Terug bij de Sitecom.quote:
Inderdaad. En de eerste paar uur vond ik het vervelend, maar daar ben je ook wel snel aan gewend. Ook als ik nu een paar dagen mijn laptop niet gebruik, en dus met Firefox surf, en daarna weer met Safari valt het me eigenlijk niet eens meer op.quote:Op maandag 4 september 2006 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie weinig fucked up in safari. Hier en daar een witregeltje teveel, maar het valt allemaal nog wel mee.
Heeft die e-tech een afschroefbare antenne? Anders kan je misshcien nog een 'zwaardere' antenne erop schroevenquote:Op maandag 4 september 2006 23:03 schreef Furious het volgende:
[..]
Terug bij de Sitecom.
Ik heb mijn geld maar terug gevraagd, ik hoef geen andere, ik moet alleen het volume van de muziek laag houden omdat de deur niet dicht kan aangezien ik dan helemaal geen verbinding meer krijg van de E-Tech accespoint die op de Sitecom router zit aangesloten.
Losse accespoints zijn net zo duur als wireless routers, dus ik dacht, kom aan laat ik 10 centimeter ruimte besparen, dat viel me vies tegen.
Nee precies, dat heb ik ookquote:Op maandag 4 september 2006 23:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad. En de eerste paar uur vond ik het vervelend, maar daar ben je ook wel snel aan gewend. Ook als ik nu een paar dagen mijn laptop niet gebruik, en dus met Firefox surf, en daarna weer met Safari valt het me eigenlijk niet eens meer op.
Kan gewoon hierquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:08 schreef prof.bierbekje het volgende:
Is er ook een topic waar je je Mac kan showen?? Een soort van laat je buro zien ofzo?
Oftewel, nog een dag of wat en ik heb mn macbookquote:Geachte(r) Sander,
Hierbij informeren wij u over de levering van een of meer producten die u bij de Apple Store hebt besteld. Uw bestelling is verzonden en zal binnenkort op het door u opgegeven adres worden afgeleverd. Deze e-mail bevat uw referentienummer (het webbestelnummer) en het verzend/leveringsnummer.
een nerd? nee joh hoe kom je er bijquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:16 schreef prof.bierbekje het volgende:
mmm..ik vind dat soort foto's wel cool....ben ik nu een nerd![]()
Ik ben dit soort foto's nog niet tegengekomen apple slowchat....moet ik lang zoeken zeker......
Mischien maak ik nog wel een topic.....ff over slapen!
trust.......![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oftewel, nog een dag of wat en ik heb mn macbook
quote:Date Time Location Status
03 Sep 2006 05:31 Suzhou Shipped From Originating Depot
03 Sep 2006 04:29 Suzhou Consignment Received At Transit Point
Dat had ik ook voor twee dagen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Stoer!
Bij mij geeft ie nog een error als je op dat trackdingetje klikt bij orderstatus.
Yep, dat heeft-ie. Ik zou alleen geen idee hebben waar ik een zwaardere antenne kan kopen en wat zoiets kost?quote:Op maandag 4 september 2006 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heeft die e-tech een afschroefbare antenne? Anders kan je misshcien nog een 'zwaardere' antenne erop schroeven
Inmiddels doet ie het alquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat had ik ook voor twee dagen.
Een klein beetje moeite heeft nog nooit iemand kwaad gedaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Yep, dat heeft-ie. Ik zou alleen geen idee hebben waar ik een zwaardere antenne kan kopen en wat zoiets kost?
Look who's talking.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een klein beetje moeite heeft nog nooit iemand kwaad gedaan
Misco levert goed spul
Sitecom bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Yep, dat heeft-ie. Ik zou alleen geen idee hebben waar ik een zwaardere antenne kan kopen en wat zoiets kost?
Hmm, dat lijkt me wel wat. Maar moet het kastje ook niet een bepaalde output sterkte hebben?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sitecom bijvoorbeeld
WL-030 5 dBi Omni antenne ¤ 14,99
WL-031 10dBi Omni antenne ¤ 29,99
En www.gandalf.nl
Nee, de dbi's zorgen al voor een beter bereik. Uiteraard kan je ook nog iets van een signaal booster kopen. Het vervelende is alleen dat de signaal sterkte in Europa wettelijk aan 100mW gebonden is en de meeste routers dat ook al uitzenden. Een signaal versterker heeft dus weinig nutquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt me wel wat. Maar moet het kastje ook niet een bepaalde output sterkte hebben?
Is dat dan de Europese datum of de Chinese?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:38 schreef Slarioux het volgende:
Van 14 september naar 8 september in 3 uur!
08 Sep 2006 (Subject to change)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |