O, dan ben je frigide. Moet je gewoon bij mannen uit de buurt blijven.quote:Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef Zonnetje2102 het volgende:
En ik wil juist geen sex anders had ik niet dit topic hoeven openen om te klagen.
Frigidequote:Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Nou ja om even die dingen uit de wereld te helpen..
Ik draag meestal gewoon normale truitjes en soms zelfs met een vestje erover..
Op een dancefeest ben ik nog nooit geweest.
En Breezers lust ik niet eens.
En ik wil juist geen sex anders had ik niet dit topic hoeven openen om te klagen.
quote:Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Ga je mee uiteten, heb honger?!quote:Op zondag 3 september 2006 15:16 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Waarom willen mannen nou alleen maar zoenen of sex??
Ik zeg niet dat alle mannen zo zijn maar volgens mij alle mannen die ik tegenkom wel![]()
Misschien hebben die wel hetzelfde probleem als TS.quote:Op zondag 3 september 2006 18:49 schreef Rhanna het volgende:
Wel erg als dit je ergste problemen zijn... Denk eens aan die zielige kindertjes in Afrika
ja, daar willen ze ook alleen sex en krijgen ze er nog aids bij ook!!quote:Op zondag 3 september 2006 18:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Misschien hebben die wel hetzelfde probleem als TS.
Die willen ook sexquote:Op zondag 3 september 2006 15:29 schreef nozem het volgende:
lieve mannen die gewoon graag een relatie willen.
Waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk over zoenen of sex. Wat wil je dan. Praten? Klagen over je werk of je ex?quote:Op zondag 3 september 2006 15:16 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Waarom willen mannen nou alleen maar zoenen of sex??
Ik zeg niet dat alle mannen zo zijn maar volgens mij alle mannen die ik tegenkom wel![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 15:17 schreef Nouk het volgende:
Ze willen met jou gewoon alleen maar zoenen of sex, dat is wat anders.
Heheh. Subtiel.quote:Op zondag 3 september 2006 15:22 schreef FuifDuif het volgende:
Suggesties:
...
[afbeelding]
Hier worden subtiel je borsten geaccentueerd, waardoor de aandacht van de man er naar uitgaat en hij impliciet dus het signaal krijgt dat je uit bent op seksuele sferen.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |