abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 september 2006 @ 23:50:41 #176
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_41498968
Homies zijn ook erg handig als afleiding tijdens vuurgevechten. Je kan dan omlopen en zelfs iemand van achteren neer meppen.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  maandag 4 september 2006 @ 23:58:56 #177
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41499341
quote:
Op maandag 4 september 2006 23:11 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Heb daar wel me twijvels over.
GRAW, Table tennis en Oblivion werd ook goed verkocht.
Ik heb er geen twijfels over
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 september 2006 @ 23:59:35 #178
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41499364
Zit midden in de gangwars............. oh en MMRasu,....... heb die missie gehaald..... dacht dat je hem niet kon doden die stalker maar het werkt..... hij had alleen 24 kogels in zijn gezicht nodig om te sterven. Dacht na 4 stuks dat hij niet dood kon en dat je de missie zo moest doen, dus met achtervolging.

Zit nu midden in wat gang wars !!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:08:55 #179
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_41499819
quote:
Op maandag 4 september 2006 23:11 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Heb daar wel me twijvels over.
GRAW, Table tennis en Oblivion werd ook goed verkocht.
GRAW en Oblivion zijn topgames, maar SR trekt misschien toch een veel bredere / grotere publiek. Ik twijfel niet aan of de games goed worden verkocht. Maar de eerste 2 games zijn niet makkelijk in te komen of beter gezegd niet laagdrempelig genoeg voor de massa als bijvoorbeeld een GTA achtige game. The next big thing wordt gewoon Gears of War wat een gekte a la Halo los zal maken, dan heeft DR gewoon geen handig release moment tussen twee grote kaskrakers. Verkopen zal DR wel, maar het zal wel last ondervinden van de andere toppers.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:08:56 #180
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41499822
MMRasu

Hehe vet is dat he die gangwars, ik ben inmiddels aan mijn 2e character die ik afwissel met mijn eerste, met mijn eerste character wil ik nu alle activities halen, en met de 2e ga ik weer missies doen
pi_41500662
vanavond had ik van 4 tot 11 de 360 van een vriend geleend, ik ben tot 26% gekomen en ik heb dat grote huis van die rolers oid al...

tis best verslavend
pi_41500828
Ik begin er nu toch wel ziek van te worden dat je telkens die kut-filmpjes weer moet kijken .
X
X
X
pi_41500829
Net demolition derby gedaan, vette shit
pi_41500857
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:38 schreef Frasier het volgende:
Ik begin er nu toch wel ziek van te worden dat je telkens die kut-filmpjes weer moet kijken .
Niets moet alles mag.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:54:32 #185
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41501272
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:38 schreef Frasier het volgende:
?

Filmpjes skippen doe je met Y hoor
pi_41501391
Bij die insurance fraude dingen moet je maar hopen dat er een politie wagen komt, dan heb je hem zo binne
pi_41501697
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:54 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

?

Filmpjes skippen doe je met Y hoor
Echt waar? Voor me gevoel had ik elke knop op de controller al ingedrukt. De Y dus niet .
X
X
X
pi_41501842
MMaRsu, schiet eens op met die invite
Xbox Live: Anormius
  dinsdag 5 september 2006 @ 01:21:41 #189
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41502063
Oh sorry ik ben een beetje de hitman aan het uitgangen, in een prachtig zwart pak met wit overhemd + rode das sta ik op een hoek op mijn target te wachten terwijl ik naar klassieke muziek luister.

Ohh you gotta love this game.
pi_41502110
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 01:21 schreef MMaRsu het volgende:
Oh sorry ik ben een beetje de hitman aan het uitgangen, in een prachtig zwart pak met wit overhemd + rode das sta ik op een hoek op mijn target te wachten terwijl ik naar klassieke muziek luister.

Ohh you gotta love this game.

Hitman is wel irritant btw, dat gezoek
  dinsdag 5 september 2006 @ 01:25:35 #191
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41502197
Moet je ff de guide zoeken op gamespot forum

Staat in welk gebied ze het meest spawnen, dus het is niet zo dat je helemaal niet meer hoeft te zoeken .
pi_41506460
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 01:25 schreef MMaRsu het volgende:
Moet je ff de guide zoeken op gamespot forum

Staat in welk gebied ze het meest spawnen, dus het is niet zo dat je helemaal niet meer hoeft te zoeken .
Ik heb hier meestal nog wel problemen mee, maar net zoals met die chop shop is het best vreemd. Dan is er geen auto te bekennen die je op je HUD aangegeven hebt, maar dan in 1 keer als je "iets" gedaan hebt, dan komen er elke hoek wel 3 tevoorschijn, heeeeeel vreemd, en wil wel weten hoe dit nu precies zit, want er zitten autos bij die zijn haast onmogelijk te vinden.

Ik zit trouwens pas op 36% en heb het spel van dag 1, maar gewoon omdat ik veel rondrij en die activities doe en shit, kep namelijk genoeg respect om alle missies al te kunnen spelen denk ik,hehe. Heb de Vice Kings opgerold, ben nu met de Los Carnales bezig, daarna de rollers.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_41506594
ik heb behoorlijk wat weerstand voor die missie van de vice kings waarbij je filmmateriaal moet krijgen terwijl je in zo'n geel shirt rondrent.
ik ben er nog niet achter wat ik nou met die kegels moet doen, moet ik die omrijden of zo??
pi_41506606
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 08:29 schreef bluebit het volgende:
ik heb behoorlijk wat weerstand voor die missie van de vice kings waarbij je filmmateriaal moet krijgen terwijl je in zo'n geel shirt rondrent.
ik ben er nog niet achter wat ik nou met die kegels moet doen, moet ik die omrijden of zo??
er zit zo'n schans voor, als je daar hard genoeg overheen vliegt val je recht in de kegels, ik geef toe, is niet makkelijk met die politie en pers om je heen, maar het is te doen.
GamerTag
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:05:07 #195
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_41507115
Bij wat moeilijkere missies kan de bazooka uitkomst bieden (kan je ook kegels mee om verblazen). Vond het vooral handig wanneer ik auto's moest achtervolgen om die op te blazen (meestal rijdt een auto zichzelf ff klem en kan je uitstappen).
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:17:16 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41507329
Ik ben gisteren, terwijl ik van plan was vroeg te gaan pitten, zo ongeveer 15 keer gestorven door een the ( Los ) carnales stronghold missie en toen was het 2 uur toen ik het uiteindelijk had gehaald .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_41507396
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:17 schreef jogy het volgende:
Ik ben gisteren, terwijl ik van plan was vroeg te gaan pitten, zo ongeveer 15 keer gestorven door een the ( Los ) carnales stronghold missie en toen was het 2 uur toen ik het uiteindelijk had gehaald .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die missie vond ik juist wel meevallen, de laatste missie van de vice kings
SPOILER
damn die is moeilijk!

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 05-09-2006 13:57:41 ]
GamerTag
pi_41508777
Ik moet alleen nog de laatste 3 Stronghold missies doen inclusief de eindmissie van de Carnales en dan stort ik mij op de overgebleven activities. Voor de meeste missies moet je gewoon zorgen dat je genoeg (goede) wapens hebt en dat je, je homies (wat een kut woord is het toch!) meeneemt. Dan zijn die missies allemaal zo moeilijk niet.

Ik heb op het Internet gelezen dat het spel geen “Free Roam” optie bied na het uitspelen van de game. Je moet dus zorgen dat je saved voordat je aan de laatste missie begint dus het uitspelen op 100% schijnt ook niet mogelijk te zijn. Dit vind ik toch wel een flinke tegenvaller! Een spel als deze MOET juist een free roam optie hebben na het voltooien van alles.
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:50:28 #199
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_41509347
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:28 schreef Scriptkiddie het volgende:
Ik moet alleen nog de laatste 3 Stronghold missies doen inclusief de eindmissie van de Carnales en dan stort ik mij op de overgebleven activities. Voor de meeste missies moet je gewoon zorgen dat je genoeg (goede) wapens hebt en dat je, je homies (wat een kut woord is het toch!) meeneemt. Dan zijn die missies allemaal zo moeilijk niet.

Ik heb op het Internet gelezen dat het spel geen “Free Roam” optie bied na het uitspelen van de game. Je moet dus zorgen dat je saved voordat je aan de laatste missie begint dus het uitspelen op 100% schijnt ook niet mogelijk te zijn. Dit vind ik toch wel een flinke tegenvaller! Een spel als deze MOET juist een free roam optie hebben na het voltooien van alles.
ik heb gelezen dat als je het echte einde hebt gehad dat je dan wel verder kan spelen

dus wat is waar. Ik zie het wel
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:01:35 #200
35662 Heintje
Gears of War.
pi_41509638
Wat moet je doen om wapens in je crib te krijgen. Ik heb daar nou een mes een knuppel en een pistool. Het zou wel leuk zijn als ik daar wat meer wapens op kan pikken.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')