Ik dus ook, hoop dat het het wachten waard isquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:09 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben zeer zeer zeer benieuwd naar dat album.
Zoals het er uitziet gaat het nog wel even duren voor Fiona's album uitkomt met dat gezeik met Sony. Ze zit nog vast aan Sony voorlopig.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:20 schreef stepster het volgende:
[..]
Ik dus ook, hoop dat het het wachten waard is
Ik heb 'm een keer bij een Van Leest zien liggen. In Eindhoven. Een paar maanden terug.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:04 schreef Foxxy het volgende:
Vorig jaar heeft een vriend van mij alletwee de albums van Fiona in een soort van boxje gekocht. Weet iemand waar die nog te krijgen is?
Dat weet ik ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb 'm een keer bij een Van Leest zien liggen. In Eindhoven. Een paar maanden terug.
Ik weet niet of je er iets aan hebt..
Nee maar Reggie and the Full Effect zijn geweldigquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:26 schreef thaleia het volgende:
Kent iemand het verhaal achter het nummer "Fiona Apple can kiss my black ass" van Reggie and the Full Effect?
* Mryc heeft de dual-disc al een paar weken geleden besteldquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:32 schreef Dr_Crouton het volgende:
Goed nieuws voor degenen die nog naar de mp3's van Extraordinary Machine luisteren en/of het nog niet wisten:http://www.fiona-apple.com/
Eindelijk!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:42 schreef methodmich het volgende:
Op dierendag een release. Is er een verband?
Er zitten een paar andere nummers tussen, zo te zien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:47 schreef bigshadow het volgende:
[..]![]()
Eindelijk toch de weg naar de schappen gevonden, is dit dezelfde versie die al maanden rondzwerft op het internet of heeft ze nieuwe nummers opgenomen??
Van de versie die uitgelekt is in maart (geproduceerd door Jon Brion), zijn twee nummers hetzelfde gebleven, nl; Extraordinary Machine en Waltz (grappig feit dat het het eerste en laatste nr van de cd zijn). De rest is allemaal opnieuw opgenomen en geproduceerd door Mike Elizondo. In de lek van maart bevatte het album 11 nummers. De nieuwe versie bevat twaalf nummers waarvan één nummer een andere titel heeft gekregen (Used To Love Him is nu Tymps (The Sick In The Head Song) en er één nummer is bijgekomen, nl Parting Gift.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:47 schreef bigshadow het volgende:
[..]![]()
Eindelijk toch de weg naar de schappen gevonden, is dit dezelfde versie die al maanden rondzwerft op het internet of heeft ze nieuwe nummers opgenomen??
Voor in de kattenbak bedoel jequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:42 schreef methodmich het volgende:
Op dierendag een release. Is er een verband?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |