Alle mannen zijn zo. Alle.quote:Op zondag 3 september 2006 15:17 schreef joachim87 het volgende:
Niet alle mannen zijn zo als je dat denkt...
Je komt de verkeerde tegen, je zit in de verkeerde kroegjes
Pleur op.quote:Op zondag 3 september 2006 15:17 schreef joachim87 het volgende:
Alle mannen die jij tegen komt zijn zo!quote:Op zondag 3 september 2006 15:20 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Nee ik zeg niet dat alle mannen zo zijn
*je komt in de kroegquote:Op zondag 3 september 2006 15:17 schreef joachim87 het volgende:
Pleur jij maar opquote:Op zondag 3 september 2006 15:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Pleur op.
Mannen die zeggen dat dat niet zo is liegen gewoon.
Boren?quote:Op zondag 3 september 2006 15:23 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Pleur jij maar op
Dat het bij jou alleen om boren gaat kan ik niks aan doen![]()
Daar is een woord voor:quote:Op zondag 3 september 2006 15:24 schreef slaapkamermug het volgende:
Je ziet er gewoon uit als een vrouw die ieder weekend losgaat en het maar doet met iedereen. Dat is gewoon niet zo aantrekkelijk voor een zelfrespecterende man.
Ja daar gaat dit topic over, maar dat snap jij dan weer nietquote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Boren?
Dat zegt ook al meteen weer genoeg over jou. Eerst voordoen als het heilige mannetje en dan met 'boren' komen
bestaat dat dan..... een zelfrespecterende ventquote:Op zondag 3 september 2006 15:24 schreef slaapkamermug het volgende:
Je ziet er gewoon uit als een vrouw die ieder weekend losgaat en het maar doet met iedereen. Dat is gewoon niet zo aantrekkelijk voor een zelfrespecterende man.
Ah kijk, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op zondag 3 september 2006 15:26 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Ja daar gaat dit topic over, maar dat snap jij dan weer niet![]()
Porren moet je tegenwoordig zeggen. Dat heb ik onlangs geleerdquote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Boren?
Dat zegt ook al meteen weer genoeg over jou. Eerst voordoen als het heilige mannetje en dan met 'boren' komen
quote:Op zondag 3 september 2006 15:33 schreef Kindervriend het volgende:
Post eens foto's van je blote tetten!
Zelfrespecterend heeft niks met lelijk of mooi te maken, maar met hoe je je gedraagt. Vrouwen die veel aan onenightstands doen zijn gewoon geen goed relatiemateriaal. Het voelt dan alsof je een afgelikte boterham als vriendin hebt. Daarom wil niemand een cheap kroegsletje als vriendin, dit is dus ook gelijk het antwoord op topicstarter haar vraag.quote:Op zondag 3 september 2006 15:27 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
bestaat dat dan..... een zelfrespecterende vent
(als ie zo'n type niet moet dan gaat ie toch gewoon weg >>> als ik denk van wat een lelijkerd dan ren ik ook hard weg ...)
Zadelsnuffelaarquote:Op zondag 3 september 2006 15:33 schreef Kindervriend het volgende:
Natuurlijk bestaan die nog. Maar waarschijnlijk kom jij ze gewoon niet tegenquote:Op zondag 3 september 2006 15:27 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
bestaat dat dan..... een zelfrespecterende vent
(als ie zo'n type niet moet dan gaat ie toch gewoon weg >>> als ik denk van wat een lelijkerd dan ren ik ook hard weg ...)
quote:Op zondag 3 september 2006 15:33 schreef Kindervriend het volgende:
jawel hoorquote:Op zondag 3 september 2006 15:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaan die nog. Maar waarschijnlijk kom jij ze gewoon niet tegen.
Nee man, ze loopt express naast dat meisje zodat alle aandacht van de mannen na haar toe word getrokken . Flauw hoor meidquote:Op zondag 3 september 2006 15:22 schreef FuifDuif het volgende:
[afbeelding]
Zelfde verhaal met je blote schouder, maar op deze foto nog belangrijker: de manier waarop je de fles vastpakt. Als ik zeg dat die fles een fallussymbool is, zegt dat waarschijnlijk al genoeg.
Dat is waar, maar dat is best een sneu standpunt. Ik bedoel, uiteindelijk is het ook maar een handeling. Het is, voor die mannen althans, niet meer dan het steken van je penis in de kut van een vrouw. Klaar en volgende maar.quote:Op zondag 3 september 2006 15:43 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
jawel hoorik heb al langer dan vier jaar 'n relatie!!! Dus ik heb mijn prins denk ik wel gevonden
![]()
maar ik mag toch best eens wat van mij laten horenlife is not all about sex...
En sommige kerels denken echt dat dat HET is.
ik heb medelij met jou vriendinnenquote:Op zondag 3 september 2006 15:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat is best een sneu standpunt. Ik bedoel, uiteindelijk is het ook maar een handeling. Het is, voor die mannen althans, niet meer dan het steken van je penis in de kut van een vrouw. Klaar en volgende maar.
Je moet ze dat duidelijk maken vanaf het moment dat ze kunnen lopen inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2006 15:46 schreef Roellio het volgende:
Toch knap hè. Dat een vrouw er 21 jaar van haar leven voor nodig heeft om tot de conclusie te komen dat mannen alleen aan sex denken.
quote:Op zondag 3 september 2006 15:22 schreef FuifDuif het volgende:
Suggesties:
[afbeelding]
Hier is je schouder ontbloot. Als je nu eens een shirt aantrekt dat beide schouders nu eens goed bedekt en daarnaast weinig inkijk? Misschien helpt dat.
[afbeelding]
Hier worden subtiel je borsten geaccentueerd, waardoor de aandacht van de man er naar uitgaat en hij impliciet dus het signaal krijgt dat je uit bent op seksuele sferen.
[afbeelding]
Zelfde verhaal met je blote schouder, maar op deze foto nog belangrijker: de manier waarop je de fles vastpakt. Als ik zeg dat die fles een fallussymbool is, zegt dat waarschijnlijk al genoeg.
Goed advies inderdaad als je geen last wilt hebben van hitsige ventjes. Moet je als vrouw zijnde wel naar een doorsnee gaybar gaan niet naar een of andere ganbangleernichtentent maar daar kom je als vrouw zijnde sowieso niet binnen.quote:
Het is de gedachte die erachter zit. Mannen weten dat ze het aantrekt om meer huid te laten zien --> dus makkelijk.quote:Op zondag 3 september 2006 15:59 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Goed advies inderdaad als je geen last wilt hebben van hitsige ventjes. Moet je als vrouw zijnde wel naar een doorsnee gaybar gaan niet naar een of andere ganbangleernichtentent maar daar kom je als vrouw zijnde sowieso niet binnen.
Dat shirtje met dat vestje over die tietjes vind ik al helemaal niet sexy benadrukt eigenlijk dat ze haass geen tieten heeft is dat sexy dan?
Het benadrukt dat er tieten zitten. Voor ons is dat al zatquote:Op zondag 3 september 2006 15:59 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Goed advies inderdaad als je geen last wilt hebben van hitsige ventjes. Moet je als vrouw zijnde wel naar een doorsnee gaybar gaan niet naar een of andere ganbangleernichtentent maar daar kom je als vrouw zijnde sowieso niet binnen.
Dat shirtje met dat vestje over die tietjes vind ik al helemaal niet sexy benadrukt eigenlijk dat ze haast geen tieten heeft is dat sexy dan?
Ervan uitgaande dat de kennis dat mannen over het algemeen alleen aan sex denken tot de meeste vrouwen behoort; waarom dan nog verder uitdagen? Je kleedt je echt niet zo omdat je er mooi uit wilt zien voor jezelf, maar voor anderen.quote:Op zondag 3 september 2006 16:25 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Nee FuifDuif, het ligt aan de mannen punt uit.
Dus zegt zij er natúúrlijk gelijk mee 'neuk me kerels'quote:Op zondag 3 september 2006 16:30 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat de kennis dat mannen over het algemeen alleen aan sex denken tot de meeste vrouwen behoort; waarom dan nog verder uitdagen? Je kleedt je echt niet zo omdat je er mooi uit wilt zien voor jezelf, maar voor anderen.
FuifDuif vriendinnenquote:Op zondag 3 september 2006 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik heb medelij met jou vriendinnen
quote:Op zondag 3 september 2006 15:22 schreef SnowDoggg het volgende:
Ik ben echt niet zo![]()
*Fotoboek checkt*aha
Neukuh???
![]()
jij bent zo lelijk dat je uberhaupt geen foto's post in je fotoboekquote:Op zondag 3 september 2006 16:39 schreef JeroenPauw het volgende:
wie wilt dat gedrocht nou neuken?
Gegeven die kennis natuurlijk wel, ja. Echter lijken een hoop vrouwen ontzettend naief te zijnquote:Op zondag 3 september 2006 16:34 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Dus zegt zij er natúúrlijk gelijk mee 'neuk me kerels'![]()
PWNDquote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef Koenholio het volgende:
Dan moet je ook niet achter zo'n ruitje gaan staan.![]()
Ik denk dat ze dondersgoed weten wat ze er mee uitlokken, alleen is het hun eer te na om het toe te geven.quote:Op zondag 3 september 2006 16:46 schreef JeRa het volgende:
[..]
Gegeven die kennis natuurlijk wel, ja. Echter lijken een hoop vrouwen ontzettend naief te zijn
O, dan ben je frigide. Moet je gewoon bij mannen uit de buurt blijven.quote:Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef Zonnetje2102 het volgende:
En ik wil juist geen sex anders had ik niet dit topic hoeven openen om te klagen.
Frigidequote:Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Nou ja om even die dingen uit de wereld te helpen..
Ik draag meestal gewoon normale truitjes en soms zelfs met een vestje erover..
Op een dancefeest ben ik nog nooit geweest.
En Breezers lust ik niet eens.
En ik wil juist geen sex anders had ik niet dit topic hoeven openen om te klagen.
quote:Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Ga je mee uiteten, heb honger?!quote:Op zondag 3 september 2006 15:16 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Waarom willen mannen nou alleen maar zoenen of sex??
Ik zeg niet dat alle mannen zo zijn maar volgens mij alle mannen die ik tegenkom wel![]()
Misschien hebben die wel hetzelfde probleem als TS.quote:Op zondag 3 september 2006 18:49 schreef Rhanna het volgende:
Wel erg als dit je ergste problemen zijn... Denk eens aan die zielige kindertjes in Afrika
ja, daar willen ze ook alleen sex en krijgen ze er nog aids bij ook!!quote:Op zondag 3 september 2006 18:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Misschien hebben die wel hetzelfde probleem als TS.
Die willen ook sexquote:Op zondag 3 september 2006 15:29 schreef nozem het volgende:
lieve mannen die gewoon graag een relatie willen.
Waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk over zoenen of sex. Wat wil je dan. Praten? Klagen over je werk of je ex?quote:Op zondag 3 september 2006 15:16 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Waarom willen mannen nou alleen maar zoenen of sex??
Ik zeg niet dat alle mannen zo zijn maar volgens mij alle mannen die ik tegenkom wel![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 15:17 schreef Nouk het volgende:
Ze willen met jou gewoon alleen maar zoenen of sex, dat is wat anders.
Heheh. Subtiel.quote:Op zondag 3 september 2006 15:22 schreef FuifDuif het volgende:
Suggesties:
...
[afbeelding]
Hier worden subtiel je borsten geaccentueerd, waardoor de aandacht van de man er naar uitgaat en hij impliciet dus het signaal krijgt dat je uit bent op seksuele sferen.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |