Je moeder in een badpak, da' pas eng!!quote:Op zondag 3 september 2006 17:11 schreef veldmuis het volgende:
n dus glad is en dat je dan halverwege de bocht merkt dat je de bocht nog aan het maken bent maar dat je stuur niet meer vaneigens terugdraait, da's eng!Daar klaag ik graag ff over.
Is het echt een klacht of vind je het stiekem toch wel kicken?quote:Op zondag 3 september 2006 17:11 schreef veldmuis het volgende:
n dus glad is en dat je dan halverwege de bocht merkt dat je de bocht nog aan het maken bent maar dat je stuur niet meer vaneigens terugdraait, da's eng!
Daar klaag ik graag ff over.
Is niet echt slim om in een bocht te remmen, je kan beter wat gas bijgeven en dan driftend de bocht door gaan.quote:Op zondag 3 september 2006 17:46 schreef veldmuis het volgende:
Ja ik ging ook gewoon tyfushard op de rem stampen en zelf ff sturen en toen ging het weer goed ja
Ik vind het klote, ik heb liever een beetje controle over het voertuig.quote:Op zondag 3 september 2006 17:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is het echt een klacht of vind je het stiekem toch wel kicken?![]()
Bijgeven? Ik heb geen achterwielaandrijving dus het lijkt me hendig rot!quote:Op zondag 3 september 2006 17:58 schreef IronMikey het volgende:
[..]
Is niet echt slim om in een bocht te remmen, je kan beter wat gas bijgeven en dan driftend de bocht door gaan.
Ohja, even een achterwielaangedreven auto kopen voor die ene keer per maand dat het stuur rot doet in de bochten! Brb!quote:Op zondag 3 september 2006 19:04 schreef MrSASO het volgende:
Ah onderstuur, koop een achterwielaangedreven auto.
Heb je er niet zo snel last van, voorwielen zijn om te sturen niet voor de aandrijving.
En het rijplezier wat je hebt met een achterwielaangedreven auto.quote:Op zondag 3 september 2006 19:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ohja, even een achterwielaangedreven auto kopen voor die ene keer per maand dat het stuur rot doet in de bochten! Brb!
In de binnenstad, in de 30km-zones? Of doel je op die saaie lange stukken rechte snelweg?quote:Op zondag 3 september 2006 19:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En het rijplezier wat je hebt met een achterwiel aangedreven auto.
Nee ik heb het over die klaverbladen natuurlijk en rotondes.quote:Op zondag 3 september 2006 19:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In de binnenstad, in de 30km-zones? Of doel je op die saaie lange stukken rechte snelweg?
Rotondes? Die beginnen niet voor niets met rot; (check die grap danquote:Op zondag 3 september 2006 19:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nee ik heb het over die klaverbladen natuurlijk en rotondes.![]()
Jammer, het verlaten van een rotonde met een achterwielaangedreven is altijd best leuk.quote:Op zondag 3 september 2006 19:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Rotondes? Die beginnen niet voor niets met rot; (check die grap dan,
,
) altijd traag rijden daar omdat het rete druk is!
!
Dan trek je eventjes aan je handrem.quote:Op zondag 3 september 2006 18:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bijgeven? Ik heb geen achterwielaandrijving dus het lijkt me hendig rot!
Als het al mis dreigt/drijgt(?) te gaan, is het het beste om alles behalve het stuur los te laten. M.a.w. geen gas bij, niet remmen maar alleen proberen corrigerend te sturen.quote:Op zondag 3 september 2006 18:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bijgeven? Ik heb geen achterwielaandrijving dus het lijkt me hendig rot!
Ik heb niet eens remmen op m'n fiets, maar daar lijkt alles loslaten me ook wel handig.quote:Op zondag 3 september 2006 20:26 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als het al mis dreigt/drijgt te gaan, is het het beste om alles behalve het stuur los te laten. M.a.w. geen gas bij, niet remmen maar alleen proberen corrigerend te sturen.
Maar dat is je vrij goed gelukt blijkt maar weer, anders zat je niet hier.....![]()
Hij bedoelde de haarspeldbochten in het Limburgs heuvellandschapquote:Op zondag 3 september 2006 19:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In de binnenstad, in de 30km-zones? Of doel je op die saaie lange stukken rechte snelweg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |