Good luckquote:Op maandag 4 september 2006 10:13 schreef Zijpie het volgende:
ga NU naar de MM om een 360 en een SR op te halen.. ik moet hem nu gewoon hebben
quote:Op maandag 4 september 2006 09:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]Ik denk hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op maandag 4 september 2006 03:36 schreef Mister_T het volgende:
Insurance fraud tip voor de mensen die er moeite mee hebbenen toch vind ik dat insuarence fraud raar tellen 1 keer krijg ik idd lots end e andere keer met een ongeveer zelfdce crash maar 3000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Ik heb de xbox in een TV meubel, dat ik hem zo kan uitschuiven. En mijn voeten had ik boven op het TV meubel. En toen gleed een voet zo op dat uitschuifbare laadje/plankje, waardoor het alles begon te bewegen. En dus ook de Xbox. Waarnaar ik een soort zaag hoor. 'Wooeeeeerrrrmmm' en die cd haal ik er uit. En ja zo'n dikke ronde kras over heel de CD.quote:Op maandag 4 september 2006 11:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ja jezus man, hoe krijg je dat nou voor elkaar?.
[..]
Ik denk het
In zo'n geval zou je eigenlijk voor een paar euro een nieuw exemplaar moeten kunnen kopen. Je hebt tenslotte al betaald voor de rechten enzo.quote:Op maandag 4 september 2006 11:30 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb de xbox in een TV meubel, dat ik hem zo kan uitschuiven. En mijn voeten had ik boven op het TV meubel. En toen gleed een voet zo op dat uitschuifbare laadje/plankje, waardoor het alles begon te bewegen. En dus ook de Xbox. Waarnaar ik een soort zaag hoor. 'Wooeeeeerrrrmmm' en die cd haal ik er uit. En ja zo'n dikke ronde kras over heel de CD.
Straks even naar de Media Markt. En zeggen dat ik hem Zaterdag uit de verpakking haalde en die kras er al op zatHet is een vreemd verhaal ja.
Dat leek mij ook, maar gelukkig zijn ze bij de Media Markt niet moeilijk bij de klantenservice in Zwolle. De Klantenservice is een apart hok buiten de Media Markt hier.quote:Op maandag 4 september 2006 11:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
In zo'n geval zou je eigenlijk voor een paar euro een nieuw exemplaar moeten kunnen kopen. Je hebt tenslotte al betaald voor de rechten enzo.
veel plezier danquote:
Het is wel een heel bekend geval, dus weet niet of ze erin gaan trappen, iedereen weet dat je de xbox niet moet bewegen terwijl die aanstaat met spel erin.quote:Op maandag 4 september 2006 11:39 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, maar gelukkig zijn ze bij de Media Markt niet moeilijk bij de klantenservice in Zwolle. De Klantenservice is een apart hok buiten de Media Markt hier.
b drukken en dan 1 van de d-pad toetsen daar is je eten en grafityquote:Op maandag 4 september 2006 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan trouwens helemaal geen liquor of drugs kopen op de 1 of andere manier, als ik bij zo’n liquor store naar binnen ga om wat te kopen, dan krjig ik telkens de melding ‘’you cannot carry anymore items’’, terwijl ik helemaal geen drank of drugs bij me heb.
Iemand een oplossing ? (want ik wil toch wel effe een blunt roken in die discotheek, voordat ik ze allemaal overhoop knal)
Ik kreeg trouwens een telefoontje een hele tijd geleden, over dat ik naar een nightclub toe moest, waar de fuk zit die nightclub, staat nergens aangegeven... ik word gebeld over de auto's die gejat waren en ze iets hadden gevonden of zo...quote:Op maandag 4 september 2006 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan trouwens helemaal geen liquor of drugs kopen op de 1 of andere manier, als ik bij zo’n liquor store naar binnen ga om wat te kopen, dan krjig ik telkens de melding ‘’you cannot carry anymore items’’, terwijl ik helemaal geen drank of drugs bij me heb.
Iemand een oplossing ? (want ik wil toch wel effe een blunt roken in die discotheek, voordat ik ze allemaal overhoop knal)
Dan heb je wss eten bij jequote:Op maandag 4 september 2006 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Die heb je al bij je dus je kan gewoon tags sprayenquote:Op maandag 4 september 2006 11:55 schreef devv05 het volgende:
Hoe/waar krijg/koop je graffity dan?
Dat is dezelfde club, op je map heeft ie een Mayhem Activity teken volgens mij.quote:Op maandag 4 september 2006 11:52 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens een telefoontje een hele tijd geleden, over dat ik naar een nightclub toe moest, waar de fuk zit die nightclub, staat nergens aangegeven... ik word gebeld over de auto's die gejat waren en ze iets hadden gevonden of zo...
Wachten wachten wachtenquote:I am very sorry. This Asian game is out of stock at this moment and we will ship you the parcel when it is back in stock. I kindly ask you for patience.
Jij liever dan ikquote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef Cubewoods het volgende:
Naja voor 33 euro wacht ik wel 2 weekjes :p
quote:Currently Volition has two games in early development, with a third beginning after Hennequet's vacation. All three titles are planned as open world games.
"We have some pretty exciting stuff planned for open world," he said. "No one's going to be able to say it's a clone this time." And he laughs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |