quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:32 schreef Pterps het volgende:
Ik denk dat ik er morgen ook ben, ik rij een Seat Leon FR zivlerkleurig.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef angel008 het volgende:
aanstaande zondag rond een uurtje of 12 moeten jullie uitkijken naar
1: groene citroen saxo met een wit met blauwe sticker R1 linksboven
2: redelijk uiterlijk veranderde groene saxo met luchthappers voorin en 16'' OZ velgen
3: mazda 323f met vliegtuigspoiler achterop.
ik rijd in auto nr 1
tzijn ook maar hatchbak auto's he geen escalade's..quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:35 schreef MosPos het volgende:
[..]
![]()
Wel wat klein, mijn brommer heeft zelf groter![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:10 schreef Robin__ het volgende:
Waren er nu nog meer mensen opzoek naar een poster van de nurburgring?
Ik heb die grote luchtfoto van die website uit t vorige topic afgetrokken en dr 1 big ass foto van gemaakt (17250x13840 px) maar ik heb geen idee waar ik zoiets voor een normale prijs op een beetje groot formaat kan laten printen.. met meerdere word het sowieso goed koper (maar ik heb geen geld dit allemaal voor te schieten en dan te verkopen)quote:
Sterkte met/voor je vrouw!quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:28 schreef Pterps het volgende:
Ik kan morgen helaas niet heen, mijn vrouw is zwanger en knap beroerd, dus moet morgen maar even support verlenen. Ik kijk over een paar weken wel of ik heen kan.
En zo ziet mijn Leon er idd ongeveer uit, ik heb er FR velgen onder.
Mag ik de digitale versie, kan ik m op behang uit laten printenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:46 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik heb die grote luchtfoto van die website uit t vorige topic afgetrokken en dr 1 big ass foto van gemaakt (17250x13840 px) maar ik heb geen idee waar ik zoiets voor een normale prijs op een beetje groot formaat kan laten printen.. met meerdere word het sowieso goed koper (maar ik heb geen geld dit allemaal voor te schieten en dan te verkopen)
Dus ik weet niet of jij, of iemand anders een idee heeft..?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Mag ik de digitale versie, kan ik m op behang uit laten printen
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef angel008 het volgende:
heeft iemand voor mij het adress van de ring voor op mn tom tom..
kan hem steeds maar niet invoeren..
owjah
aanstaande zondag rond een uurtje of 12 moeten jullie uitkijken naar
1: groene citroen saxo met een wit met blauwe sticker R1 linksboven
2: redelijk uiterlijk veranderde groene saxo met luchthappers voorin en 16'' OZ velgen
3: mazda 323f met vliegtuigspoiler achterop.
ik rijd in auto nr 1
klopt veel ongelukken (1 ernstige)quote:Op zondag 10 september 2006 21:37 schreef Kolkie het volgende:
[..]
Heb jullie, of iig de mazda, nog wel zien rijden. Later in dat dorp (naam even kwijt) jou ook nog wel. Ik LIEP op dat moment
. Niet gereden btw, wel veel gewacht (baanafzettingen). Hoop dat ik dinsdag- of woensdagavond m'n eigen - rustige - debuut maak. Vond het vrij druk en ik denk dat het doordeweeks minder is
(woon op een klein uurtje rijden dus dat kan mooi savonds na het werk
).
dat formaat is geen massaproductie, als je iemand kent met groot forrmaat printers zijn de printkosten niet zo hoog als wanneer je zelf bij een bedrijf aan moet kloppen, dit soort dingen worden niet gedrukt maar "geplot" een poster van 1x1.5M op papier zit je al gauw aan een paar tientjes, als je iemand kent die iets doet met bedrukking van zeilen of canvas of bijvoorbeeld foil wraps voor autos moet je die maar eens vragen, ook hebben ze bij veel kleie drukkerijen wel een plotter om correctieprints mee te draaien, die gebruiken wel lage kwaliteit inkt en papier.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:46 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik heb die grote luchtfoto van die website uit t vorige topic afgetrokken en dr 1 big ass foto van gemaakt (17250x13840 px) maar ik heb geen idee waar ik zoiets voor een normale prijs op een beetje groot formaat kan laten printen.. met meerdere word het sowieso goed koper (maar ik heb geen geld dit allemaal voor te schieten en dan te verkopen)
Dus ik weet niet of jij, of iemand anders een idee heeft..?
Kan ik de muur bespannen ipv behangenquote:Op maandag 11 september 2006 12:13 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
dat formaat is geen massaproductie, als je iemand kent met groot forrmaat printers zijn de printkosten niet zo hoog als wanneer je zelf bij een bedrijf aan moet kloppen, dit soort dingen worden niet gedrukt maar "geplot" een poster van 1x1.5M op papier zit je al gauw aan een paar tientjes, als je iemand kent die iets doet met bedrukking van zeilen of canvas of bijvoorbeeld foil wraps voor autos moet je die maar eens vragen, ook hebben ze bij veel kleie drukkerijen wel een plotter om correctieprints mee te draaien, die gebruiken wel lage kwaliteit inkt en papier.
canvas bedrukking is heel erg relaxt, dat is een soort rubberachtig dekzeil, maar ideaal voor banners en posters, houd t een jaartje of 7 uit als t buiten zou hangen![]()
das alleen wel duur spul, groot formaat printers kunnen in banen van max een meter of 12 breed printen, dat zal wel groot genoeg zijn neem ik aan
Full colour kan je toch niet plotten? Plotten is toch een 'printer' maar dan met verschillende pennetjes ipv cardridges die 1 voor 1 gebruikt worden om lijnen te tekenen (of is dat antiekquote:Op maandag 11 september 2006 12:13 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
dat formaat is geen massaproductie, als je iemand kent met groot forrmaat printers zijn de printkosten niet zo hoog als wanneer je zelf bij een bedrijf aan moet kloppen, dit soort dingen worden niet gedrukt maar "geplot" een poster van 1x1.5M op papier zit je al gauw aan een paar tientjes, als je iemand kent die iets doet met bedrukking van zeilen of canvas of bijvoorbeeld foil wraps voor autos moet je die maar eens vragen, ook hebben ze bij veel kleie drukkerijen wel een plotter om correctieprints mee te draaien, die gebruiken wel lage kwaliteit inkt en papier.
canvas bedrukking is heel erg relaxt, dat is een soort rubberachtig dekzeil, maar ideaal voor banners en posters, houd t een jaartje of 7 uit als t buiten zou hangen![]()
das alleen wel duur spul, groot formaat printers kunnen in banen van max een meter of 12 breed printen, dat zal wel groot genoeg zijn neem ik aan
Zag hem ook staan ja... viel me meteen op.quote:Op maandag 11 september 2006 19:21 schreef Pterps het volgende:
Ik zag net deze audi op de webcam, kijk eens naar de voorkant, die ziet er wel heel breed uit?!
[[url=http://img176.imageshack.us/img176/8199/webcamaudiih8.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |