quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:50 schreef Herald het volgende:
RIP aan de nabestaanden
Jullie zijn een zwak product van jullie moeders.quote:Op zondag 3 september 2006 20:25 schreef brood_korst het volgende:
Rip nabestaanden
Hun moeders.quote:Op zondag 3 september 2006 21:40 schreef Chriz2k het volgende:
Wie is hier nou dom?
Je bent zelf zwakquote:Op zondag 3 september 2006 21:38 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn een zwak product van jullie moeders.
Dat is de ''grap'' juistquote:Op zondag 3 september 2006 21:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dat zat ik me vanmorgen nog af te vragen, waarom mensen RIP aan de nabestaanden zeiden.
Weet jij wel wat "RIP" betekent? Weet je eigenlijk uberhaupt wel iets?quote:
Inderdaad. Hoe autistisch moet je echt zijn om zo'n garpje niet te begrijpenquote:
amenquote:Op zondag 3 september 2006 21:43 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe autistisch moet je echt zijn om zo'n garpje niet te begrijpen.
Hoe autistisch moet je zijn om mijn OP niet te begrijpen?quote:Op zondag 3 september 2006 21:43 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Een hoog IQ is bij mij niet aangeboren.quote:Op zondag 3 september 2006 21:43 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Amen!quote:Op zondag 3 september 2006 21:43 schreef KopieerMachine het volgende:
TS je bent een hoerenloper.
Jou moeder is een zwak product van de sameleving, want ze is er vandoor met een loverboy.
Uit je frustraties maar jongen ik snap het best dat je er niet tegen kan dat je moeder een teringhoer is.
Zulke jochies hebben problemen, ze proberen het te reflecteren op een ander.quote:
Rest in peacequote:Op zondag 3 september 2006 21:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Weet jij wel wat "RIP" betekent? Weet je eigenlijk uberhaupt wel iets?
Natuurlijk. Zo lang je het niet in een condoleancetopic post.quote:Op zondag 3 september 2006 21:46 schreef slaapkamermug het volgende:
rip aan de slachtoffers van een ripdeal
grappig?
Dàt is nou net de funquote:Op zondag 3 september 2006 21:48 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zo lang je het niet in een condoleancetopic post.
Laat maar. Je bent het niet waard om in een OP genoemd te worden zie ik wel. Je bent het slijk van Fok, ik vraag een slotje aan.quote:
+1 inzichtvol.. over dat slotje dan héquote:Op zondag 3 september 2006 21:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Laat maar. Je bent het niet waard om in een OP genoemd te worden zie ik wel. Je bent het slijk van Fok, ik vraag een slotje aan.
Misschien snurkten de overledenen?quote:Op zondag 3 september 2006 21:38 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn een zwak product van jullie moeders.
Goh je weet toch wel iets, valt alweer mee. Maar jij zegt dus ook RIP tegen de nabestaanden?quote:
In ieder geval heb je er op gereageerd...quote:Op zondag 3 september 2006 21:52 schreef KopieerMachine het volgende:
vraag ,meteen een ban aan TS. je opent echt kut topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |