Hij heeft in ieder geval een zooi sjekkies gedraaid waar hij nog een hele zooi laatste peuken van kan roken.quote:Op zondag 3 september 2006 18:12 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert heeft het behoorlijk gehad, hij wil ook vroeg gaan slapen (noemde net "verraad") dus heeft vast met de nominaties te maken
Ik hoorde hetquote:
quote:Op zondag 3 september 2006 18:24 schreef toxikon het volgende:
sabje: e10 moet eerst maar eens met andere meisjes oefenen
Wat zei ze dan?quote:Op zondag 3 september 2006 18:26 schreef Kinga het volgende:
Leuk verhaal van marlies
geneuzel van eggie over wat ie had willen lezen maar niet heeft gedaanquote:Op zondag 3 september 2006 18:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wat zei ze dan?
Ik ben het gesprek van de zusjes aan het volgen.
En dat op zondag, het was toch een spiritueel onderwerpquote:Op zondag 3 september 2006 18:30 schreef BONG4002 het volgende:
Gesprek wordt weggedraaid met Egbert en Marlies
Super!!!quote:Op zondag 3 september 2006 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB03093.jpg]afbeelding][/URL]
o.0 hij denkt nog steeds dat ie kan wippen. ondertussen durft ie ze niet tegen te spreken uit angst dat ie uit de gratie valtquote:Op zondag 3 september 2006 18:33 schreef wolferl het volgende:
E10: Ik hoop niet dat het erg warm is buiten.
De Zusjes: Ja wij wel.
E10: Ja ik ook, maar geen 30 graden.
De Zusjes: Jawel dat is lekker, voor de kinderen.
E10: Ja dat is zo, ik bedoelde het voor mijn broertjes en zusjes, niet voor mezelf.
HBB was spannender...quote:Op zondag 3 september 2006 18:35 schreef BONG4002 het volgende:
De regie is vandaag behoorlijk met censuur bezig, t lijkt bijna weer op HBB tafrelen
haha playboy zou wel gek zijn. buiten dat ik heb alle bewoners al diverse keren in hun blote hol zien staan dat ik niet eens meer op de tietentopic klik. laat stan een playboy koop met hunniequote:Op zondag 3 september 2006 18:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Milica wil weer met Janine in de Playboy....
En Janine denkt dat ze er veel geld mee kan verdienen....
Kan ik me wel bij aansluiten.quote:Op zondag 3 september 2006 18:38 schreef Gert het volgende:
Hilde vond Bridget het mooist, in de Playboy.
Janice vond dat minder. "Maar Katja was top."
nah de knakkert van afgelopen nacht was wel relaxed met de e10afzeikactiesquote:Op zondag 3 september 2006 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat voor amateur zit er in het weekend achter de knoppen?
leek er echt op hequote:Op zondag 3 september 2006 18:39 schreef EdVe het volgende:
sneeuw in de tuin aan het sproeien?
Is nergens goed voorquote:Op zondag 3 september 2006 18:40 schreef Peter6000 het volgende:
Milica vindt zichzelf "niet zo erg onzeker".
Het enige waar ze erg onzeker over is, is haar buik![]()
haha als tijn het maar niet opsnuift danquote:Op zondag 3 september 2006 18:39 schreef EdVe het volgende:
sneeuw in de tuin aan het sproeien?
quote:Op zondag 3 september 2006 18:42 schreef rubstar het volgende:
E10 heeft weer een mooi sexverhaal
Dat is toch niet Viool in der blote hol.quote:Op zondag 3 september 2006 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Veeeeeeel spannender met die Hilde wannabe
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 september 2006 18:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat is toch niet Viool in der blote hol.
Ik snap er ook niets meer van.quote:
Ikkequote:Op zondag 3 september 2006 18:55 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er iemand een cap van de tuin van zojuist?
tnx beebquote:
ikkuhquote:Op zondag 3 september 2006 18:55 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er iemand een cap van de tuin van zojuist?
Is E10 in poeder vorm klaar gekomen??quote:Op zondag 3 september 2006 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje bijgelicht...
[afbeelding]
Eerder opgelost in poedervorm.quote:Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef Sigi het volgende:
[..]
Is E10 in poeder vorm klaar gekomen??
dat kan niet dat zou te veel eer zijn
![]()
Stiekem hoop ik van welquote:Op zondag 3 september 2006 19:06 schreef Kinga het volgende:
Oeee ben benieuwd of die tuin echt open gaat morgen...
Als ze dat echt aant bekleden zijn met sneeuw... wel stoer, maar dat zie je toch meteen dat dat nep is?quote:
Ja lijkt me ook, tis voor mij ook nog een groot raadselquote:Op zondag 3 september 2006 19:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als ze dat echt aant bekleden zijn met sneeuw... wel stoer, maar dat zie je toch meteen dat dat nep is?
ATW?quote:Op zondag 3 september 2006 19:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn over ATW, da's echt lachen...
Ze hebben je gehoordquote:Op zondag 3 september 2006 19:13 schreef _The_General_ het volgende:
Hoelang moeten we nog naar die slapende ( naam kwijt ) kijken op 2 cams
Auto Te Water. Een proef tijdens de politieopleiding. Heb ik zelf ook 3x gedaan en is lachen om mensen die in paniek raken.quote:
batterijen wisselenquote:Op zondag 3 september 2006 19:25 schreef DMZ het volgende:
Wat werd er net omgeroepen?
Ik hoop op een gewoon feest. Weet je nog waarom Linda dat zei? De muziek werd na een half uurtje of zo uitgezet.quote:Op zondag 3 september 2006 19:13 schreef Kinga het volgende:
maar goed, die tuin, dat zien we wel morgen dan....ik wil vanavond hoerenfeest!
haha ja i know, maar ik bedoel hoerenfeest in de zin van wat er toen allemaal omheen gebeurde...zeker nie saai..quote:Op zondag 3 september 2006 19:28 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik hoop op een gewoon feest. Weet je nog waarom Linda dat zei? De muziek werd na een half uurtje of zo uitgezet.
De afloop was wel lachen ja.quote:Op zondag 3 september 2006 19:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
haha ja i know, maar ik bedoel hoerenfeest in de zin van wat er toen allemaal omheen gebeurde...zeker nie saai..
En die slome Egbert zit in slowmotion rustig te mijmeren over welke vakanties er volgend jaar wel of niet in zullen zittenquote:Op zondag 3 september 2006 19:34 schreef Canisfire het volgende:
Vader en Dochter in gesprek en twee streams op het niets.
Wat is dit voor slap geouwehoer regie.
Op zondag zijn de regisseurs te duur misschien ?quote:Op zondag 3 september 2006 19:34 schreef Canisfire het volgende:
Vader en Dochter in gesprek en twee streams op het niets.
Wat is dit voor slap geouwehoer regie.
Jaaaah feest! Gelukkig zijn die saaie twee er nu eindelijk af, maar E10 is ook niet veel boeienderquote:Op zondag 3 september 2006 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Op zondag zijn de regisseurs te duur misschien ?
Of zetten ze er vanavond twee in voor het feest ?![]()
ik vind het wel wat weg hebben van zo'n IKEA hangmatquote:Op zondag 3 september 2006 19:39 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel een vaag ding wat in die tuin hangt/staat.... kan het niet ontcijferen wat het is
Bedoel je die schommelstoel? Daar lijkt het in ieder geval opquote:Op zondag 3 september 2006 19:39 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel een vaag ding wat in die tuin hangt/staat.... kan het niet ontcijferen wat het is
ze wil het niet in haar doos,want dat vind ze smerigquote:Op zondag 3 september 2006 19:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
GatverdammeHilde laat het sperma gewoon op haar buik en gaat dan gewoon slapen.....
ben benieuwd hoe ze het gaan brengen.... met een video of gewoon de deur open... zal dan ook wel vandaag moeten want anders is de sneeuw weer weg!!quote:Op zondag 3 september 2006 19:46 schreef miraculeus het volgende:
ja en weer shot van de tuin, ze zijn er nog steeds sneeuw in aan het spuiten!
Dat is een droom, want het enige sperma wat ze gehad heeft is Milica gewordenquote:Op zondag 3 september 2006 19:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
GatverdammeHilde laat het sperma gewoon op haar buik en gaat dan gewoon slapen.....
genomineerd...waarbij wij 2 uur naar een gang hebben gekeken..quote:Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef arneaux het volgende:
Er is zeker helemaal niets gebeurd in mijn afwezigheid van een dag?
Waarvan?quote:Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef Kinga het volgende:
iemand weer cap? heb het weer gemist...
Ja dat las ik inderdaad op de weblog. Beetje jammer allemaal.quote:Op zondag 3 september 2006 19:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
genomineerd...waarbij wij 2 uur naar een gang hebben gekeken..
Op de blogquote:
Misschien vanavond een feestje in de tuin!?!quote:Op zondag 3 september 2006 19:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe ze het gaan brengen.... met een video of gewoon de deur open... zal dan ook wel vandaag moeten want anders is de sneeuw weer weg!!
We krijgen tuin![]()
Briljante opmerkingquote:Op zondag 3 september 2006 19:54 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Misschien vanavond een feestje in de tuin!?!
ah, okequote:Op zondag 3 september 2006 19:55 schreef n1ek het volgende:
was net een shot van de tuin van een andere postie maar dat ging veelste snel om te cappen
quote:
Doe ik toch? Daar heb ik ook mijn tips vandaan...quote:
Dat vraag ik me ook af, het is een graad of 20, regen? Geen idee hoe snel dat smelt, maar waarom zouden ze het al vanavond doen?quote:Op zondag 3 september 2006 19:58 schreef Kinga het volgende:
Zou al die sneeuw morgen al gesmolten zijn dan? Bedoel, hoeveel sneeuw zal daar wel niet liggen straks, en het is een graadje of 20 ofzo?
Stond ook niet op de site van talpa dat er een feestje komt??? (vandaag)quote:Op zondag 3 september 2006 19:54 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Misschien vanavond een feestje in de tuin!?!
Omdat Monique dr zoontje jarig is en ze de tuin dan kunnen combineren met een feestje.quote:Op zondag 3 september 2006 20:01 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, het is een graad of 20, regen? Geen idee hoe snel dat smelt, maar waarom zouden ze het al vanavond doen?
Skihutfeestje met idem muziek?quote:Op zondag 3 september 2006 20:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Stond ook niet op de site van talpa dat er een feestje komt??? (vandaag)
Q&A - Streams en Caps BB6 (2)quote:Op zondag 3 september 2006 20:04 schreef XiChico het volgende:
Als ik die BBStream heb open staan, met dus 4 webcams, en ik vergroot er eentje. Dan kan ik die niet in volledig scherm doen, pas als ik die andere 4 wegklik. Iemand een oplossing daarvoor>?
Verkeerde groep voor die grapquote:Op zondag 3 september 2006 20:07 schreef Canisfire het volgende:
Janine maakt een grap en niemand vind hem grappig.
Joh !quote:Op zondag 3 september 2006 20:04 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zie trouwens nu dat ze een tongpiercing heeft...
[afbeelding]
Dat is dan wel weer wat minderquote:Op zondag 3 september 2006 20:04 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zie trouwens nu dat ze een tongpiercing heeft...
[afbeelding]
quote:
Tuinfeest?quote:Op zondag 3 september 2006 20:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik begreep dat er vanavond waarschijnlijk een feestje komt. Is daar al meer over bekend inmiddels?
Die is wel ERG groot. Was dat een foutje of verklein je nooit naar fok formaat (580 breed) ?quote:
oh mot datquote:Op zondag 3 september 2006 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is wel ERG groot. Was dat een foutje of verklein je nooit naar fok formaat (580 breed) ?
Niks moet. Maar 580 breed is ook minder kb's. Dus iets minder om te laden enzo. Gaat wat snellerquote:
Nee, hij staat ook altijd 10 meter voor het verkeerslichtquote:Op zondag 3 september 2006 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is wel ERG groot. Was dat een foutje of verklein je nooit naar fok formaat (580 breed) ?
Dat had ik gelezen ja, dus vandaar dat ik vroeg of er al meer over bekend was.quote:Op zondag 3 september 2006 20:15 schreef Kinga het volgende:
"08:55Hoera hoera hoera het is zondag!
Voor niets of niemand komen de Bewoners hun bed uit. En waarom zouden ze ook! Het is immers een gewone zondagochtend. Een dag waarop men normaal gesproken kan uitslapen. Daar maken de Bewoners dan ook volop gebruik van. Maar deze zondag heeft een feestelijke tintje: de zoon van Monique is jarig. Misschien is dit een reden voor een feestje vandaag... "
Dat is eigenlijk het enige wat suggereert dat er feest komt....
Dan zouden ze 1 opdracht per uur krijgen volgens mijquote:Op zondag 3 september 2006 20:14 schreef arneaux het volgende:
De bewoners die moeten zich trouwens echt wel heeeeelemaal de tering vervelen. Kansloze kutweekopdrachten die in principe gewoon 'uur-opdrachten' genoemd moeten worden.
Stel je niet aan joh, ze is mooi en dat maakt een hoop goedquote:Op zondag 3 september 2006 20:19 schreef toxikon het volgende:
hummie knip alsjeblieft de stembanden van micheline door, of flikker een scheut testosteron door haar kruidentheetje![]()
Micheline moet zich gewoon gaan gedragen als iemand van haar leeftijd, dat schoolmeisjes gedrag begint vervelend te wordenquote:Op zondag 3 september 2006 20:19 schreef toxikon het volgende:
hummie knip alsjeblieft de stembanden van micheline door, of flikker een scheut testosteron door haar kruidentheetje![]()
Heus nietquote:Op zondag 3 september 2006 20:22 schreef toxikon het volgende:
wedden dat micheline vroeger een huilbaby was?
vandaag ga ik proberen aardig te zijn....quote:Op zondag 3 september 2006 20:22 schreef toxikon het volgende:
wedden dat micheline vroeger een huilbaby was?
Is dat info die wij willen weten Marcel???quote:Op zondag 3 september 2006 20:26 schreef kukeleku het volgende:
Marcel:ik moet meer drinken want ik heb best donkere urine..![]()
[afbeelding]
Moet ie jeroen maar niet zoveel in zijn artiesten ingang naaien.quote:Op zondag 3 september 2006 20:27 schreef BBoon het volgende:
[..]
Is dat info die wij willen weten Marcel???![]()
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 20:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Moet ie jeroen maar niet zoveel in zijn artiesten ingang naaien.
quote:Op zondag 3 september 2006 20:28 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB030917.jpg]afbeelding][/URL]
Ik vind dat ze echt dezelfde stem als Lieske heeftquote:Op zondag 3 september 2006 20:29 schreef Kinga het volgende:
en MUTE...ik kan die stem echt niet verdragen
echt he, herleef je kinderjaren met Michelinequote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef wolferl het volgende:
Jammer dat wij niks kunnen roepen in dat huis.
Micheline slik je tong in, of hou je kop.
Nou, Micheline is 100 keer erger...Lieske heeft nog een fatsoenlijk stemgeluid vind ik.quote:Op zondag 3 september 2006 20:33 schreef BBoon het volgende:
moet je maar luisteren zonder naar het beeld te kijken
Lieske of Micheline
http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=104392
ik hoor weinig verschil
Let maar goed op, als Egbert eruit gestemd is, gaat Marcia der alter ego laten zien. Dan gaat ze pas leven.quote:Op zondag 3 september 2006 20:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Dom trutje ook die Marcia die moet pas eens gaan leven in dat huis![]()
zal niet lukken, een tijdje geleden zei ze dat ze heel bewust met de camera omging, bij alles wat ze doet denkt ze aan thuis, floris de junk , de buurman weet ik veel allemaal.quote:Op zondag 3 september 2006 20:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Dom trutje ook die Marcia die moet pas eens gaan leven in dat huis![]()
Dat was ze zeker vergeten toen ze met haar streepje voor de lens van scanman kwamquote:Op zondag 3 september 2006 20:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
zal niet lukken, een tijdje geleden zei ze dat ze heel bewust met de camera omging, bij alles wat ze doet denkt ze aan thuis, floris de junk , de buurman weet ik veel allemaal.
Ik verwacht niet veel van haar hier in bb, en al helemaal niet met eggie erbij
LIEF DOEN TEGEN MN MICHELINTJEquote:Op zondag 3 september 2006 20:41 schreef wolferl het volgende:
Als ik Micheline zie, denk ik steeds wanneer ze die pruik gaat afdoen. Het lijkt net een carnavals pruik.
Inderdaad. Zulke types moeten zeker niet bij de laatste 6 komen... tenminste al wij als streamers niet in slaap willen vallen. Geen Sandy's bij de laatste 6 svp.quote:Op zondag 3 september 2006 20:43 schreef the_hunter het volgende:
Ik vind Marcia een schatje en ze ziet er ook erg goed uit. Maar ze voegt echt helemaal niks toe in het huis.
Dat weet ze zelf maar al te goed.quote:Op zondag 3 september 2006 20:43 schreef the_hunter het volgende:
Ik vind Marcia een schatje en ze ziet er ook erg goed uit. Maar ze voegt echt helemaal niks toe in het huis.
ik denk dat dat wel zo'n beetje haar grens is. ik verwacht niet dat we e10's arm er tot zijn elleboog in zien gaan VOOR de cam. want > floris de junkquote:Op zondag 3 september 2006 20:40 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dat was ze zeker vergeten toen ze met haar streepje voor de lens van scanman kwam![]()
Je hebt bij homo koppels altijd het vrouwtje en het mannetje.quote:Op zondag 3 september 2006 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom draagt die homo altijd te korte shirts?
Mooi fotogeniek, helaas heeft ze voor mij niet de goede maten, maar ik kan me voorstellen dat heel veel mensen d'r erg mooi vinden.quote:
maar denk dat ze je het licht uit je ogen zuigtquote:Op zondag 3 september 2006 20:40 schreef wolferl het volgende:
Marcia is echt wel neukbaar en een lieverd, maar ze komt zo oenig over.
Zelfs "die homo" heeft een naam hoor...quote:Op zondag 3 september 2006 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Uploaden naar imageshack werkt niet op fok.quote:Op zondag 3 september 2006 20:48 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://img119.imageshack.us/img119/2678/mwsnap002nm2.th.jpg]afbeelding][/URL]
en voor photo's van e10 ga je naar tinypic.comquote:Op zondag 3 september 2006 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Uploaden naar imageshack werkt niet op fok.
probeer anders deze http://www.geekimages.com/index.php?action=upload
Ik vind vrouwen met een klein buikje erg prettig... en dat heeft zequote:Op zondag 3 september 2006 20:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mooi fotogeniek, helaas heeft ze voor mij niet de goede maten, maar ik kan me voorstellen dat heel veel mensen d'r erg mooi vinden.
Pik heet die tochquote:Op zondag 3 september 2006 20:48 schreef Mike1964 het volgende:
Zelfs "die homo" heeft een naam hoor...
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 september 2006 20:50 schreef toxikon het volgende:
[..]
en voor photo's van e10 ga je naar tinypic.com
Danke je!quote:Op zondag 3 september 2006 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Uploaden naar imageshack werkt niet op fok.
probeer anders deze http://www.geekimages.com/index.php?action=upload
wat zijn voor jou goede maten dan?quote:Op zondag 3 september 2006 20:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mooi fotogeniek, helaas heeft ze voor mij niet de goede maten, maar ik kan me voorstellen dat heel veel mensen d'r erg mooi vinden.
Vrouwelijk... hij wil zijn buikje laten zienquote:Op zondag 3 september 2006 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Is niet erg zolang hij zijn reet maar buiten beeld laatquote:Op zondag 3 september 2006 20:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vrouwelijk... hij wil zijn buikje laten zien![]()
ik vind haar iets te grof gebouwd en ik hou niet van die grote borsten...quote:Op zondag 3 september 2006 20:51 schreef Jesssica het volgende:
[..]
wat zijn voor jou goede maten dan?
We hopen dus dat die vanavond komt, vanwege een melding op de BB site.quote:Op zondag 3 september 2006 20:55 schreef Flyduck het volgende:
heb het een tijdje niet meer gevolgd omdat het echt dodelijk saai is..
is er ondertussen nou al een hoerenfeest geweest net als in bb5?
Zou Rik een meisje zijn geweest ?quote:Op zondag 3 september 2006 20:58 schreef wolferl het volgende:
Rik is de kelly van nu.
Tijn's zusje.quote:Op zondag 3 september 2006 20:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zou Rik een meisje zijn geweest ?![]()
Of Rik = Kelly. Misschien heeft het zich weer om laten bouwen tot kerel?quote:Op zondag 3 september 2006 20:58 schreef wolferl het volgende:
Rik is de kelly van nu.
De verassing van John de Mol, hij heeft operatie geheel betaald als stunt.quote:Op zondag 3 september 2006 20:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Of Rik = Kelly. Misschien heeft het zich weer om laten bouwen tot kerel?
Dat zou pas echt een verrassing zijn...
Dat is goed voor de integratie in BB-huisquote:Op zondag 3 september 2006 21:03 schreef henk.jansen het volgende:
Toch weer verdeeld, de kampers tussen de anderen
[afbeelding]
Het is een pluspuntje, alleen niet voor de ruzie'squote:Op zondag 3 september 2006 21:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat is goed voor de integratie in BB-huis
Teveel Semih food gehad misschien?quote:Op zondag 3 september 2006 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Voelt Milica zich niet helemaal lekker?
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB030921.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |