leuk, maar op een gegeven moment bleek dat ze uit de kleren moest.
Je moeder is een kut newbiequote:Op zondag 3 september 2006 22:27 schreef Kassaa het volgende:
Kutnewbie.
Ja? "Keigoed" manquote:Op zondag 3 september 2006 22:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik had je wel mooi tuk in dat andere topic he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |