abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41481233
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:08 schreef SimtekF1 het volgende:
Sport = gezond, waarom verkopen ze in de kantines dan altijd alleen maar frituurzooi?
En bier .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_41486926
Een broodje gezond is wel gezond.
pi_41489077
Alles is relatief, gezond ook. Calorieën zijn niet per definitie slecht. Het gaat er om welke voedingsstoffen die calorieën leveren.
pi_41496219
Ik doe zelf aan balans dat is punten tellen.
En een broodje gezond van bakkrij bart mag ik tussen de middag aan punten precies hebben

dus ik dacht zo dat het niet ongezond was.
  maandag 4 september 2006 @ 22:30:31 #80
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41496297
Als mensen eens wat vaker van hun luie reet afkwamen, was dat hele gezeik over calorieën helemaal niet nodig.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_41496942
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:30 schreef Ringo het volgende:
Als mensen eens wat vaker van hun luie reet afkwamen, was dat hele gezeik over calorieën helemaal niet nodig.
Dat is natuurlijk ook wel weer onzin. Voor een aantal mensen zal dit zeker van toepassing zijn maar voor het merendeell mensen ook zeker niet.
  maandag 4 september 2006 @ 22:52:09 #82
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41497099
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef Riann het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook wel weer onzin. Voor een aantal mensen zal dit zeker van toepassing zijn maar voor het merendeell mensen ook zeker niet.
Tuurlijk wel. Als je regelmatig beweegt (en dan bedoel ik dus niet die paar gehypete uurtjes sportschool per week, maar écht regelmatige beweging, dus als onderdeel van je dagelijkse leven) kan je lichaam behoorlijk wat voedsel verdragen. Hoef je in ieder geval niet te miepen over een broodje ham-kaas.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_41497228
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Als je regelmatig beweegt (en dan bedoel ik dus niet die paar gehypete uurtjes sportschool per week) kan je lichaam behoorlijk wat voedsel verdragen. Hoef je in ieder geval niet te miepen over een broodje ham-kaas.
Ik vind dat gemiep zoiezo niet nodig hier mensen die aan de lijn doen zoals ik en het al jaren doet weten heus wel wat ze wel en wat ze niet mogen. Maar je moet eens in het FOK!dieetclub topic komen en daar eens een aantal topics doorlezen. Dan kom je er achter dat het niet alleen om bewegen gaat. En dat het niet allemaal even makkelijk is.

Maar dat is wel een beetje erg offtopic dus als je wilt discuseren over zoiets kun je beter daar terecht. Maar ik kan je verzekeren dat vele het je haarfijn willen uitleggen.
  maandag 4 september 2006 @ 22:59:11 #84
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41497408
Ik vind de doorsnee 'Witte Hollander' echt heel erg skinny.. Te mager.
Ze eten wat ze willen, hoe ze het willen (gecombineerd, niet gecombineerd, KH+vet etc.)
De meesten trekken zich dus niks aan van die dieet-principes.
En toch blijven ze mager.. Heel mager

Zo mager zelfs dat velen klagen dat ze te mager zijn.
Dat ze in de zomer geen korte broeken aan durven trekken.
En dat ze liefst lichte spijkerbroeken kopen omdat donkere jeans teveel zouden
afkleden ofzo. (wat hun nog dunner doet lijken)

Die 'correcte bio-chemie principes' (zoals in montignac enzo) hebben op hun hun
dus blijkbaar geen effect?

Iemand hier wellicht een verklaring voor?

Ze worden dus niet dikker door troep te eten.
En dat vind wel vreemd.

[ Bericht 3% gewijzigd door a-child-in-chains op 04-09-2006 23:57:03 ]
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41499158
En ik wil dat de BigMac wordt vernoemd naar Broodje Amerika!
  maandag 4 september 2006 @ 23:57:47 #86
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41499289
Vrij vertaald is dat het toch al?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41499676
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:53:03 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_41508680
Het is best wel gezond hoor En die calo's vallen best wel mee
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:41:39 #89
37248 BertV
Klei indiaan
pi_41509110
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:54 schreef Riann het volgende:

[..]
Maar je moet eens in het FOK!dieetclub topic komen en daar eens een aantal topics doorlezen. Dan kom je er achter dat het niet alleen om bewegen gaat. En dat het niet allemaal even makkelijk is.
tuurlijk is het niet makkelijk, 30 kg vet loop je er niet zomaar af.

Maar dat overschot van 210000 calorieen heb je zelf in talloze jaren opgebouwd.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_41511506
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:41 schreef BertV het volgende:

[..]

tuurlijk is het niet makkelijk, 30 kg vet loop je er niet zomaar af.

Maar dat overschot van 210000 calorieen heb je zelf in talloze jaren opgebouwd.
Toch raar he dat ik aankwam toen ik minder at en ook niet ongezond at of zo en nu val ik af omdat ik veel meer moet eten en weet je waarom ik meer moet eten. Om het verbrandingsmotortje flink op gang te krijgen en dat het blijft verbranden.
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:19:03 #91
37248 BertV
Klei indiaan
pi_41511712
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:11 schreef Riann het volgende:

[..]

Toch raar he dat ik aankwam toen ik minder at en ook niet ongezond at of zo en nu val ik af omdat ik veel meer moet eten en weet je waarom ik meer moet eten. Om het verbrandingsmotortje flink op gang te krijgen en dat het blijft verbranden.
Maar sport vind je niks?
Mijn doel is 5kg vetvrije massa erbij in het komende jaar.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_41511897
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:19 schreef BertV het volgende:

[..]

Maar sport vind je niks?
Mijn doel is 5kg vetvrije massa erbij in het komende jaar.
Ik sport ook.....
pi_41555916
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:56 schreef SHE het volgende:
nee, volgens de KH en eiwit principes zoals in montignac, is het hele probleem dat je KH's tegelijkertijd met vetten eet.
In het geval van het broodje gezond dus, de kaas/ham en het brood ( KH's en vetten bij elkaar )
Overigens is dit principe een juiste hoor, montignac klopt aan alle kanten en is pure biochemie. Het is waar dat je op gewicht blijft en zelfs afvalt als je kh's en vetten niet bij elkaar eet.
Je mag dus alles eten, ook brood, alleen nooit tegelijk met iets vets, maar met andere KH's zoals groenten.
Overigens een super gezond en makkelijk dieet.

Niet te vergelijken met een atkins, die KH's naar de hel verwijst. KH's heb je nodig om uberhaupt te kunnen functioneren. Zijn dieet rammelt in essentie aan alle kanten.
Om het beter te zeggen, montignac is een gezonde way of life. Atkins een dieet..en dieten zuigen. punt
Je wilt hier stellen dat lowcarb "rammelt aan alle kanten" ?
  woensdag 6 september 2006 @ 18:11:33 #94
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41556052
Heb je hem weer

Nee, ik stel dat Atkins een imbeciel is, die de verkeerde levenswijze voorstelt.
Lowcarb tijdens cutten als je een BB-er bent werkt prima..misschien een ideetje om niet altijd vanuit BB-er perspectief te reageren LZ?
pi_41556226
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nee. En weet je?

Het zal me ook werkelijk een rotzorg wezen. Ik doe niet mee met de calorie-maffia en eet gewoon wat ik lekker vind.
Ja maar da's ongezond en hel en verdoemenis enzo!
pi_41556265
Een broodje gezond is iig fucking lekker
pi_41574153
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:11 schreef SHE het volgende:
Heb je hem weer

Nee, ik stel dat Atkins een imbeciel is, die de verkeerde levenswijze voorstelt.
Lowcarb tijdens cutten als je een BB-er bent werkt prima..misschien een ideetje om niet altijd vanuit BB-er perspectief te reageren LZ?
Ik reageer helemaal niet uit "BB-er perspectief". Ik reageer uit "jij-zegt-dingen-waar-je-geen-onderbouwing-voor-hebt-en-die-mijns-inziens-niet-waar-zijnperspectief". Wat heb jij tegen hoog eiwit/vet en lowcarb dieet?

En met lowcarb bedoel ik niet die "BB-perspectief-33%-KH" maar eerder rond de 10% KH.

ik wacht ook nog steeds op je argumenten voor je melkbashes, maar die zullen wel nooit komen

[ Bericht 6% gewijzigd door LedZep op 07-09-2006 08:22:01 ]
  donderdag 7 september 2006 @ 08:46:18 #98
145307 B-Keizer
cocktail & Dreamz
pi_41574466
http://www.voedingscentru(...)ken+schijf+van+vijf/
En
http://www.voedingscentru(...)etabel+producten.htm

Zuivel & vleeswaren op de schijf van 5. Grappig...zo slecht is het broodje nog niet.

Het heeft misschien wel veel calorieen. Maar wie zegt dat je er gelijk ook 3 moet opeten tijdens de lunch?
In de Hemel is geen bier, daarom drinken we het hier
pi_41574493
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:56 schreef SHE het volgende:
nee, volgens de KH en eiwit principes zoals in montignac, is het hele probleem dat je KH's tegelijkertijd met vetten eet.
In het geval van het broodje gezond dus, de kaas/ham en het brood ( KH's en vetten bij elkaar )
Overigens is dit principe een juiste hoor, montignac klopt aan alle kanten en is pure biochemie. Het is waar dat je op gewicht blijft en zelfs afvalt als je kh's en vetten niet bij elkaar eet.
Je mag dus alles eten, ook brood, alleen nooit tegelijk met iets vets, maar met andere KH's zoals groenten.
Overigens een super gezond en makkelijk dieet.

Niet te vergelijken met een atkins, die KH's naar de hel verwijst. KH's heb je nodig om uberhaupt te kunnen functioneren. Zijn dieet rammelt in essentie aan alle kanten.
Om het beter te zeggen, montignac is een gezonde way of life. Atkins een dieet..en dieten zuigen. punt
Dus een boterham met pindakaas mag niet meer
pi_41574545
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:48 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Dus een boterham met pindakaas mag niet meer
pindakaas man, wil je niet oud worden?
feest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: