abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41641303
Ik denk dat ik er morgen ook ben, ik rij een Seat Leon FR zivlerkleurig.
  zaterdag 9 september 2006 @ 11:33:41 #27
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_41643350
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 08:32 schreef Pterps het volgende:
Ik denk dat ik er morgen ook ben, ik rij een Seat Leon FR zivlerkleurig.

Zoiets, maar dan iets lichtere kleur?
  zaterdag 9 september 2006 @ 11:35:19 #28
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_41643379
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef angel008 het volgende:
aanstaande zondag rond een uurtje of 12 moeten jullie uitkijken naar

1: groene citroen saxo met een wit met blauwe sticker R1 linksboven
2: redelijk uiterlijk veranderde groene saxo met luchthappers voorin en 16'' OZ velgen
3: mazda 323f met vliegtuigspoiler achterop.

ik rijd in auto nr 1

Wel wat klein, mijn brommer heeft zelf groter

pi_41643493
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:35 schreef MosPos het volgende:

[..]

Wel wat klein, mijn brommer heeft zelf groter

tzijn ook maar hatchbak auto's he geen escalade's..

ikzelf rij op 14'' velgen zodra je onder mijn auto 17'' gaat zetten dan moet je alles gaan uitdeuken en rollen.

dus..

imo nutteloze post op een nutteloze opmerking..
pi_41644065
Waren er nu nog meer mensen opzoek naar een poster van de nurburgring?
  zaterdag 9 september 2006 @ 12:24:40 #31
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_41644384
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 12:10 schreef Robin__ het volgende:
Waren er nu nog meer mensen opzoek naar een poster van de nurburgring?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:37:02 #32
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_41647299
Morgen maar even kijken aangezien het de laatste dag is dat het de moeite is er 100 km voor te rijden (vanaf ACHT uur geopend ).
Life is too short don't stress every day
pi_41647506
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 12:24 schreef lipje het volgende:

[..]

Ik heb die grote luchtfoto van die website uit t vorige topic afgetrokken en dr 1 big ass foto van gemaakt (17250x13840 px) maar ik heb geen idee waar ik zoiets voor een normale prijs op een beetje groot formaat kan laten printen.. met meerdere word het sowieso goed koper (maar ik heb geen geld dit allemaal voor te schieten en dan te verkopen)

Dus ik weet niet of jij, of iemand anders een idee heeft..?
pi_41654716
Ik kan morgen helaas niet heen, mijn vrouw is zwanger en knap beroerd, dus moet morgen maar even support verlenen. Ik kijk over een paar weken wel of ik heen kan.
En zo ziet mijn Leon er idd ongeveer uit, ik heb er FR velgen onder.
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:48:27 #35
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_41655378
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:28 schreef Pterps het volgende:
Ik kan morgen helaas niet heen, mijn vrouw is zwanger en knap beroerd, dus moet morgen maar even support verlenen. Ik kijk over een paar weken wel of ik heen kan.
En zo ziet mijn Leon er idd ongeveer uit, ik heb er FR velgen onder.
Sterkte met/voor je vrouw!
  zaterdag 9 september 2006 @ 20:06:48 #36
132767 lipje
pi_41656007
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:46 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Ik heb die grote luchtfoto van die website uit t vorige topic afgetrokken en dr 1 big ass foto van gemaakt (17250x13840 px) maar ik heb geen idee waar ik zoiets voor een normale prijs op een beetje groot formaat kan laten printen.. met meerdere word het sowieso goed koper (maar ik heb geen geld dit allemaal voor te schieten en dan te verkopen)

Mag ik de digitale versie, kan ik m op behang uit laten printen
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_41662498
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:06 schreef lipje het volgende:

[..]

Mag ik de digitale versie, kan ik m op behang uit laten printen
Ik heb geen idee hoe groot je dat zou kunnen printen.. weet jij een bedrijf dat dat soort dingen doet? De foto is zo'n 40 mb, en als je dat opent pakt het zo'n 800 mb ram.. heb je dit niet zou ik er niet aan beginnen.. ik stuur je wel ff een mailtje dan sturen we t wel over msn bijvoorbeeld

Ik moet trouwens wel zeggen dat het echt alleen de nordschleife op de foto staat, het korte circuit is gewoon afgesneden..
  zondag 10 september 2006 @ 15:45:50 #38
130378 MosPos
Gang is alles...
  zondag 10 september 2006 @ 19:06:31 #39
119764 Sledgie
"freude am fahren"
pi_41683106
@Robin:

Welk programma heb je gebruikt om de foto's te "mergen"?

Het zijn trouwens 3618 foto's waar je een muur van 5x6 meter mee kunt beplakken.
pi_41688109
Met 'snag it' daar kan je screenshots mee maken, maar het programma scrolt zelf omlaag zegmaar (ik kreeg in dit geval dus screenshots van 1000x14000 ofzo en dus steeds screenshots gemaakt die elkaar iets overlapden, en toen de 15 banen ofzo aan elkaar geplakt in photoshop

5x6 is me iets te, maar ik zou m graag op 1x1 (ongeveer willen hebben)
  zondag 10 september 2006 @ 21:37:12 #41
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_41688568
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef angel008 het volgende:
heeft iemand voor mij het adress van de ring voor op mn tom tom..

kan hem steeds maar niet invoeren..

owjah

aanstaande zondag rond een uurtje of 12 moeten jullie uitkijken naar

1: groene citroen saxo met een wit met blauwe sticker R1 linksboven
2: redelijk uiterlijk veranderde groene saxo met luchthappers voorin en 16'' OZ velgen
3: mazda 323f met vliegtuigspoiler achterop.

ik rijd in auto nr 1

Heb jullie, of iig de mazda, nog wel zien rijden. Later in dat dorp (naam even kwijt) jou ook nog wel . Ik LIEP op dat moment . Niet gereden btw, wel veel gewacht (baanafzettingen). Hoop dat ik dinsdag- of woensdagavond m'n eigen - rustige - debuut maak. Vond het vrij druk en ik denk dat het doordeweeks minder is (woon op een klein uurtje rijden dus dat kan mooi savonds na het werk ).
  FOK!fotograaf zondag 10 september 2006 @ 22:46:23 #42
151126 angel008
pi_41691331
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:37 schreef Kolkie het volgende:

[..]

Heb jullie, of iig de mazda, nog wel zien rijden. Later in dat dorp (naam even kwijt) jou ook nog wel . Ik LIEP op dat moment . Niet gereden btw, wel veel gewacht (baanafzettingen). Hoop dat ik dinsdag- of woensdagavond m'n eigen - rustige - debuut maak. Vond het vrij druk en ik denk dat het doordeweeks minder is (woon op een klein uurtje rijden dus dat kan mooi savonds na het werk ).
klopt veel ongelukken (1 ernstige)

wel leuk dat ik gespot ben
pi_41702458
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:46 schreef Robin__ het volgende:

[..]

dat formaat is geen massaproductie, als je iemand kent met groot forrmaat printers zijn de printkosten niet zo hoog als wanneer je zelf bij een bedrijf aan moet kloppen, dit soort dingen worden niet gedrukt maar "geplot" een poster van 1x1.5M op papier zit je al gauw aan een paar tientjes, als je iemand kent die iets doet met bedrukking van zeilen of canvas of bijvoorbeeld foil wraps voor autos moet je die maar eens vragen, ook hebben ze bij veel kleie drukkerijen wel een plotter om correctieprints mee te draaien, die gebruiken wel lage kwaliteit inkt en papier.
canvas bedrukking is heel erg relaxt, dat is een soort rubberachtig dekzeil, maar ideaal voor banners en posters, houd t een jaartje of 7 uit als t buiten zou hangen
das alleen wel duur spul, groot formaat printers kunnen in banen van max een meter of 12 breed printen, dat zal wel groot genoeg zijn neem ik aan
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  maandag 11 september 2006 @ 18:19:13 #44
132767 lipje
pi_41713331
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:13 schreef MrSkyline het volgende:

[..]

dat formaat is geen massaproductie, als je iemand kent met groot forrmaat printers zijn de printkosten niet zo hoog als wanneer je zelf bij een bedrijf aan moet kloppen, dit soort dingen worden niet gedrukt maar "geplot" een poster van 1x1.5M op papier zit je al gauw aan een paar tientjes, als je iemand kent die iets doet met bedrukking van zeilen of canvas of bijvoorbeeld foil wraps voor autos moet je die maar eens vragen, ook hebben ze bij veel kleie drukkerijen wel een plotter om correctieprints mee te draaien, die gebruiken wel lage kwaliteit inkt en papier.
canvas bedrukking is heel erg relaxt, dat is een soort rubberachtig dekzeil, maar ideaal voor banners en posters, houd t een jaartje of 7 uit als t buiten zou hangen
das alleen wel duur spul, groot formaat printers kunnen in banen van max een meter of 12 breed printen, dat zal wel groot genoeg zijn neem ik aan
Kan ik de muur bespannen ipv behangen
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_41714331
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:13 schreef MrSkyline het volgende:

[..]

Full colour kan je toch niet plotten? Plotten is toch een 'printer' maar dan met verschillende pennetjes ipv cardridges die 1 voor 1 gebruikt worden om lijnen te tekenen (of is dat antiek ?)

Via van die photo printshops kan je m op 1 bij (max) 1,5 laten printen voor iets van 30 euro meen ik (kan die site alleen niet meer vinden) 75cm bij 125 voor 22 meen ik..

Ik heb helaas ff de tijd niet om hier serieus achteraan te gaan op het moment
pi_41714398
Robin als je me het bestand kunt leveren of mij iig kan mailen erover dan kan ik eens kijken of ik je kan helpen. (ik heb zelf ook interesse)

hepheastus at gmail.com

[edit]
ik kan em dus eventueel printen bedoel ik
maximale hoogte 91,4 cm (36"), breedte 30meter maximaal
pi_41714755
91,4 bij ongeveer 110 (ik weet niet precies hoe breed ie word bij die hoogte) lijkt mij een prachtformaat

You've got mail
pi_41715411
Ik zag net deze audi op de webcam, kijk eens naar de voorkant, die ziet er wel heel breed uit?!

pi_41716179
quote:
Op maandag 11 september 2006 19:21 schreef Pterps het volgende:
Ik zag net deze audi op de webcam, kijk eens naar de voorkant, die ziet er wel heel breed uit?!

[[url=http://img176.imageshack.us/img176/8199/webcamaudiih8.jpg]afbeelding][/URL]
Zag hem ook staan ja... viel me meteen op.
  dinsdag 12 september 2006 @ 22:38:13 #50
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_41752777
FOK FOK FOK!

In september is de baan gewoon ELKE woensdagavond open BEHALVE de woensdagavond die ik ervoor gepland had (morgen dus). Damn. En met mijn geluk zul je natuurlijk zien dat het de rest van de maand absoluut grafweer is (en het dus UITGESLOTEN is dat ik ga). Had ik toch vandaag moeten gaan .

BAH *ziek is*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')