Er zijn er de afgelopen 24 uur meer gepost dan de hele week er voor...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:13 schreef Scrupules het volgende:
ik haal er gewoon nog meer over want het schiet niet op
volgens mij hebben weinig mensen dat topic meegekregen hebben en dat blijkt nu ook wel uit de "nieuwe" fakes, het zijn veelal dezelfde ideeen als het vorige topic, ook een beetje dubbelop toch?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:20 schreef aBitch het volgende:
Die staan toch in deel 1 kan men toch terug kijken als ze willen?
zo mooi of bijzonder zijn ze nu ook weer niet dat ze in de herhaling moeten of wel?
(niet kwaad bedoeld maar pagina's vol met hetzelfde is ook niet super natuurlijk)
Slechts 38126 hits...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:26 schreef Scrupules het volgende:
[..]
volgens mij hebben weinig mensen dat topic meegekregen hebben...
in dit topic bedoel je? de vorige ging toch veel harder?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn er de afgelopen 24 uur meer gepost dan de hele week er voor...![]()
kan ik deze nomineren?? Flugeltje??quote:Op woensdag 6 september 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB060963.jpg]afbeelding][/URL]
Je gaat lekker Peetquote:Op donderdag 7 september 2006 21:01 schreef PeterV het volgende:
Omdat ik dit een SCHIJTWIJF vind......
[afbeelding]
Dank je Dre.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:05 schreef misterDre het volgende:
[..]
Je gaat lekker Peet![]()
Groetjes,
Dre
Helaas voorlopig niet, ik zit midden in een verbouwing/verhuizing!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:09 schreef PeterV het volgende:
[..]
Dank je Dre.
Ga jij nog iets faken deze editie?
Toppertje, goed bedacht !quote:
oh ik dacht dat ze als lijk gepresenteerd werd hahahaquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:13 schreef GeerenGoor het volgende:
Hilde geeft zelf niet bloot "je kan me nie leren kennen"......
interesseert nie in andere mensen....
je kan haar beter vergelijken met een blok beton....![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |