quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
Die missie vond ik juist wel meevallen, de laatste missie van de vice kingsHehe, hij viel uiteindelijk ook wel mee maar ik ben een beetje een 'Eerst knallen daarna pas kijken of het wel een goed idee is' speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn die is moeilijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 05-09-2006 13:58:08 ]Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Waar zit die disco dan ergensquote:Op maandag 4 september 2006 15:15 schreef LordVan het volgende:
Iemand al in de disco geweest ?
Ze hebben aardige moves op de dansvloer lol
Volgens mij kan je daar wapens vandaan halen als je niks meer hebt, weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:01 schreef Heintje het volgende:
Wat moet je doen om wapens in je crib te krijgen. Ik heb daar nou een mes een knuppel en een pistool. Het zou wel leuk zijn als ik daar wat meer wapens op kan pikken.
Noord-west van de map, geloof in het Rollerz gebied, Mayhem Activity daar is die disco.quote:
en volgensmij ligt het ook nog aan 1 bepaald liedjequote:Op dinsdag 5 september 2006 12:29 schreef devv05 het volgende:
Bij mij is ie een keer vastgelopen toen ik naar audio player ging. Sindsdien doe ik dat maar niet meer
gewoon uitstappen en hem neerschietenquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:56 schreef Jasza het volgende:
Die tyfus stalker bij die missie van aisha is irritant
Viel wel mee, hij vond mijn raketwerper niet zo liefquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:56 schreef Jasza het volgende:
Die tyfus stalker bij die missie van aisha is irritant
De mijne vond 2 magazijnen van mijn pistol niet zo liefquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:34 schreef masterdave het volgende:
[..]
Viel wel mee, hij vond mijn raketwerper niet zo lief![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
Die missie vond ik juist wel meevallen, de laatste missie van de vice kingsDude spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., damn die is moeilijk!welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
IK heb het ook 2x gehad dat die daarop vastliep, maar sindsdien nooit meer eigenlijk...quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb nu ook vastlopers bij sints row en ik heb sterk het vermoeden dat het aan de meegeleverde mediaplayer ligt.
Ja sorry, ik vind het zelf niet echt spoilers gewoon, het is gewoon een missie, who gives a shit wat je moet doen, het is geen film of zo. Maar je hebt gelijk, ik zal er voortaan aan proberen te denkenquote:
Ja ik vind het niet erg, ik heb de game al uitgespeeld. Maar kan me voorstellen dat andere mensen het vervelend vindenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:47 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vind het zelf niet echt spoilers gewoon, het is gewoon een missie, who gives a shit wat je moet doen, het is geen film of zo. Maar je hebt gelijk, ik zal er voortaan aan proberen te denken
18 uur spelen, 26%quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:49 schreef Mister_T het volgende:
Ben ik de enige die alleen maar aant kloten is en activities doet?
Na 7 uur spelen zit ik op 17%
Jij hebt echt wel last van tearing, en niet zo zuinig ook, je weet waarschijnlijk amper wat het is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:09 schreef Jheronimus het volgende:
Bij mij zag ie er blits uit gelijk, ook helemaal geen last van tearing of vastlopers, terwijl hij gisteren toch 6 uur heeft staan blazen. Kan niet wachten tot 9 uur vanavond, dan kan ik weer, moehahaha!
Alleen in de cutscenes zie ik het overduidelijk, maar tijdens spelen valt 't me amper op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:11 schreef masterdave het volgende:
[..]
Jij hebt echt wel last van tearing, en niet zo zuinig ook, je weet waarschijnlijk amper wat het is.
Level 8 lukt voor geen meter, die auto ontploft steedsquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef Jasza het volgende:
Tot welk level gaat die Drugs Activity met de Los Carnales?
Zit level 8 nu![]()
Je zegt het exact goed, cutscenes is heel erg, tijdens spelen is het er, maar niet lastig of irritant en opvallendquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alleen in de cutscenes zie ik het overduidelijk, maar tijdens spelen valt 't me amper op.
en wat dan nog beter is, in een auto stappen langs de politie rijden en dan ervoor uit de auto springen tegen de politieauto aan. er is wat training nodig maar dan heb je wel flinke damage...quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:59 schreef Jasza het volgende:
Bij die insurance fraude dingen moet je maar hopen dat er een politie wagen komt, dan heb je hem zo binne
Whehe, ik sprint gewoon op een busje af en laat me vallen. werkt ook lekker.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:29 schreef CittaR het volgende:
[..]
en wat dan nog beter is, in een auto stappen langs de politie rijden en dan ervoor uit de auto springen tegen de politieauto aan. er is wat training nodig maar dan heb je wel flinke damage...
tip :quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:29 schreef CittaR het volgende:
[..]
en wat dan nog beter is, in een auto stappen langs de politie rijden en dan ervoor uit de auto springen tegen de politieauto aan. er is wat training nodig maar dan heb je wel flinke damage...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, wat is je gamertag? Je staat volgens mij niet in de lijst. Of ik ben scheel.quote:Op maandag 4 september 2006 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ja, stuur mij ff een vriend invite, dan stuur ik je een gang invite. Om deze te accepteren ga je naar het Gangs tab in multiplayer, volgens mij moet je hem daar accepten.
K, stuur je vanaaf wel een request.quote:
waarom?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand SR kopen? in de verpakking dus nog steeds gesealed
Heb je er 2 ofzo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
neh jong, heb gang invite ook accepted dus zit er ook bij nuquote:
Denk dat ik nog altijd het beste zelf kan bepalen wat ik wel of niet zie en ik heb er in alle eerlijkheid totaal geen last van. Maar jij zal ongetwijfeld het beste weten wat ik op mijn beeld ziequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:11 schreef masterdave het volgende:
[..]
Jij hebt echt wel last van tearing, en niet zo zuinig ook, je weet waarschijnlijk amper wat het is.
wat is tearing ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:11 schreef masterdave het volgende:
[..]
Bij snelle bewegingen houdt de Xbox360 graka het niet bij en komen er streepjes in beeldquote:
Dat heb ik ook,....... ! Heerlijke graphs..... vooral de physics engine is indrukwekkend.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:02 schreef Jheronimus het volgende:
De halve wereld is elkaar weer aan het naschreeuwen over een 'probleem', maar uiteindelijk vermaak ik me prima met het spelletje en is het mij nog niet opgevallen, d.w.z. dus dat ik het in ieder geval niet als opvallend/storend heb ervaren.
Eensch.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:02 schreef Jheronimus het volgende:
Als je je cache een beetje netjes houdt schijnt het allemaal wel mee te vallen begreep ik
De halve wereld is elkaar weer aan het naschreeuwen over een 'probleem', maar uiteindelijk vermaak ik me prima met het spelletje en is het mij nog niet opgevallen, d.w.z. dus dat ik het in ieder geval niet als opvallend/storend heb ervaren.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ligt eraan hoe je eruit stapt. als hij nog een beetje beweegt en je dubbeltapt op Y dan speelt hij meestal bij mij verder. Als je er gewoon uitgaat als de wagen stilstaat zet hij de radio uit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:55 schreef Hellrazor het volgende:
hoort de muziek niet verder te spelen als ik uit de auto stap ?
Doet jouw autoradio dat welquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:55 schreef Hellrazor het volgende:
Dit is de slechtste grap waar ik echt om moest lachenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:40 schreef =HellFire= het volgende:
360 uit het raam gooien, krijg je een nieuwe opgestuurd. Resultaat: Cache leeg.
Volgens mij 'A' langingedrukt houden tijdens de startscreens van een game.
Hey, maar hij klopt ook nog.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit is de slechtste grap waar ik echt om moest lachen
Als je eruit springt terwijl hij nog rijdt dan speelt het gewoon verderquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:55 schreef Hellrazor het volgende:
Er zitten wel ramps in het spel, maar niet zo duidelijk in GTA waar je ineens een ramp hebt voor een kanaal ofzo. En wat wil je in winkelcentra doen? Zombies vind je er nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:20 schreef devv05 het volgende:
Nadeel is inderdaad wel dat de stad kleiner is en er minder afwisseling is (geen platteland oid zoals in GTA) en minder te doen (geen ramps, winkelcentra, parkeergarages, etc)
Ook moeten ze in de volgende Saints Row game iets doen aan de verdwijnende auto's en lichamen. Ik wil chaos creeren!! Een hele straat met tientallen in de fik gestoken auto's en vol met lijken. Dat mis ik nog een beetje![]()
Maar verder vind ik de game veel beter en leuker spelen dan GTA, in ieder geval dan de laatste 2 delen. Oh, en vergeet de motoren, fietsen, etc. niet voor Saints Row 2!
Winkelcentrum meer voor de afwisseling en ik wil wel shoppende mensen natuurlijk. Ook het aantal binnenlocaties had beter gekund, zie bijvoorbeeld Oblivion die er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kent.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Er zitten wel ramps in het spel, maar niet zo duidelijk in GTA waar je ineens een ramp hebt voor een kanaal ofzo. En wat wil je in winkelcentra doen? Zombies vind je er niet. Een parkeergarage ben ik wel tegengekomen.
Maar die verdwijnende auto's is echt onacceptabel. Vaak komen er ook geen auto's aan. Lekker als je bezig bent met mayhem of insurerance fraud
En NX kan ook mee gaan spelen, verkocht, voor ik vind een heel mooi prijsje voor de koperquote:
Naar je system menu gaan, daar op memory klikken. Dan bij je HDD op Y drukken, en dan x, x left shoulder, right shoulder x, x. En dan Yes doen.quote:
Zag wel een plaza maar daar kon ik geen winkelcentrum vinden. Maar heb inderdaad nog niet de hele map bekeken. Linksboven is nog een groot deel waar ik niet geweest ben nog.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
tvp meer dan 21 uur gespeeld
@ devv er zit wel een winkelcentrum in he
Ja een plaza, is beetje buiten, zit geloof ik geen dak op. 2 verdiepingenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zag wel een plaza maar daar kon ik geen winkelcentrum vinden. Maar heb inderdaad nog niet de hele map bekeken. Linksboven is nog een groot deel waar ik niet geweest ben nog.
Helaas haperde het spel denet erg bij mijquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:25 schreef Jasza het volgende:
Het spel blijft maar beter worden, inmiddels op 16%, net die missie gehad van die TanyaLeuke missies
40.000 dollarquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:48 schreef Zijpie het volgende:
net een vastloper gehad..![]()
verder zit ik op 16 % en gaat al mn geld op aan auto's tunen.. geweldig !
hoeveel geld hebben jullie?
ik heb nu zo een 5.000 heb ooit een bmw look-a-like gekocht voor 6.000
Kan jij 7 vrienden meenemen van de straat ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef MMaRsu het volgende:
100.510 zit ik op
Vast wel, hij heeft et spel uitgespeeldquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan jij 7 vrienden meenemen van de straat ?
Ik heb een paar dagen fok niet gezienquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vast wel, hij heeft et spel uitgespeeld![]()
Zo is dat,quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef Mister_T het volgende:
$121.653
Maarja ik doe niks aan car tuning aangezien ik me auto toch meteen in de prak rij
Nee de max is 3. 7 homies zijn de 7 unlockable homies.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan jij 7 vrienden meenemen van de straat ?
Die Nelson ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:48 schreef Zijpie het volgende:
ik heb nu zo een 5.000 heb ooit een bmw look-a-like gekocht voor 6.000
euh wat heb je aan die 7 unlockable dan ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee de max is 3. 7 homies zijn de 7 unlockable homies.
Hierrrrrrr is de soundtrack, gesorteerd in radiostation weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:30 schreef -Dries- het volgende:
Weet iemand een lijstje met de nummer in de game gesorteerd op radiostation... Ik hoorde een vet nummer op The Krunch 106.6...
Leuk en aardig maar ik snap dit gehele kioskpunt gedoe niet, kan iemand mij dat even uitleggenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:22 schreef devv05 het volgende:
De eerste nieuwe content (downloadable en gratis verkrijgbaar bij elk kioskpunt) verschijnt vanaf 15 september.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |