verklaart is met een t, en het was niet echt serieus bedoeld. maar ik heb de verkeerde smiley achter de zin gezetquote:Op zondag 3 september 2006 23:27 schreef Even het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je kon spelen als Tom!
[..]
Ah dat verklaard een hoop, Distortion dr op en raggen maar![]()
zoiets.quote:Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als je melktepels uitvallen leg je die onder je kussen zodat de tepelfee er geld voor in de plaats kan leggen?
Ik vind het ook een gotspe.quote:Op maandag 4 september 2006 13:24 schreef imported_sphinx het volgende:
ik snap dat jullie niet reageren, hoe kun je ook met je dagelijks leven doorgaan nu Steve Irwin is overleden.
quote:Op maandag 4 september 2006 14:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Ow ik ken iemand die zijn 5150 verkoopt
Hm dan nog ik zou de 5150 houden hoor als reserve en voor opname enzv de 5150 is lekker ruw.quote:Op maandag 4 september 2006 14:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hij gaat Peavey Tripple X kopen
Ja, je moet je line in even op 'dempen' zetten, maar let op, alleen in het vak afspelen.quote:Op maandag 4 september 2006 14:29 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb in guitar rig nu eindelijk een 'acceptabele' latency. maar het geluid van mn gitaar komt ook door de speakers, zonder dat het door guitar rig gaat. dus ik hoor het gewone geluid erdoor, en dan met een kleine vertraging het geluid van guitar rig, en je hoort het er ook doorheen. ken je dat uitzetten ofzo?
want het speelt zeer kut als je 2 geluiden hoort..
Je moet'm ook in de line-ingang doen. En elke simpele geluidskaart trekt het, zolang je ASIO-drivers (zoals Asio4all) hebt geïnstalleerd.quote:Op maandag 4 september 2006 15:02 schreef Christo_NL het volgende:
Je moet zeker een hele behoorlijke geluidskaart hebben voor Guitar Rig of niet? Want toen ik m'n gitaar aan m'n mic ingang hing had ik zo'n beetje 80% ruis en heel in de verte hoorde ik ook nog mijn gitaar.
Boeiundquote:Op maandag 4 september 2006 12:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
verklaart is met een t, en het was niet echt serieus bedoeld. maar ik heb de verkeerde smiley achter de zin gezet![]()
Combo? Hoe duur?quote:Op maandag 4 september 2006 14:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Ow ik ken iemand die zijn 5150 verkoopt
Klinkt heel goedquote:Op maandag 4 september 2006 18:25 schreef axis303 het volgende:
Fuck, check deze gast!!!
http://www.youtube.com/watch?v=W9fez5zc3is
wow vetquote:Op maandag 4 september 2006 18:25 schreef axis303 het volgende:
Fuck, check deze gast!!!
Klinkt leuk, open stemmigquote:Op maandag 4 september 2006 18:25 schreef axis303 het volgende:
Fuck, check deze gast!!!
quote:
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 4 september 2006 19:10 schreef Jorikjet het volgende:
netjes! ook maar eens een slide kopen/maken... ik had een glazen maar die is kapot gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |