Tuurlijk, jij welquote:Op zondag 3 september 2006 16:38 schreef Kindervriend het volgende:
Zó lomp!
Ik zeg altijd gewoon 'kutvent' of 'kutwijf'. 't Is maar net welke van de twee ik aanspreek.![]()
Goed puntquote:Op zondag 3 september 2006 16:39 schreef Allure_ het volgende:
.
En hoe noemen ze jou dan? Met aidsgeboren hoerenzoon?quote:Op zondag 3 september 2006 16:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ik noem mijn moeder altijd hoer en mijn vader pooier.
Nou ja, als ze dat gewend zijn. Ik ken genoeg mensen die altijd 'U' zeggen tegen hun ouders.quote:Op zondag 3 september 2006 16:38 schreef Kindervriend het volgende:
Zó lomp!
Ik zeg altijd gewoon 'kutvent' of 'kutwijf'. 't Is maar net welke van de twee ik aanspreek.![]()
Same here, alleen mij pa de hoerenloperquote:Op zondag 3 september 2006 16:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ik noem mijn moeder altijd hoer en mijn vader pooier.
Aan je wat?????quote:Op zondag 3 september 2006 16:41 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Twijfelen aan mijn stoerheid.
quote:Op zondag 3 september 2006 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ook!![]()
Ik had je al qequote hihi.
Ik hoop dat ze jou in het gesticht flikkerenquote:Op zondag 3 september 2006 16:53 schreef Xenwolfie het volgende:
IK NOEM MIJN MOEDER KANKERHOER EN MIJN VADER KANKERMONGOOL
Waarom praat jij tegen je ouders? Ik praat alleen tegen mijn vader als ik geld nodig heb en tegen mijn moeder als ik crack nodig heb.quote:Op zondag 3 september 2006 16:53 schreef Xenwolfie het volgende:
KANKER HEY, WAT 'N BAK!quote:Op zondag 3 september 2006 16:53 schreef Xenwolfie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |