quote:Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef Christine het volgende:
Ja. En nu?
wat is vintage?quote:Op zondag 3 september 2006 17:38 schreef nikky het volgende:
Vintage is de mode schijnt.
Dat zijn boeken zonder de letter 'e' erin..quote:
Ik vind het meer iets voor mensen die geen status toekennen omdat het product niet nieuw is.quote:Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef postmortum het volgende:
is dat eigenlijk niet alleen een site voor werkloze paupers die het geld niet hebben om iets nieuws aan te schaffen eigenlijk?![]()
en jij ziet eruit als een gare hond uit een serie die enkel bestaanrecht had , omdat nikki cox erin meespeeldequote:Op zondag 3 september 2006 17:41 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets voor mensen die geen status toekennen omdat het product niet nieuw is.
Ohja en je stinkt
Volgens mij was dat andersom...quote:Op zondag 3 september 2006 17:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
en jij ziet eruit als een gare hond uit een serie die enkel bestaanrecht had , omdat nikki cox erin meespeelde![]()
Ja. En nu?quote:Op zondag 3 september 2006 18:36 schreef ozzyat105 het volgende:
is TS niet gewoon zo'n mannetje dat nog nooit heeft hoeven werken in zijn leven en alles van pappa en mamma krijgt?
quote:Op zondag 3 september 2006 17:34 schreef siepietheman het volgende:
Bevestigd, dus topic mag gesloten worden(denk ik)
quote:
zeg ik werk lekker bij de belastingdienst, dus kan alles kopen van jullie belastingcentjesquote:Op zondag 3 september 2006 18:36 schreef ozzyat105 het volgende:
is TS niet gewoon zo'n mannetje dat nog nooit heeft hoeven werken in zijn leven en alles van pappa en mamma krijgt?
Mensen die werkzaam bij de belastingdienst werken horen geen werklozen, laat staan werkenden af te kraken :d:D;D:D:d:Dquote:Op zondag 3 september 2006 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ik werk lekker bij de belastingdienst, dus kan alles kopen van jullie belastingcentjes![]()
Werkende mensen bij de belastingdienst?quote:Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Mensen die werkzaam bij de belastingdienst werken horen geen werklozen, laat staan werkenden af te kraken :d:D;D:D:d:D
oh ik krijg nog geld van jequote:Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Mensen die werkzaam bij de belastingdienst werken horen geen werklozen, laat staan werkenden af te kraken :d:D;D:D:d:D
oh en van jou krijg ik ook nog geldquote:Op zondag 3 september 2006 19:09 schreef Scorpie het volgende:
Is de TS niet gewoon een studentikoze huilie die de waarde van geld niet snapt en nog steeds van zn pappie en mammie`s inkomen zichzelf dikvreet?
Bij de belastingdienst werken geen mensen, maar geldwolvenquote:Op zondag 3 september 2006 19:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Werkende mensen bij de belastingdienst?Die weten niet wat werken is
quote:Op zondag 3 september 2006 19:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Bij de belastingdienst werken geen mensen, maar geldwolven![]()
belastingvrijquote:Op zondag 3 september 2006 19:06 schreef _The_General_ het volgende:
Ik verdien er iedere maand minimaal 200 euro mee dus ik vind marktplaats wel fijn
Waarom kom je er dan op?quote:Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef postmortum het volgende:
is dat eigenlijk niet alleen een site voor werkloze paupers die het geld niet hebben om iets nieuws aan te schaffen eigenlijk?![]()
had ervan gehoord ja, dat ze daar kansloze jongeren die geen uitzicht hadden op een baan aannamenquote:Op zondag 3 september 2006 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ik werk lekker bij de belastingdienst, dus kan alles kopen van jullie belastingcentjes![]()
Nee site voor mensen die niet snobistisch zijn en weten dat er vroeger enkele producten gemaakt werden die kwalitatief beter waren (ik zit vooral vaak in audio/video).quote:Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef postmortum het volgende:
Heb je iets nieuws gekocht en voel je je nu stoer? Sukkelquote:Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef postmortum het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |