Tja, die dingen zijn gewoon niet te verkopen. Of je spreekt thuis af en hij wordt gejat. Of je spreekt ergens anders af en iedereen denkt dat ie gejat isquote:Op zondag 3 september 2006 17:47 schreef Geqxon het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3D%26df%3D1%26fta%3D
[..]
Ik ben gewaarschuwd dat hij gestolen is?
Je bent ook een kankermongool als je een 180cc runner koopt met motorrijbewijsquote:Op zondag 3 september 2006 17:50 schreef Geqxon het volgende:
Dat is wel het kutte van een Runner / DNA 180. Als je die ergens in Utrecht neer zet word hij 100% zeker gestolen. En dan meestal om het blok
Vandaar dat ik het bromfietskenteken zo tof vindBloknummer registratie
Ik heb mijn band ook laten plakken. 5 euro, velg + bandis thuis opgehaald en de volgende morgen weer thuis afgeleverd.quote:Op zondag 3 september 2006 19:17 schreef no1uknow het volgende:
Hallo!
Vielleicht komt FS vanavond of morgenavond ff helpen met me band fixen!
Nee, mijn achterband, vorige week zaterdag had ik die lek gereden..quote:Op zondag 3 september 2006 20:11 schreef Geqxon het volgende:
Mmm, voorvelg zeker?
Bij mij ook,quote:Op zondag 3 september 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
Alhoewel:
-Boutjes los
-Wiel wat richting het blok
-Ketting eraf
-Remkabel eraf
-Iemand de puch op laten tillen
-Wiel eruit laten vallen
-Op een bierkratje zetten.
Mja, alsnog al snel een kwartier tot een half uur werk
Ik kom wel en donequote:Op zondag 3 september 2006 20:51 schreef no1uknow het volgende:
Kan IEDEREEN die naar de meeting komt het nou ff zeggen?!
BVD!
Bazzie, kan jij deze oproep ook ff in de TT zetten? beetje bovenaan svp.
Enige kutte bij een Puch is dat je een vriend nodig hebt om de achterkant aan het rekje op te tillen.quote:Op zondag 3 september 2006 20:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Bij mij ook,
-boutjes los
-ketting eraf
-as eruit slaan
-wiel naar achter
-schijfrem demonteren
-wiel eruit halen
5 minuten werk bij mij.![]()
Picc4s pleasequote:Op zondag 3 september 2006 21:09 schreef Geqxon het volgende:
-Chrome velgen
-Zwarte spaken
-Zwarte remnaven
-Zwarte onderpoten
-Chrome bovenpoten
Cheil of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |