Tuurlijk, jij welquote:Op zondag 3 september 2006 16:38 schreef Kindervriend het volgende:
Zó lomp!
Ik zeg altijd gewoon 'kutvent' of 'kutwijf'. 't Is maar net welke van de twee ik aanspreek.![]()
Goed puntquote:Op zondag 3 september 2006 16:39 schreef Allure_ het volgende:
.
En hoe noemen ze jou dan? Met aidsgeboren hoerenzoon?quote:Op zondag 3 september 2006 16:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ik noem mijn moeder altijd hoer en mijn vader pooier.
Nou ja, als ze dat gewend zijn. Ik ken genoeg mensen die altijd 'U' zeggen tegen hun ouders.quote:Op zondag 3 september 2006 16:38 schreef Kindervriend het volgende:
Zó lomp!
Ik zeg altijd gewoon 'kutvent' of 'kutwijf'. 't Is maar net welke van de twee ik aanspreek.![]()
Same here, alleen mij pa de hoerenloperquote:Op zondag 3 september 2006 16:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ik noem mijn moeder altijd hoer en mijn vader pooier.
Aan je wat?????quote:Op zondag 3 september 2006 16:41 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Twijfelen aan mijn stoerheid.
quote:Op zondag 3 september 2006 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ook!![]()
Ik had je al qequote hihi.
Ik hoop dat ze jou in het gesticht flikkerenquote:Op zondag 3 september 2006 16:53 schreef Xenwolfie het volgende:
IK NOEM MIJN MOEDER KANKERHOER EN MIJN VADER KANKERMONGOOL
Waarom praat jij tegen je ouders? Ik praat alleen tegen mijn vader als ik geld nodig heb en tegen mijn moeder als ik crack nodig heb.quote:Op zondag 3 september 2006 16:53 schreef Xenwolfie het volgende:
KANKER HEY, WAT 'N BAK!quote:Op zondag 3 september 2006 16:53 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 3 september 2006 16:53 schreef Xenwolfie het volgende:
Dat ben ik ook, mijn ouders hebben mij vlak na mijn geboorte te vondeling gelegd en ik ben opgevoed door twee nonnetjes die mij toevallig vonden, waar ik Onze Lieve Heer nog steeds erg dankbaar voor ben.quote:Op zondag 3 september 2006 17:05 schreef SHE het volgende:
heel naar vind ik dat; alsof je slechts vaag bekend met elkaar bent.
quote:Op zondag 3 september 2006 17:05 schreef Evertjan het volgende:
meneer en mevrouw Janssen zeg ikaltijd. Want ik geloof niet dat ik hun kind ben
dan is het wel op zijn plaats natuurlijk. sowieso moet je U zeggen tegen vrouwen die in den Here zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 17:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, mijn ouders hebben mij vlak na mijn geboorte te vondeling gelegd en ik ben opgevoed door twee nonnetjes die mij toevallig vonden, waar ik Onze Lieve Heer nog steeds erg dankbaar voor ben.
Wees blij.quote:Op zondag 3 september 2006 16:38 schreef Kindervriend het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2006 16:53 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik sprak als kind al m'n kennissen van ouders aan met oom of tante en u. Alleen buren waren buurvrouw a en buurman b en werden verder ook met u aangesproken. Opa's en Oma's moeten ook gewoon met uquote:Op zondag 3 september 2006 17:29 schreef dady het volgende:
Je hebt ook nog verschillende culturen, bijvoorbeeld als iemand jouw oom of tante noemt, ook al ben je geen familie, wordt er tegen je opgekeken en heb je veel invloed op deze persoon het is dan ook logisch dat je deze met u worden aangesproken. Overigens spreek ik niemand met u aan, maar het gevoel kan ik zeker plaatsen.
Juist omdat je een "product" van je ouders bent, ben je geen gelijke aan hen. Als zij geen zin in jou hadden gehad had je niet eens bestaan. Zij zijn degene die over jouw bestaan hebben besloten, en daarom zijn zij geen gelijke aan je.quote:Op zondag 3 september 2006 17:15 schreef SHE het volgende:
Je bent een product van beiden...waarom zou je in vredesnaam niet gelijk zijn?
Ik zal het niet in mijn hoofd halen om "je" en "jij" te zeggen, evenals het (in mijn ogen) onbeleefde mama. Moeder en U, omdat een moeder dat verdiend (of een vader dat verdiend is in mijn ogen de vraag, maar goed).quote:Ik vind het een misplaatst soort machtsvertoon als op zo'n achterhaalde manier respect afgedwongen moet worden.
Ik mag hopen dat mijn kinderen mij respecteren om wie ik ben en het feit dat ik ze geworpen heb. Die U mogen ze bewaren voor onbekenden, zoals het hoort bij een beleefdheidsvorm.
Die mensen heb je reet geveegd; en die noem je U ?
Mijn ooms en tantes spreek ik ook aan met 'je', 'jij' en hun voornaam.quote:Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik sprak als kind al m'n kennissen van ouders aan met oom of tante en u. Alleen buren waren buurvrouw a en buurman b en werden verder ook met u aangesproken. Opa's en Oma's moeten ook gewoon met u![]()
maar je ouders dat vind ik onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |