Je bent nieuw hier op fok zie ik?quote:Op zondag 3 september 2006 18:52 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niks, tactloos persoon![]()
Van die groene zure!quote:Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut, ik heb wel meer appeltjes met hem te schillen
Ik heb van God gehoord dat jullie juist appeltjes gelijk opvreten en dan ons verleiden ook een hapje te nemen.quote:
Ha!quote:Op zondag 3 september 2006 19:10 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik heb van God gehoord dat jullie juist appeltjes gelijk opvreten en dan ons verleiden ook een hapje te nemen.
'broodje 320'quote:Op zondag 3 september 2006 18:16 schreef Jenny_ het volgende:
Waarom geven ze het geen andere naam? Een broodje gezond (ham, kaas, tomaat, komkommer, ei en ijsbergsla) is namelijk helemaal niet gezond. Het bevat toch al snel zo'n 320 calorieën. Ik wil een andere benaming voor het broodje 'gezond'.
Een praatjesmaker dus, die Montignac.quote:Montignac's theory is highly disputed by nutrition experts, who claim that any calorie intake that exceeds the amount that the body needs will be converted into body fat. Despite these scientific doubts, Montignac sold 15 million books about his diet.
Nee, misschien moet je idd niet alles geloven.quote:Op zondag 3 september 2006 20:21 schreef SHE het volgende:
Montignac predikt helemaal geen overdreven calorie inname, dus dit bericht is je reinste bull.
Of ontleen jij al je wijsheid aan Wiki , Anton?
O. Das helder. En weer wat geleerdquote:Op zondag 3 september 2006 19:56 schreef SHE het volgende:
nee, volgens de KH en eiwit principes zoals in montignac, is het hele probleem dat je KH's tegelijkertijd met vetten eet.
In het geval van het broodje gezond dus, de kaas/ham en het brood ( KH's en vetten bij elkaar )
Overigens is dit principe een juiste hoor, montignac klopt aan alle kanten en is pure biochemie. Het is waar dat je op gewicht blijft en zelfs afvalt als je kh's en vetten niet bij elkaar eet.
Je mag dus alles eten, ook brood, alleen nooit tegelijk met iets vets, maar met andere KH's zoals groenten.
Overigens een super gezond en makkelijk dieet.
Niet te vergelijken met een atkins, die KH's naar de hel verwijst. KH's heb je nodig om uberhaupt te kunnen functioneren. Zijn dieet rammelt in essentie aan alle kanten.
Om het beter te zeggen, montignac is een gezonde way of life. Atkins een dieet..en dieten zuigen. punt
Idd, haal jij maar een pakje patat met mayonaise, das pas gezond!quote:Op zondag 3 september 2006 18:16 schreef Jenny_ het volgende:
Waarom geven ze het geen andere naam? Een broodje gezond (ham, kaas, tomaat, komkommer, ei en ijsbergsla) is namelijk helemaal niet gezond. Het bevat toch al snel zo'n 320 calorieën. Ik wil een andere benaming voor het broodje 'gezond'.
Je kunt natuurlijk ook gewoon droog brood vretenquote:Op maandag 4 september 2006 12:05 schreef Étoile het volgende:
Waarom het zo heet? Toen het broodje gezond opkwam in de snackbar was het idd een gezonder alternatief dan wat men meestal haalde daar. 320 calorieën valt natuurlijk in het niet bij een patat met en een hamburger (en vaak nog wel meer). In verhouding was het toen dus een gezonder alternatief.
Overigens kan je het broodje gezond zelf al een stuk 'gezonder' maken door er geen mayo op te doen, magere ham, minder of 20+ kaas etc.
Vroegah, maar dan ook serieus vroegah, aten we complete herten, buffels en nijlpaarden tussen een broodje bij de lunch. Toen kwam die ene snackbar, wat iemand een stukje hier boven al zei, met het broodje gezond en het verschil in calorieën was zo'n 50.000 dus vandaar vonden ze een broodje gezond zo gezond. Tegenwoordig weten we wel beter, dan dat dingen als sla, ham en kaas gezond zijn. Je kan beter modder en gras vreten.quote:Op maandag 4 september 2006 12:23 schreef Biancavia het volgende:
Maar het punt is natuurlijk dat een broodje gezond gezonder hoort te zijn dan een broodje kroket, of een broodje frikandel.
Weet je wel hoeveel calorieen daar in zitten?quote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon droog brood vreten.
Nee. En weet je?quote:Op maandag 4 september 2006 13:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel calorieen daar in zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |