quote:Op zondag 3 september 2006 19:26 schreef cyberstalker het volgende:
Belachelijk. Wat een kutburen heb jij. Ik zou gewoon een steen door de ruit gooien vannacht![]()
.
ik weet nog steeds niet welke buren het betreft.quote:Op zondag 3 september 2006 19:26 schreef cyberstalker het volgende:
Belachelijk. Wat een kutburen heb jij. Ik zou gewoon een steen door de ruit gooien vannacht![]()
.
Ja maar aangezien dat 200 à 300 meter is en ik in een typische grotestadsstraat woon, is het nogal moeilijk te bepalen.quote:Op zondag 3 september 2006 19:38 schreef davkra het volgende:
dat kan je toch aan je bereik zijn neem aan dat je een laptop hebt ....
net als wireless leiden.. alleen heb je daar niet zomaar inet bijquote:Op zondag 3 september 2006 19:16 schreef BobdG het volgende:
ga in parijs wone, dat is 1 van de steden die ze totaal onder 1 netwerk willen zetten.., ik had een beter voorbeeld maar die ben ik ff kwijt
kan je ook zo lekker draadloos instellen hequote:Op zondag 3 september 2006 20:09 schreef no3big het volgende:
je had ook gewoon zelf t paswoord moeten instellen toen je nog op zijn netwerk kon
Dat kan ja. Eerst op de router instellen(via je browser) en dan in Windows. Done and Done.quote:Op zondag 3 september 2006 20:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
kan je ook zo lekker draadloos instellen he![]()
![]()
![]()
![]()
http://192.168.1.2 of 1.1 of 2.1 en dan settings?quote:Op zondag 3 september 2006 20:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
kan je ook zo lekker draadloos instellen he![]()
![]()
![]()
![]()
als adin niet werkt maar je ziet el welk type router kun je ook even op de site van de fabrikant de handleiding d/l, staat het standaard wachtwoord ook inquote:Op zondag 3 september 2006 20:54 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
http://192.168.1.2 of 1.1 of 2.1 en dan settings?
Eventueel nog eventjes admin als ww invullen en klaar is klara
bestel maar een kuub stenen danquote:Op zondag 3 september 2006 19:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet welke buren het betreft.
Ik zou er geld voor vragenquote:Op maandag 4 september 2006 09:34 schreef dontcare het volgende:
Ik heb meteen maar aardig gedaan en zijn netwerk beveiligd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |