quote:Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef Christine het volgende:
Ja. En nu?
wat is vintage?quote:Op zondag 3 september 2006 17:38 schreef nikky het volgende:
Vintage is de mode schijnt.
Dat zijn boeken zonder de letter 'e' erin..quote:
Ik vind het meer iets voor mensen die geen status toekennen omdat het product niet nieuw is.quote:Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef postmortum het volgende:
is dat eigenlijk niet alleen een site voor werkloze paupers die het geld niet hebben om iets nieuws aan te schaffen eigenlijk?![]()
en jij ziet eruit als een gare hond uit een serie die enkel bestaanrecht had , omdat nikki cox erin meespeeldequote:Op zondag 3 september 2006 17:41 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets voor mensen die geen status toekennen omdat het product niet nieuw is.
Ohja en je stinkt
Volgens mij was dat andersom...quote:Op zondag 3 september 2006 17:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
en jij ziet eruit als een gare hond uit een serie die enkel bestaanrecht had , omdat nikki cox erin meespeelde![]()
Ja. En nu?quote:Op zondag 3 september 2006 18:36 schreef ozzyat105 het volgende:
is TS niet gewoon zo'n mannetje dat nog nooit heeft hoeven werken in zijn leven en alles van pappa en mamma krijgt?
quote:Op zondag 3 september 2006 17:34 schreef siepietheman het volgende:
Bevestigd, dus topic mag gesloten worden(denk ik)
quote:
zeg ik werk lekker bij de belastingdienst, dus kan alles kopen van jullie belastingcentjesquote:Op zondag 3 september 2006 18:36 schreef ozzyat105 het volgende:
is TS niet gewoon zo'n mannetje dat nog nooit heeft hoeven werken in zijn leven en alles van pappa en mamma krijgt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |