Hij heeft in ieder geval een zooi sjekkies gedraaid waar hij nog een hele zooi laatste peuken van kan roken.quote:Op zondag 3 september 2006 18:12 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert heeft het behoorlijk gehad, hij wil ook vroeg gaan slapen (noemde net "verraad") dus heeft vast met de nominaties te maken
Ik hoorde hetquote:
quote:Op zondag 3 september 2006 18:24 schreef toxikon het volgende:
sabje: e10 moet eerst maar eens met andere meisjes oefenen
Wat zei ze dan?quote:Op zondag 3 september 2006 18:26 schreef Kinga het volgende:
Leuk verhaal van marlies
geneuzel van eggie over wat ie had willen lezen maar niet heeft gedaanquote:Op zondag 3 september 2006 18:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wat zei ze dan?
Ik ben het gesprek van de zusjes aan het volgen.
En dat op zondag, het was toch een spiritueel onderwerpquote:Op zondag 3 september 2006 18:30 schreef BONG4002 het volgende:
Gesprek wordt weggedraaid met Egbert en Marlies
Super!!!quote:Op zondag 3 september 2006 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB03093.jpg]afbeelding][/URL]
o.0 hij denkt nog steeds dat ie kan wippen. ondertussen durft ie ze niet tegen te spreken uit angst dat ie uit de gratie valtquote:Op zondag 3 september 2006 18:33 schreef wolferl het volgende:
E10: Ik hoop niet dat het erg warm is buiten.
De Zusjes: Ja wij wel.
E10: Ja ik ook, maar geen 30 graden.
De Zusjes: Jawel dat is lekker, voor de kinderen.
E10: Ja dat is zo, ik bedoelde het voor mijn broertjes en zusjes, niet voor mezelf.
HBB was spannender...quote:Op zondag 3 september 2006 18:35 schreef BONG4002 het volgende:
De regie is vandaag behoorlijk met censuur bezig, t lijkt bijna weer op HBB tafrelen
haha playboy zou wel gek zijn. buiten dat ik heb alle bewoners al diverse keren in hun blote hol zien staan dat ik niet eens meer op de tietentopic klik. laat stan een playboy koop met hunniequote:Op zondag 3 september 2006 18:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Milica wil weer met Janine in de Playboy....
En Janine denkt dat ze er veel geld mee kan verdienen....
Kan ik me wel bij aansluiten.quote:Op zondag 3 september 2006 18:38 schreef Gert het volgende:
Hilde vond Bridget het mooist, in de Playboy.
Janice vond dat minder. "Maar Katja was top."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |