abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 september 2006 @ 19:06:29 #51
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_41457896
Het is eerder de vraag wie niet...
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_41457918
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:52 schreef Jenny_ het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon niks, tactloos persoon
Je bent nieuw hier op fok zie ik?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_41457932
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef SHE het volgende:

[..]

Absoluut, ik heb wel meer appeltjes met hem te schillen
Van die groene zure!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_41458037
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:07 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Van die groene zure!
Ik heb van God gehoord dat jullie juist appeltjes gelijk opvreten en dan ons verleiden ook een hapje te nemen.
pi_41458060
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:10 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Ik heb van God gehoord dat jullie juist appeltjes gelijk opvreten en dan ons verleiden ook een hapje te nemen.
Ha!
  zondag 3 september 2006 @ 19:43:45 #56
156569 KeizerNero
Puzzled Panther
pi_41458751
TS denkt dat gezond en calorie-arm synoniemen zijn?

Volgens mij zijn er niet veel dingen echt ongezond, zolang je het maar met mate doet.
Ik eet bv ongeveer 2 ker per jaar een menuutje bij Burger King. Lijkt me dat het pas ongezond wordt als je je elk weekend hier mee volpropt.
Overigens zie ik hier nog maar zelden een broodje gezond op de menukaart staan, meestal staat er Broodje Ham Kaas met of zonder garnituur.
Evolution is a process too slow to save my soul
  zondag 3 september 2006 @ 19:47:51 #57
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41458862
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:16 schreef Jenny_ het volgende:
Waarom geven ze het geen andere naam? Een broodje gezond (ham, kaas, tomaat, komkommer, ei en ijsbergsla) is namelijk helemaal niet gezond. Het bevat toch al snel zo'n 320 calorieën. Ik wil een andere benaming voor het broodje 'gezond'.
'broodje 320'

'bommetje'

En waaorm is het niet gezond?
Volgens montignac en dieten die koolhydraten en eiwitten scheiden,
kan dit nog wel (ja zelfs de kaas en een plaje ham)
Het gaat meestal om de verhouding tussen wat je binnenkrijgt ofzo (dacht ik )

[ Bericht 16% gewijzigd door a-child-in-chains op 03-09-2006 19:53:06 ]
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  zondag 3 september 2006 @ 19:56:33 #58
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41459141
nee, volgens de KH en eiwit principes zoals in montignac, is het hele probleem dat je KH's tegelijkertijd met vetten eet.
In het geval van het broodje gezond dus, de kaas/ham en het brood ( KH's en vetten bij elkaar )
Overigens is dit principe een juiste hoor, montignac klopt aan alle kanten en is pure biochemie. Het is waar dat je op gewicht blijft en zelfs afvalt als je kh's en vetten niet bij elkaar eet.
Je mag dus alles eten, ook brood, alleen nooit tegelijk met iets vets, maar met andere KH's zoals groenten.
Overigens een super gezond en makkelijk dieet.

Niet te vergelijken met een atkins, die KH's naar de hel verwijst. KH's heb je nodig om uberhaupt te kunnen functioneren. Zijn dieet rammelt in essentie aan alle kanten.
Om het beter te zeggen, montignac is een gezonde way of life. Atkins een dieet..en dieten zuigen. punt
pi_41459691
Wiki zegt:
quote:
Montignac's theory is highly disputed by nutrition experts, who claim that any calorie intake that exceeds the amount that the body needs will be converted into body fat. Despite these scientific doubts, Montignac sold 15 million books about his diet.
Een praatjesmaker dus, die Montignac.
  zondag 3 september 2006 @ 20:21:31 #60
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41459933
Montignac predikt helemaal geen overdreven calorie inname, dus dit bericht is je reinste bull.
Of ontleen jij al je wijsheid aan Wiki , Anton?
pi_41460251
quote:
Op zondag 3 september 2006 20:21 schreef SHE het volgende:
Montignac predikt helemaal geen overdreven calorie inname, dus dit bericht is je reinste bull.
Of ontleen jij al je wijsheid aan Wiki , Anton?
Nee, misschien moet je idd niet alles geloven.
  zondag 3 september 2006 @ 20:32:29 #62
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41460323
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:56 schreef SHE het volgende:
nee, volgens de KH en eiwit principes zoals in montignac, is het hele probleem dat je KH's tegelijkertijd met vetten eet.
In het geval van het broodje gezond dus, de kaas/ham en het brood ( KH's en vetten bij elkaar )
Overigens is dit principe een juiste hoor, montignac klopt aan alle kanten en is pure biochemie. Het is waar dat je op gewicht blijft en zelfs afvalt als je kh's en vetten niet bij elkaar eet.
Je mag dus alles eten, ook brood, alleen nooit tegelijk met iets vets, maar met andere KH's zoals groenten.
Overigens een super gezond en makkelijk dieet.

Niet te vergelijken met een atkins, die KH's naar de hel verwijst. KH's heb je nodig om uberhaupt te kunnen functioneren. Zijn dieet rammelt in essentie aan alle kanten.
Om het beter te zeggen, montignac is een gezonde way of life. Atkins een dieet..en dieten zuigen. punt
O. Das helder. En weer wat geleerd
Thnx SHE!
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41475083
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:16 schreef Jenny_ het volgende:
Waarom geven ze het geen andere naam? Een broodje gezond (ham, kaas, tomaat, komkommer, ei en ijsbergsla) is namelijk helemaal niet gezond. Het bevat toch al snel zo'n 320 calorieën. Ik wil een andere benaming voor het broodje 'gezond'.
Idd, haal jij maar een pakje patat met mayonaise, das pas gezond!
pi_41475387
Dus omdat Montignac het beter weet, moet het broodje gezond een andere naam krijgen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_41478169
Ik laat vaak het ei weg; en neem een bruin of volkoren broodje; dan valt het wel mee dacht ik. Je moet toch iets eten...?
pi_41478195
Waarom het zo heet? Toen het broodje gezond opkwam in de snackbar was het idd een gezonder alternatief dan wat men meestal haalde daar. 320 calorieën valt natuurlijk in het niet bij een patat met en een hamburger (en vaak nog wel meer). In verhouding was het toen dus een gezonder alternatief.
Overigens kan je het broodje gezond zelf al een stuk 'gezonder' maken door er geen mayo op te doen, magere ham, minder of 20+ kaas etc.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_41478249
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:05 schreef Étoile het volgende:
Waarom het zo heet? Toen het broodje gezond opkwam in de snackbar was het idd een gezonder alternatief dan wat men meestal haalde daar. 320 calorieën valt natuurlijk in het niet bij een patat met en een hamburger (en vaak nog wel meer). In verhouding was het toen dus een gezonder alternatief.
Overigens kan je het broodje gezond zelf al een stuk 'gezonder' maken door er geen mayo op te doen, magere ham, minder of 20+ kaas etc.
Je kunt natuurlijk ook gewoon droog brood vreten .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_41478311
Een broodje gezond is gewoon een broodje gezond, net zo goed dat een patatje met pindasaus, mayo en uitjes gewoon een patatje oorlog is.

En negerzoenen zijn gewoon negerzoenen!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 4 september 2006 @ 12:16:33 #69
37248 BertV
Klei indiaan
pi_41478482
krampachtig om gaan met voedsel... daar word je of heel dun of heel dik van.
(maar net hoeveel zelfbeheersing je hebt)
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_41478636
Als een broodje gezond niet gezond is, wat kan je dat nog voor iets verantwoords eten tussen de middag? Bevroren water en rijst ofzo?
Als je 400 kilo weegt, dán is een broodje gezond te veel van het goede.
feest
pi_41478662
Maar het punt is natuurlijk dat een broodje gezond gezonder hoort te zijn dan een broodje kroket, of een broodje frikandel.
pi_41478844
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:23 schreef Biancavia het volgende:
Maar het punt is natuurlijk dat een broodje gezond gezonder hoort te zijn dan een broodje kroket, of een broodje frikandel.
Vroegah, maar dan ook serieus vroegah, aten we complete herten, buffels en nijlpaarden tussen een broodje bij de lunch. Toen kwam die ene snackbar, wat iemand een stukje hier boven al zei, met het broodje gezond en het verschil in calorieën was zo'n 50.000 dus vandaar vonden ze een broodje gezond zo gezond. Tegenwoordig weten we wel beter, dan dat dingen als sla, ham en kaas gezond zijn. Je kan beter modder en gras vreten.
feest
pi_41480065
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook gewoon droog brood vreten .
Weet je wel hoeveel calorieen daar in zitten?
pi_41480108
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

Weet je wel hoeveel calorieen daar in zitten?
Nee. En weet je?

Het zal me ook werkelijk een rotzorg wezen. Ik doe niet mee met de calorie-maffia en eet gewoon wat ik lekker vind.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_41480971
Ach ja, een broodje gezond is altijd nog beter dan een bak patat.
Dat vind ik altijd het rare bij voetbalclubs e.d.

Sport = gezond, waarom verkopen ze in de kantines dan altijd alleen maar frituurzooi?
Ik heb na een voetbalwedstrijd meer zin in een broodje gezond dan een bak patat, maarja. :|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')