Ze zijn er hard mee bezig, denk binnen nu en 2 weken zeker wel. Ze willen het liefst in 1x zoveel mogelijk bugs oplossen.quote:Op maandag 4 september 2006 18:54 schreef Zijpie het volgende:
voor wanneer staat de patch gepland?
Normale prijs van een nieuwe X360 spel is 60euro en niet 65! 65euro is alleen bij winkels zoals Dixons, Bart Smit etc...quote:Op maandag 4 september 2006 19:29 schreef devv05 het volgende:
Konden ze niet vinden zegt ie toch. En tja, je had 'm natuurlijk ook bij Dixons kunnen kopen. Die 65 euro is de normale prijs (Eplaza/Bart Smit is zelfs nog duurder), alleen MM is gewoon goedkoop.
quote:Op maandag 4 september 2006 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
Oh wacht, jullie konden ze niet vinden. Dat suckt
![]()
![]()
![]()
FRS, Dixons, Intertoys, E-Plaza, Bart Smit hanteren altijd die prijzen. Natuurlijk moet je zelf weten of je het ervoor wilt neerleggen, maar anders moet je ook niet zeuren. Je kunt niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. (tip: bij FRS krijg je 10% korting met ANWB-pas, dan zit je alsnog op 58 euro voor het spel)quote:Op maandag 4 september 2006 19:34 schreef NX het volgende:
[..]
Normale prijs van een nieuwe X360 spel is 60euro en niet 65! 65euro is alleen bij winkels zoals Dixons, Bart Smit etc...
Waarom zou ik 10euro meer betalen en dan ook nog eens de normale versie meekrijgen...
Zels bij een GameShop (niet dat ze SR op voorraad hadden...) hier die beweert de goedkoopste te zijn, kost het spel 62,50 euro! Ik heb ze maar verteld dat het wel erg hypocriet is om met zoiets reclame te maken, cassiere (een man...) keek erg raar op![]()
//EDIT
Nedgame hanteert ook de normale prijzen, toen Prey uitkwam kostte het spel 60euro maar zij verkochten het voor 55euro, een dag later was het spel in de meeste gameshops te koop voor 55euro (behalve BM, MM, DIXONS, etc...)
Je hebt gelijk...quote:Op maandag 4 september 2006 19:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
FRS, Dixons, Intertoys, E-Plaza, Bart Smit hanteren altijd die prijzen. Natuurlijk moet je zelf weten of je het ervoor wilt neerleggen, maar anders moet je ook niet zeuren. Je kunt niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. (tip: bij FRS krijg je 10% korting met ANWB-pas, dan zit je alsnog op 58 euro voor het spel)
Geen extra kleren meer dus.quote:Op maandag 4 september 2006 18:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ze zijn er hard mee bezig, denk binnen nu en 2 weken zeker wel. Ze willen het liefst in 1x zoveel mogelijk bugs oplossen.
De komende maanden zul je zowieso keuzes moeten maken, of je moet er een extra baan bijnemen om alles te kunnen kopen.quote:Op maandag 4 september 2006 20:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het zal me niets verbazen als dit de snelst verkochte Xbox 360 game tot nu is en dit ook tenkoste gaat van DR.
moet je het eerst op je xbox zetten geloof ikquote:Op maandag 4 september 2006 22:00 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Kun je ook je eigen muziek afspelen dan?
Ik zou wel graag onder het genot van een beetje 2pac de stad een beetje ''verkennen''...
Je kan 't ook van je PC streamen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:17 schreef Zijpie het volgende:
[..]
moet je het eerst op je xbox zetten geloof ik
Heb daar wel me twijvels over.quote:Op maandag 4 september 2006 20:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het zal me niets verbazen als dit de snelst verkochte Xbox 360 game tot nu is en dit ook tenkoste gaat van DR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 september 2006 23:29 schreef bluebit het volgende:
de insurance fraud missies zijn allemaal goed te doen, levert ook fijne dingen op :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kep ze ook alle 3 gehaald.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |