Whehe jij zegt altijd gewoon "ik hoop van harte dat je onderweg verongelukt!" als je afscheid van iemand neemt?quote:Op zondag 3 september 2006 18:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Waar komt dat zo ineens vandaan en waarom zegt men het, niemand meent het toch en het wordt vaak genoeg gezegt als je niet eens naar huis gaat.
Maar welterusten slaat nog ergens op, 'wel thuis' is gebaseerd op niks.quote:Op zondag 3 september 2006 19:03 schreef Biancavia het volgende:
Het is een wens dat je gezond en wel thuis komt.
Lief toch?
Net zoiets als welterusten.
Ben je ten minste wel origineel en meen je het ook daadwerkelijk.quote:Op zondag 3 september 2006 19:04 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Whehe jij zegt altijd gewoon "ik hoop van harte dat je onderweg verongelukt!" als je afscheid van iemand neemt?
Hoezo is het gebaseerd op niets?quote:Op zondag 3 september 2006 19:07 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Maar welterusten slaat nog ergens op, 'wel thuis' is gebaseerd op niks.
Dus als jij je visitie uitzwaait, wens jij ze geen 'wel thuis' of 'rij voorzichtig' of zulks een welgemeende wens uit het hart.quote:Op zondag 3 september 2006 19:07 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
jij bent echt zeldzaam domquote:Op zondag 3 september 2006 18:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Waar komt dat zo ineens vandaan en waarom zegt men het, niemand meent het toch en het wordt vaak genoeg gezegt als je niet eens naar huis gaat.
Het is toch tof als iemand je een veilige thuiskomst wenst?quote:Op zondag 3 september 2006 19:07 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Nou zeg, wat ben jij verbitterd! Als je afscheid neemt van een vriend, dan hoop jij dus echt dat ie verongelukt?quote:Op zondag 3 september 2006 19:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ben je ten minste wel origineel en meen je het ook daadwerkelijk.
quote:Op zondag 3 september 2006 19:03 schreef Biancavia het volgende:
Het is een wens dat je gezond en wel thuis komt.
Lief toch?
Net zoiets als welterusten.
Nee, ik impliceer ook niet dat ik dat gebruik, tenzij het wellicht tegen jou zou zijn, ik zeg gewoon "later".quote:Op zondag 3 september 2006 19:20 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Nou zeg, wat ben jij verbitterd! Als je afscheid neemt van een vriend, dan hoop jij dus echt dat ie verongelukt?
Wat is dommer, een vraag stellen of gewoon maar iets zeggen omdat men het zegt.quote:
Ga eens in je kont geneukt worden door je homo vriendje.quote:Op zondag 3 september 2006 23:40 schreef Repeat het volgende:
Ga huilen om een uitdrukking ofzo, kutgoth
was lekker joh.quote:Op zondag 3 september 2006 23:53 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ga eens in je kont geneukt worden door je homo vriendje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |