abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41475441
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:13 schreef Zijpie het volgende:
ga NU naar de MM om een 360 en een SR op te halen.. ik moet hem nu gewoon hebben
Good luck
pi_41476312
Wat nou jammer is, is dat mijn Saint's Row disk kapot is. De mensen van gister online weten waarom
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  maandag 4 september 2006 @ 11:08:27 #78
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41476603
Ja jezus man, hoe krijg je dat nou voor elkaar? .
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:28 schreef Fliepke het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_41476650
quote:
Op maandag 4 september 2006 03:36 schreef Mister_T het volgende:
Insurance fraud tip voor de mensen die er moeite mee hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toch vind ik dat insuarence fraud raar tellen 1 keer krijg ik idd lots end e andere keer met een ongeveer zelfdce crash maar 3000
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_41477146
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ja jezus man, hoe krijg je dat nou voor elkaar? .
[..]

Ik denk het
Ik heb de xbox in een TV meubel, dat ik hem zo kan uitschuiven. En mijn voeten had ik boven op het TV meubel. En toen gleed een voet zo op dat uitschuifbare laadje/plankje, waardoor het alles begon te bewegen. En dus ook de Xbox. Waarnaar ik een soort zaag hoor. 'Wooeeeeerrrrmmm' en die cd haal ik er uit. En ja zo'n dikke ronde kras over heel de CD.
Straks even naar de Media Markt. En zeggen dat ik hem Zaterdag uit de verpakking haalde en die kras er al op zat Het is een vreemd verhaal ja.
  maandag 4 september 2006 @ 11:31:41 #81
35662 Heintje
Gears of War.
pi_41477172
Ik had hem besteld. Was ik vrijdag om 11 uur uit. Komt om 13 uur de post hadden ze hem aangetekend verstuurd. En die kwam dus om 17:30. Daarna eten en naar de film.
De rest van het weekend heb ik moeten werken dus heb pas een uurtje kunnen spelen.
Maar als het goed is kan ik de komende dagen een hoop inhalen. Al moet ik ook nog wat slaap inhalen.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  maandag 4 september 2006 @ 11:33:59 #82
35662 Heintje
Gears of War.
pi_41477248
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:30 schreef Ipho het volgende:

[..]

Ik heb de xbox in een TV meubel, dat ik hem zo kan uitschuiven. En mijn voeten had ik boven op het TV meubel. En toen gleed een voet zo op dat uitschuifbare laadje/plankje, waardoor het alles begon te bewegen. En dus ook de Xbox. Waarnaar ik een soort zaag hoor. 'Wooeeeeerrrrmmm' en die cd haal ik er uit. En ja zo'n dikke ronde kras over heel de CD.
Straks even naar de Media Markt. En zeggen dat ik hem Zaterdag uit de verpakking haalde en die kras er al op zat Het is een vreemd verhaal ja.
In zo'n geval zou je eigenlijk voor een paar euro een nieuw exemplaar moeten kunnen kopen. Je hebt tenslotte al betaald voor de rechten enzo.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_41477401
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:33 schreef Heintje het volgende:

[..]

In zo'n geval zou je eigenlijk voor een paar euro een nieuw exemplaar moeten kunnen kopen. Je hebt tenslotte al betaald voor de rechten enzo.
Dat leek mij ook, maar gelukkig zijn ze bij de Media Markt niet moeilijk bij de klantenservice in Zwolle. De Klantenservice is een apart hok buiten de Media Markt hier.
pi_41477488
Zou wel heel netjes zijn als je zo een nieuwe disc krijgt van MM, zal je niet bij veel winkels lukken. Maar ik heb ook goede ervaringen met MM qua afterservice.
pi_41477632
BINNEN !!!!!!!
GamerTag: Zipa
pi_41477663
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:48 schreef Zijpie het volgende:
BINNEN !!!!!!!
veel plezier dan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_41477693
Ik kan trouwens helemaal geen liquor of drugs kopen op de 1 of andere manier, als ik bij zo’n liquor store naar binnen ga om wat te kopen, dan krjig ik telkens de melding ‘’you cannot carry anymore items’’, terwijl ik helemaal geen drank of drugs bij me heb.

Iemand een oplossing ? (want ik wil toch wel effe een blunt roken in die discotheek, voordat ik ze allemaal overhoop knal )
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_41477716
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:39 schreef Ipho het volgende:

[..]

Dat leek mij ook, maar gelukkig zijn ze bij de Media Markt niet moeilijk bij de klantenservice in Zwolle. De Klantenservice is een apart hok buiten de Media Markt hier.
Het is wel een heel bekend geval, dus weet niet of ze erin gaan trappen, iedereen weet dat je de xbox niet moet bewegen terwijl die aanstaat met spel erin.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_41477728
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan trouwens helemaal geen liquor of drugs kopen op de 1 of andere manier, als ik bij zo’n liquor store naar binnen ga om wat te kopen, dan krjig ik telkens de melding ‘’you cannot carry anymore items’’, terwijl ik helemaal geen drank of drugs bij me heb.

Iemand een oplossing ? (want ik wil toch wel effe een blunt roken in die discotheek, voordat ik ze allemaal overhoop knal )
b drukken en dan 1 van de d-pad toetsen daar is je eten en grafity
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_41477754
quote:

Ik kreeg trouwens een telefoontje een hele tijd geleden, over dat ik naar een nightclub toe moest, waar de fuk zit die nightclub, staat nergens aangegeven... ik word gebeld over de auto's die gejat waren en ze iets hadden gevonden of zo...
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_41477848
Hoe/waar krijg/koop je graffity dan?
  maandag 4 september 2006 @ 11:56:35 #92
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41477897
quote:

Dan heb je wss eten bij je .
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:55 schreef devv05 het volgende:
Hoe/waar krijg/koop je graffity dan?
Die heb je al bij je dus je kan gewoon tags sprayen
pi_41477935
Hoe dan?
pi_41477975
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:52 schreef masterdave het volgende:

[..]

Ik kreeg trouwens een telefoontje een hele tijd geleden, over dat ik naar een nightclub toe moest, waar de fuk zit die nightclub, staat nergens aangegeven... ik word gebeld over de auto's die gejat waren en ze iets hadden gevonden of zo...
Dat is dezelfde club, op je map heeft ie een Mayhem Activity teken volgens mij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 4 september 2006 @ 12:06:48 #95
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_41478250
Nou kreeg net een mailtje van Play-Asia "I am very sorry.
quote:
I am very sorry. This Asian game is out of stock at this moment and we will ship you the parcel when it is back in stock. I kindly ask you for patience.
Wachten wachten wachten 18 September krijgen ze hem wss pas weer binnen

Naja voor 33 euro wacht ik wel 2 weekjes :p
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_41478617
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef Cubewoods het volgende:

Naja voor 33 euro wacht ik wel 2 weekjes :p
Jij liever dan ik
pi_41479178
Heb hem ook
  maandag 4 september 2006 @ 13:20:14 #98
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41479950
quote:
Currently Volition has two games in early development, with a third beginning after Hennequet's vacation. All three titles are planned as open world games.

"We have some pretty exciting stuff planned for open world," he said. "No one's going to be able to say it's a clone this time." And he laughs.

pi_41480040
Klinkt cool, maar past beter in het algemene 360 topic
  maandag 4 september 2006 @ 13:25:10 #100
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41480068
Wie zegt dat ze voor de 360 zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')