Ik heb er geen twijfels overquote:Op maandag 4 september 2006 23:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb daar wel me twijvels over.
GRAW, Table tennis en Oblivion werd ook goed verkocht.
GRAW en Oblivion zijn topgames, maar SR trekt misschien toch een veel bredere / grotere publiek. Ik twijfel niet aan of de games goed worden verkocht. Maar de eerste 2 games zijn niet makkelijk in te komen of beter gezegd niet laagdrempelig genoeg voor de massa als bijvoorbeeld een GTA achtige game. The next big thing wordt gewoon Gears of War wat een gekte a la Halo los zal maken, dan heeft DR gewoon geen handig release moment tussen twee grote kaskrakers. Verkopen zal DR wel, maar het zal wel last ondervinden van de andere toppers.quote:Op maandag 4 september 2006 23:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb daar wel me twijvels over.
GRAW, Table tennis en Oblivion werd ook goed verkocht.
Niets moet alles mag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:38 schreef Frasier het volgende:
Ik begin er nu toch wel ziek van te worden dat je telkens die kut-filmpjes weer moet kijken.
?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:38 schreef Frasier het volgende:
Ik begin er nu toch wel ziek van te worden dat je telkens die kut-filmpjes weer moet kijken.
Echt waar? Voor me gevoel had ik elke knop op de controller al ingedrukt. De Y dus nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
?
Filmpjes skippen doe je met Y hoor
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:21 schreef MMaRsu het volgende:
Oh sorry ik ben een beetje de hitman aan het uitgangen, in een prachtig zwart pak met wit overhemd + rode das sta ik op een hoek op mijn target te wachten terwijl ik naar klassieke muziek luister.
Ohh you gotta love this game.
Ik heb hier meestal nog wel problemen mee, maar net zoals met die chop shop is het best vreemd. Dan is er geen auto te bekennen die je op je HUD aangegeven hebt, maar dan in 1 keer als je "iets" gedaan hebt, dan komen er elke hoek wel 3 tevoorschijn, heeeeeel vreemd, en wil wel weten hoe dit nu precies zit, want er zitten autos bij die zijn haast onmogelijk te vinden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:25 schreef MMaRsu het volgende:
Moet je ff de guide zoeken op gamespot forum
Staat in welk gebied ze het meest spawnen, dus het is niet zo dat je helemaal niet meer hoeft te zoeken.
er zit zo'n schans voor, als je daar hard genoeg overheen vliegt val je recht in de kegels, ik geef toe, is niet makkelijk met die politie en pers om je heen, maar het is te doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:29 schreef bluebit het volgende:
ik heb behoorlijk wat weerstand voor die missie van de vice kings waarbij je filmmateriaal moet krijgen terwijl je in zo'n geel shirt rondrent.
ik ben er nog niet achter wat ik nou met die kegels moet doen, moet ik die omrijden of zo??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:17 schreef jogy het volgende:
Ik ben gisteren, terwijl ik van plan was vroeg te gaan pitten, zo ongeveer 15 keer gestorven door een the ( Los ) carnales stronghold missie en toen was het 2 uur toen ik het uiteindelijk had gehaald.
Die missie vond ik juist wel meevallen, de laatste missie van de vice kingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn die is moeilijk!
[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 05-09-2006 13:57:41 ]Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
ik heb gelezen dat als je het echte einde hebt gehad dat je dan wel verder kan spelenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:28 schreef Scriptkiddie het volgende:
Ik moet alleen nog de laatste 3 Stronghold missies doen inclusief de eindmissie van de Carnales en dan stort ik mij op de overgebleven activities. Voor de meeste missies moet je gewoon zorgen dat je genoeg (goede) wapens hebt en dat je, je homies (wat een kut woord is het toch!) meeneemt. Dan zijn die missies allemaal zo moeilijk niet.
Ik heb op het Internet gelezen dat het spel geen “Free Roam” optie bied na het uitspelen van de game. Je moet dus zorgen dat je saved voordat je aan de laatste missie begint dus het uitspelen op 100% schijnt ook niet mogelijk te zijn. Dit vind ik toch wel een flinke tegenvaller! Een spel als deze MOET juist een free roam optie hebben na het voltooien van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |