Goed idee!quote:Op zondag 3 september 2006 18:24 schreef Alicey het volgende:
Calorieen zijn ongezond, ik zou maar zorgen dat ik ze helemaal neit meer binnen krijg. Alleen water drinken dus en niets meer eten.
edit: nu-beter-te-begrijpen?quote:Op zondag 3 september 2006 18:16 schreef Jenny_ het volgende:
Ik wil een andere benaming voor het broodje 'gezond'.
Een broodje gezond is best gezond... Calorieën zijn niet ongezond (wel als je er teveel van inneemt, maar teveel van iets is altijd slecht)quote:
Ik vroeg me ook al af waarom ze zichzelf zat uit te zwaaienquote:
ben-jij-een-beetje-dom?quote:
Oei, 2 lettergrepen!quote:Op zondag 3 september 2006 18:32 schreef Jordy-B het volgende:
beetje
Zou kunnen. Zelf dacht ik iets in de richting van: broodje Holland!quote:Op zondag 3 september 2006 18:33 schreef MaLo het volgende:
Nou goed, een andere naam... broodje helemaal niet zo gezond?
Zijn kaas en ham ongezond?quote:Op zondag 3 september 2006 18:33 schreef boekenworm het volgende:
De kaas en de ham maken de broodjes gezond ongezond. Plus dat het vaak van dat witte harde brood is. Als je iets calorierijks wilt eten kun je beter donkerbruin brood pakken met komkommer ofzo...
Zit veel (dierlijke) vetten in en dat is niet gezond.quote:Op zondag 3 september 2006 18:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Zijn kaas en ham ongezond?Is melk soms ook ongezond?
Maar een plakje kaas en een plakje ham per dag kan echt geen kwaad.quote:Op zondag 3 september 2006 18:33 schreef boekenworm het volgende:
De kaas en de ham maken de broodjes gezond ongezond. Plus dat het vaak van dat witte harde brood is. Als je iets calorierijks wilt eten kun je beter donkerbruin brood pakken met komkommer ofzo...
dan heb je geen leven meer, als je je daar druk over maakt.quote:Op zondag 3 september 2006 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
combinaties van koolhydraten en vet zijn idd niet zo goed.
Ik dacht dat dingen als roken en 40 hamburgers ongezond waren.quote:Op zondag 3 september 2006 18:38 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Zit veel (dierlijke) vetten in en dat is niet gezond.
Wat een onzin.quote:Op zondag 3 september 2006 18:38 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Zit veel (dierlijke) vetten in en dat is niet gezond.
Denk dat het de combinatie is van beide.quote:Op zondag 3 september 2006 18:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Zijn kaas en ham ongezond?Is melk soms ook ongezond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |