Ik vond het niet zo gepast om iemands topic te "stelen", dus vandaar deze topic gemaakt als antwoord, voor iemand uit dit topic :
Vriend overleden, doodgaan is klote.quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:48 schreef lugum het volgende:Mijn zus is een paar maanden op 36 jarige leeftijd overleden
![]()
zeker niet altijd eerlijk
Maar sterkte ,ook aan de nabestaanden
quote:
Op zondag 3 september 2006 10:06 schreef Walrik het volgende:
wat verschrikkelijk, lugum. als ik zo nieuwsgierig mag zijn, waaraan is zij overleden? IIG sterkte
Dat weten we niet .Het was vorig jaar december, toen we al een tijdje niks meer van haar hadden gehoord (dat gebeurde wel vaker, maar toen vonden we het opeens wel erg lang gaan duren,zeker ook omdat haar dochtertje (is nu 4),,achteraf gelukkig, bij ons was.)
Toen ik van mijn ouders hoorde dat het al 3 weken geleden was dat ze het laatst wat van haar hadden gehoord(en mijn andere zus zelfs nog een brief had gestuurd en geen antwoord had gekregen), kreeg ik een naar gevoel en toen is mijn vader die zondag erop wezen kijken en vond daar voor 3 weken post in de brievenbus, en heeft daarop toen de politie gebeld en die hebben haar dood in bed gevonden.
Eerst kregen we te horen dat we haar niet meer mochten zien en toen later weer wel (omdat ze daar al zo lang gelegen had) en ook dat er geen sectie meer kon worden verricht en later weer wel. maar toen hadden mij ouders iets van laat maar. maar ze is een natuurlijke dood gestorven.
Misschien heb ik haar wel voor het laatst gesproken, het laatste wat ze tegen me had gezegd was dat ze erge spierpijn had en dat ze vroeg naar bed ging die avond. Achteraf hoorden we ook dat ze die laatste dagen liters frisdrank had gedronken. (misschien is dat wel een oorzaak geweest)
Ze is ook nooit over het overlijden van haar zoontje heen gekomen, daar heeft ze ook altijd veel verdriet van gehad.
Ik had niet zo'n close contact met haar, maar ik wou het wel hebben en toen zij internet had, probeerde ik ook meer contact te maken, maar toen kwam daar dus zo'n abrupt einde aan.
zij heeft altijd voor me klaargestaan terwijl dat andersom niet altijd zo is geweest.
Maar het allerergste blijft het voor mijn nichtje die haar moeder en broertje al zo jong heeft verloren.
[ Bericht 5% gewijzigd door lugum op 03-09-2006 15:44:50 ]